فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي

۶۳ بازديد

اين را خوب مي دانيم كه با پيشرفت و گسترش هر علمي نيازي به استفاده از ابزارهاي كهنه و كاركرده ساير دريافتن نمي شود و قابليت ها و امكانات جديد جايگزين آنها خواهد شد حال اين فرهنگ مربوط به علوم پايه و تجربي باشد يا علوم رايانه اي.
با اين پيشگفتار ي خواهيم به اين سوژه مهم اشاره نماييم كه با پروا به طراحي سيستم هاي جديد با قابليت ها بروز در دامنه اينترنت و كامپيوتر ديگر كسي به سراغ دست موزه هاي دشوار گذشته نخواهد رفت و بدنبال افزايش طراحي سايت شركتي با زبان هاي برنامه نويسي و اختصاصي تاثير و صرف جويي در وقت و هزينه خويش مي باشد، از اينرو مي خواهيم در اين مطلب شما را نسبت به فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي و سفارشي آشنا كنيم و مزاياي به كارگيري اين گونه قابليت آسان و پر استعمال را براي شما بيان كنيم، پس با ما همراه باشيد.

فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي
در اين خصوص به چند باره مهم از فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي اشاره مي كنيم :
  صرفه جويي در موعد برپايي و بروزرساني وب سايتها : فرض كنيد مي خواهيد پس از مدت ها صاحب يك خانه شخصي شويد و در كوتاهترين سررسيد ممكن الي وقتي صاحبخانه به شما دستور ديتا وسايل خويش را به منزل جديد و شخصي در حال ساخت خويش ببريد، در چگونگي مهندس معمار خانه شما دو حالت رو به شما پيشنهاد مي دهد : رهنمود اول استفاده از روش سنتي و چيدن آ‍‍ژيانه و سفيد كاري داخلي ساختمان و رهنمود دوم اينكه از قطعات قبل ساخته كه از مصالح اوليه ساخته شده براي ساخت منزل تان استفاده شود.
خب برگزيدن شما براي صرفه جويي در وقت چيست؟ مطمئنا برگزيدن دوم مي باشد. حال مي خواهيم اهميت موضوع سيستم مديريت درونمايه را براي شما اين طور شرح دهيم كه براي پياده سازي وب سايت اينترنتي مطابق خواسته شما به شيوه طراحي اختصاصي شدني است ماهها وقت لازم باشد. ولي براي قرار دادن ساخت و راه اندازي تارنما شما با يك CMS بيش از گرد دو هفته به طول نيانجامد. يك CMS احتياج هاي مشتريان را قبل بيني كرده و مطابق با آن پيشنهاداتي براي درخواست مشتريان دارد كه شما به عنوان طراح و مجري سايت مي توانيد آنها را بر روي بستر اينترنت نمايش دهيد و بر اساس سليقه مشتري با وقت كمتر طراحي و اجرا كنيد.
  حمايت مطمئن تر : طراحاني كه براي سايت ساخت از طريق طراحي اختصاصي استفاده مي كنند اگر به هر دليلي همانند اتمام پيمان نامه نتوانند به پشتيباني سايت شما پيوستگي دهند شما با مشكل بزرگي مواجه خواهيد شد كه آن هم عدم اطلاع شما از نوع كدنويسي و طراحي سايتتان است كه دست شما را براي تغييرات بعدي خواهد بست و در صورت بيچارگي به تغيير بنيادي بايد هزينه ديگري را به فرد طراح بدهيد تا مطابق با خواسته شما سايت را تغيير و بازسازي كند.
اين درحالي است كه با استفاده از سيستم هاي مديريت درونمايه مي توانيد حمايت مطمئن تر و بهتري را توسط خودتان و در شرايط پيچيده تر توسط طراح اين سيستم ها اخذ نمائيد. كه اين مهم باعث عدم تحميل هزينه به شما خواهد شد.
  نرمش پذيري بيشتر : در موارد فوق به اندازه كافي درباره نرمش پذيري بالاي CMS ها صحبت كرديم و به همين خاطر از مستندات، تعليم ها و سادگي اكثريت برخوردار خواهند بود.
  امنيت بالاتر وب سايت : وقتي شما سايتي را كه با استفاده از CMS ها طراحي شده است خريداري مي كنيد دستاورد تلاش سازنده را به وضوح خواهيد رويت و سازنده نيز در سعي است لغايت در صورت لزوم قابليت ها را بالارفتن ديتا و امنيت را افزايش دهد. ولي وقتي شما تارنما اختصاصي خريداري مي نمائيد نمي توانيد به راحتي برآيند كوشش هاي سپريدن شده را ببينيد و اين سوال مطرح مي شود كه آيا پس از چندين ماه تلاش، اين همان محصول نهايي است كه شما تقاضا ديتا ايد يا خير؟

اولين تصوير از رندر تبلت اقتصادي هواوي MatePad T فاش شد

۶۲ بازديد

به نظر مي‌رسد كه شركت هواوي براي جذب افراد بيشتر به سوي تبلت‌هاي خود، به‌زودي از تبلت مقرون‌به‌صرفه MatePad T رونمايي خواهد كرد. اين شركت تلاش‌هاي زيادي براي بازاريابي و فروش تبلت MatePad Pro و نسخه 5G آن كرده است.

تبلت MatePad T

به تازگي يك تصوير از رندر تبلت اقتصادي MatePad T با صفحه‌نمايش 8 اينچي توسط Evan Blass، افشاگر معروف منتشر شده است كه ما را با طراحي اين دستگاه آشنا مي‌كند. تاكنون، هيچ جزيياتي درباره مشخصات فني اين تبلت منتشر نشده است، در نتيجه، بايد در اين مرحله فقط به تصوير فيزيكي تبلت جديد هواوي نگاه كنيم. اين تبلت داراي يك صفحه‌نمايش 8 اينچي با حاشيه‌هاي بزرگ بوده و يك دوربين نيز در پشت آن وجود دارد. در سمت راست تبلت MatePad T نيز دكمه‌هاي تنظيم صدا و پاور آن به چشم مي‌خورند.

تبلت MatePad T

تبلت جديد هواوي در تاريخ 8 آوريل نيز تاييديه Wi-Fi Alliance را با شش شماره مدل مختلف دريافت كرده است. طبق اطلاعات درج شده در اين تاييديه، تبلت جديد چيني‌ها از واي‌فاي دوگانه پشتيباني كرده و رابط كاربري EMUI 10 هواوي را در پوسته نرم‌افزار اجرا مي‌كند.

منبع:

https://itresan.com/296410/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-m/

عملكرد دوربين گلكسي A71 در تست‌هاي DxOMark نااميد كننده‌ است!

۶۱ بازديد

وب‌سايت DxOMark در آخرين آزمايش خود به سراغ اسمارت‌فون جديد سامسونگ گلكسي A71 رفته و دوربين آن را مورد بررسي قرار داده است. بررسي‌هاي كارشناسان اين وب‌سايت نشان مي‌دهند كه دوربين ميان‌رده سامسونگ عملكرد خوبي از خود نشان نداده و با كسب 84 امتياز در رتبه‌هاي پايين‌تر يا هم‌تراز با تلفن‌هاي هم‌رده خود قرار گرفته است. تلفن گلكسي A71 سامسونگ را مي‌‌توان با اسمارت‌فون‌هايي مانند گلكسي A50 يا ساير تلفن‌هاي ميان‌رده مثل موتورولا موتو وان زوم (Moto One Zoom) و نوكيا 7.2 مقايسه كرد. البته، دو تلفن شركت‌هاي موتورولا و نوكيا ارزان‌تر از ميان‌رده جديد كره‌اي‌ها هستند.

دوربين اصلي 64 مگاپيكسل گلكسي A71 دامنه دايناميكي گسترده‌اي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. به عنوان مقايسه، ميان‌رده سامسونگ در اين بخش بهتر از تلفن‌هاي آيفون 11 شركت اپل و پيكسل 3a گوگل عمل كرد. با وجود متمايل شدن تراز سفيدي به آبي، رندر كردن رنگ‌هاي تصوير در دوربين اين گوشي بسيار مناسب است. اما چرا اين دوربين امتياز كمي در تست‌هاي DxOMark دريافت كرده است؟

دوربين گلكسي A71

سنسور دوربين گلكسي A71 رزولوشن بالايي دارد، اما جزييات موجود در تصاوير ثبت شده توسط آن زياد نيستند. اضافه‌بر اين، استفاده از سنسور نسبتا بزرگ 1/1.72 اينچي در پشت دريچه ديافراگم f/1.8 سرعت شاتر را در محيط‌هاي كم‌نور و تاريك كم مي‌كند. تصاوير ثبت شده در محيط‌هاي كم‌نور نيز كيفيت كمي دارند و عملكرد فوكوس خودكار هم از ايده‌آل كارشناسان فاصله بسيار زيادي داشت.

يك دوربين التراوايد با لنز بسيار عريض 12 ميلي‌متري در مجموعه دوربين هندست گلكسي A71 تعبيه شده است. اين لنز اعوجاج هندسي (Geometric Distortion) قابل توجهي دارد كه يك نكته منفي به حساب مي‌آيد. البته، اين سنسور 12 مگاپيكسلي دامنه دايناميك وسيع و رنگ‌هاي واضحي را از خود نشان مي‌دهد. اما اين مورد در فضاهاي بسته صدق نكرده و دوربين تلفن جديد سامسونگ انتظارات ما را در اين محيط برآورده نكرد.

گلكسي A71 از دوربين تله‌فوتو استفاده نمي‌كند و به رزولوشن بالاي دوربين اصلي براي بزرگنمايي تصاوير اتكا كرده است. هرچند، در اين بخش دوربين كوچك 12 مگاپيكسلي تلفن پيكسل 3a بسيار بهتر از لنز اصلي گلكسي A71 عمل مي‌كند.

دوربين گلكسي A71

دوربين ميان‌رده سامسونگ در بخش فيلمبرداري نيز خوب نبوده و 74 امتياز كسب كرده است. لرزشگير الكترونيكي دوربين اين گوشي و فوكوس خودكار آن كار خود را به خوبي انجام مي‌دهند، اما دامنه دايناميكي فيلم‌ها محدود بوده و ويديو‌هاي 4K ضبط شده توسط اين دستگاه نسبت به تلفن‌هاي ديگر از كيفيت خوبي برخوردار نيستند.

با مراجعه به وب‌سايت DxOMark مي‌توانيد متن بررسي كامل دوربين گلكسي A71 را مطالعه كرده و نمونه تصاوير ثبت شده توسط آن را با تلفن‌هاي آيفون 11، پيكسل 3a و ردمي K20 پرو مقايسه كنيد. نتايج به دست آمده نشان خواهند داد كه عملكرد دوربين هر سه تلفن بهتر از گلكسي A71 است.

منبع:

https://itresan.com/296425/%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a71-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b3%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-dxomark-%d9%86%d8%a7%d8%a7%d9%85/

فروش انواع صندلي تاشو به قيمت عمده

۶۰ بازديد

خيلي از زمان هايي كه خارج از خانه???? هستيم و در خيابان و يا مسافرت و يا حتي يك تفريح ساده ساحل عزيزانمان خارج از منزل نيازمند نشستن????????‍♂️ هستيم. خيلي از ما توانايي نشستن بر روي زمين را نداريم و يا حتي تمايلي به نشستن روي زمين را نداريم، در اين هنگام مي‌توانيم با خويش يك ميز صندلي تاشو داشته باشيم الي هرجا و هر مكاني كه خسته شديم بر روي آن بشينيم. اين نوع صندلي تاشو ارزان براي كل ما در كل ردي سني دربايستن است. صندلي تاشو سبك طوري طراحي شده اند كه شما مي‌توانيد به راحتي آن را جمع كرده و با خود حمل كنيد. و يا حتي وقتي كه در منزل هستيد و نيازمند صندلي هايي به جز مبل و راحتي هاي در خانه هستيد اين گونه از صندلي تاشو ساده مناسب شماست و كمترين جا را از شما مي‌گيرد. اين نوع از محصولات از جنس هاي متفاوتي ساخته شده است. صندلي تاشو راحتي را حتي مي‌توانيد براي كوهنوردي هم استفاده كنيد.مدل هاي گوناگون اين صندلي ها با تاثير هاي گوناگون آنها باعث شده كه همه خانواده ها ????‍????‍????بتوانند با خرج اي ناچيز از اين فرآورده بيشترين كارايي را مستفيض شوند. اين محصول را مي‌توانيم در كل زمان ها و فضا هاي حيات خود به راحتي كاربرد كنيم. همچنين كساني كه توانايي مالي خرديد محصولات سنگين را ندارند مي‌توانند اين فرآورده را در زندگي روزمره خود جايگزين محولات وزين تر و گران تر كنند.
در اين مقاله سعي داريم گونه ها اين صندلي تاشو جديد را شناسايي كنيم.
محتوا  مخفي 1 صندلي تاشو فلزي:2 صندلي تاشو بدون پايه:3 صندلي تاشو رستوراني:4 صندلي تاشو بچه گانه:5 صندلي غذاي تاشو:6 صندلي تاشو پايه بلند:7 صندلي تاشو چوبي:8 صندلي تاشو دستشويي:9 صندلي تاشو پلاستيكي مسافرتي:صندلي تاشو فلزي:صندلي فلزي تاشو جديد را مي‌توانيد در طبيعت گردي و مكان هايي كه براي مسافرت مي‌رويد همراه خويش داشته باشيد. به اين نوع صندلي تاشو نمازي هم مي‌گويند كه شما ميتوانيد به اتفاق با ميز تاشو صلوة آن را استفاده كنيد. صندلي تاشو براي صلوة را مي‌توانيد به راحتي در گوشه اي ازخانه جمع كنيد و در صورت لزوم متعلق به استفاده كنيد.صندلي تاشو فلزيصندلي و ميز تاشو براي دانش آموزان عزيز كه مي‌خواهند درس خويش را روي ميز مطالعه نمايند مي‌تواند يه محصول پر استعمال باشد. صندلي و ميز تاشو واسه صلوة را مي‌توانيند از سايت آريانا رهپويان آپادانا تعبيه نماييد.
مشخصات طاهري و فني :
جنس رويه : چرمجنس اركان : فلزارتفاع پشتي: 82 سانتي مترتحمل وزن صندلي : 120 كيلو گرمبه قصد خم شوندگي بهتر فرآورده يك پايه مكمل از درون لوله پايه بزرگتر ذيل تخته صندلي قرار گرفته است كه ويژگي لولايي دارد.
صندلي تاشو بدون پايه:صندلي تاشو پاركي اين يك صندلي راحت و سبك مي‌باشد در زمان هايي كه شما دربايستن به دراز كردن پاها داريد اما نمي‌خواهيد روز زمين بنشينيد. صندلي تاشو تكيه گاه مناسب براي زماني است كه به مسافرت يا استخر رفته ايد و بيچارگي به نشستن روي زمين داريد. صندلي تاشو fit بهترين وسيله براي كاربرد در مساجد جهت نشستن هاي طولاني ميباشد. داراي اسكلت از جنس فلز محكم و رويه برزنتي مقاوم است كه مي تاب در سه گوشه مختلف تكيه برخي مواقع تنظيم نمود. صندلي تاشو بدون پايه صندلي تاشو اف اي تي براي جاهايي كه امكان تكيه دادن نداريد پسنديده ترين محصول است. بها صندلي زميني تاشو بسيار پسنديده است. صندلي تاشو آسان نشين محصولي زياد بي اندازه براي استفاده در منزل نيز است با تنظيم كردن گوشه نسشتن به راحتي مي‌توانيد از درد كمر ممانعت كنيد. صندلي تاشو لوله اي مي‌تواند هر وزني را تحمل كند و به راحتي تحمل تكيه كردن را براي ما شدني مي‌كند.
صندلي تاشو رستوراني:صندلي تاشو رستوران پسنديده براي غذاخوري ها و رستوران ها است. صندلي تاشو تالاري اين گونه با تحمل وزن 120 كيلو گرم را مي‌توانيد به راحتي در مراكز جشن و عروسي استفاده نمود. اين صندلي مي‌تواند در آشپزخانه هاي شما هم جاي بگيرد و با ميز ناهار خوري شما ست شود.صندلي تاشو رستورانياز ويژگي اين فرآورده سخيف بودن و قابليت حمل راحت آنها مي باشد. اين گونه صندلي براي مجالسي هم كه در خانه اجرا مي‌شود هم زياد مناسب است و از دير باز از اين نوع صندلي استفاده مي‌شود. با اينكه مدل هاي جديد آمده اما همچنان صندلي تاشو استيل محبوبيت خويش را در مجالس از دست نداده و كماكان علاقه مند به به كارگيري آن ها هستيم.

آموزشتحليليترفند با شيوه حذف و غيرفعال كردن پشتيبان ICloud در آيفون و آيپد آشنا شويد

۶۴ بازديد

اگر اطلاعات دستگاه‌ آيفون و يا آيپد شما از دست برود، آنگاه پشتيبان iCloud مي‌تواند كمك شاياني به شما برساند. شايد به دلايلي مجبور به‌ حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud دستگاه خود شويد. از اين دلايل مي‌توان به كمبود فضاي ذخيره‌سازي اين سرويس و يا تهيه مكرر فايل‌هاي پشتيبان اشاره كرد.

دستگاه‌هاي آيفون و يا آيپد مي‌توانند شب‌هنگام؛ وقتي كه شما در خواب هستيد، به‌صورت خودكار از اطلاعات شما فايل پشتيبان تهيه كنند. فايل پشتيبان iCloud شامل اطلاعات اپليكيشن‌ها، لايه‌هاي اپل واچ، تنظيمات دستگاه، سازماندهي صفحه اصلي، تصاوير iMessages، ويديوها، تاريخچه خريد، صداي زنگ و گذرواژه پيام‌هاي صوتي و تصويري شما مي‌شود.

پشتيبان‌هاي iCloud تنها فايل‌هايي را شامل مي‌شوند كه بر روي حافظه داخلي دستگاه شما ذخيره شده باشند. اين سرويس مواردي همچون تصاوير iCloud، پيام‌هاي iMessages در iCloud، يادداشت‌ها، iCloud Drive، مخاطبين، نشانك‌هاي اينترنت (bookmark)، تقويم، Voice Memo‌ها و … را شامل نمي‌شود.

پيش از اينكه تصميم به حذف و يا غيرفعال كردن پشتيبان iCloud بگيريد، ابتدا بهتر است كه بر روي رايانه‌هاي مك و يا ويندوزي، از فايل‌هاي آيفون و يا آيپد خود پشتيبان تهيه كنيد. 

حذف پشتيبان‌ قديمي اپليكيشن‌ها و iCloud در آيفون و آيپد

شركت اپل يك ابزار مديريتي مشابه ابزار بررسي حافظه داخلي آيفون و آيپد را نيز براي سرويس iCloud خود پيشنهاد مي‌دهد. با استفاده از اين ابزار مي‌توانيد ميزان حافظه iCloud اشغال‌شده توسط فايل‌هاي پشتيبان به تفكيك اپليكيشن‌ها و يا در حالت كلي را مشاهده نماييد.

اپليكيشن تنظيمات (Settings) آيفون و يا آيپد خود را اجرا كرده و سپس پروفايل خود را كه در بالاي اين منو قرار گرفته، لمس كنيد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

حال بايد گزينه «iCloud» را برگزينيد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

در اينجا نيز بايد گزينه «Manage Storage» را لمس كنيد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

از ليست «iCloud Storage» بايد گزينه «Backups» را انتخاب كنيد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

در صفحه ظاهرشده مي‌توانيد تمامي آيفون و آيپدهايي را كه به حساب iCloud شما متصل هستند و همچنين ميزان حافظه اشغال‌شده توسط هركدام را نيز مشاهده كنيد. هر كدام از دستگاه‌ها را كه لمس كنيد، آنگاه جزئيات بيشتري را مشاهده خواهيد كرد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

در اينجا آخرين زمان تهيه پشتيبان و همچنين ليست اپليكيشن‌هايي را كه از آن‌ها در iCloud پشتيبان تهيه شده است، مشاهده مي‌كنيد. علاوه بر اين‌ها ميزان حافظه اشغال‌شده توسط هر اپليكيشن نيز به شما نمايش داده خواهد شد. اگر مي‌بينيد كه اپليكيشني حافظه بسيار زيادي اشغال كرده، آنگاه مي‌توانيد كليد تغيير وضعيت كنار آن را لمس و سپس تهيه پشتيبان آن را غيرفعال كرده و يا اينكه فايل‌هاي پشتيبان آن را حذف كنيد.

حذف و غيرفعال كردن پشتيبان iCloud

جهت تأييد اقدام خود، بايد در منوي ظاهرشده گزينه «Turn Off And Delete» را انتخاب كنيد.

منبع:

https://itresan.com/296084/%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%db%8c%d9%88%d9%87-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-icloud-%d8%af%d8%b1/?ref=shahrekhabar

برنامه ريزي براي تحقق شعار «جهش توليد» در حوزه فضايي

۵۹ بازديد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضي براري در توئيتر نوشت: توسعه فناوري فضايي و خدمات آن از اولويت‌هاي سازمان فضايي در سال جاري است.

وي گفت: تلاش مي كنيم با احصا نيازهاي فناورانه و خدمات قابل ارائه به كشور در حوزه فناوري فضايي و در تعامل با تمام دستگاه‌ها، بتوانيم اين نيازها را از طريق بخش خصوصي مرتفع كنيم.

رئيس سازمان فضايي ايران اين اقدام و برنامه ريزي را برداشتن گامي موثر در راستاي تحقق شعار «جهش توليد» در حوزه فضايي كشور در سال ۹۹ عنوان كرد.

براري با اشاره به اينكه سازمان‌هاي دولتي علاقمند به استفاده از فناوري فضايي براي توسعه و رفع نيازهاي خود هستند، تاكيد كرد: اولويت سازمان فضايي ايران، تبديل اين نيازها به يك بازار پايدار براي استارت‌آپ‌ها است.

وي گفت: نكته مهم در اين زمينه، تبديل همكاري ميان آنها به يك همكاري برد-برد است و خلاقيت استارت‌آپ‌ها مي‌تواند چنين مدلي را طراحي كند.

معاون وزير ارتباطات با اشاره به شرايط پيش آمده در بحران كرونا، خاطرنشان كرد: فناوري فضايي مي‌تواند يك بستر راهگشا باشد و در اين ميان كسب و كارهاي اين حوزه مي‌توانند با ارائه خدمات خلاقانه خود در حوزه‌هاي مختلف، به ابزاري توانمند براي ارائه خدمات به جامعه و مديريت كشور بدل شوند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4896781/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d9%82%d9%82-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%87%d8%b4-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d9%88%d8%b2%d9%87-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c#ref=shahrekhabar