آرشیو آذر ماه 1399

تكنولوژي روز

اپل IPHONE 13 را در ماه سپتامبر معرفي مي كند

۲۵ بازديد

اطلاعات منتشر شده خبر از بازگشت زمان معرفي آيفون‌ها به ماه سپتامبر مي‌دهند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شركت اپل به واسطه عرضه محصولات بسيار با كيفيت به برترين توليد كننده گوشي‌هاي هوشمند و لوازم ديجيتالي تبديل شده است و افراد زيادي از محصولات توليد شده توسط اين شركت استفاده مي‌كنند. حدود سه ماه پيش نيز اين شركت از پرچمداران جديد خود يعني خانواده iPhone 12 رونمايي كرد كه به واسطه استفاده از دوربين و سخت افزاري بي نظير، نظر بسياري از كاربران را به خود جلب كرد و اين گوشي تاكنون به فروش نسبتا خوبي رسيده است.

 

اما به تازگي اطلاعاتي درباره زمان معرفي آيفون iPhone 13 در فضاي مجازي منتشر شده است كه اعلام مي‌كند اپل در سال ۲۰۲۱ از برنامه‌ هميشگي خود براي معرفي آيفون‌ها استفاده مي‌كند. برنامه هميشگي اپل براي معرفي آيفون به اين صورت بود كه در اواخر ماه سپتامبر، شركت اپل از گوشي جديد خود پرده برداري مي‌كرد اما در سال جاري به دليل شيوع ويروس كرونا اپل گوشي جديد خود را در ماه اكتبر و با تاخير عرضه كرد. علاوه بر اين هركدام از اعضاي خانواده iPhone 12 در زمان خاصي وارد بازار شدند و شاهد عرضه همگي آن‌ها نبوديم.

انتظار مي‌رود اپل در ساخت iPhone 13 ظاهر گوشي خود را كمي تغيير دهد چرا كه اين گوشي پنجمين نسل از گوشي‌هاي اپل خواهد بود كه از بريدگي بسيار بزرگ در نمايشگر خود استفاده مي‌كند. با اين حال براي مشخص شدن اطلاعات بيشتر در اين باره بايد تا زمان اعلام رسمي شركت اپل منتظر ماند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066561.html

ساخت سايت ارزان خبري

۳۰ بازديد

ردپرس از آنگونه محبوبترين سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) مي باشد كه به انگيزه سادگي پيشه با ، كاربران زيادي را دارا مي باشد كه گونه ها مختلفي از وب سايت طراحي شده با وردپرس را مديريت مي كنند.
يكي از برتري هاي طراحي سايت ارزان خبري با وردپرس تعداد فراوان پلاگين ها ، افزونه هاي كاربردي و رايگان موجود در اندوختگاه وردپرس مايه شده الي بتوان با وردپرس  نزديك  هر سبك و نوع سايتي را با خرج زير تر طراحي كرد.
وردپرس داراي امنيت بالا و سئوي قدرتمند مي باشد كه باعث نمايش لينك آگاهي ها و مطالب سايت خبري در صفحه نخست گوگل مي شود.
به طور كلي و چكيده مي طاقت گفت كه طراحي سايت هاي خبري از جمله ، سايت خبري و اخبار ، سايت ورزشي ، سايت اقتصادي و بورس ، سايت اعلان و … با وردپرس رهنمود بسيار احسان مي باشد ، چرا كه با طراحي سايت با وردپرس ، بيشترين سطح امكانات كاربردي سايت را با ظاهري كاربر پسند و حداقل خرج مي 
يك سايت خبري خوب چه خاصيت هايي دارد؟يك سايت خبري خوب بايد حائز ظاهري كاربر پسند بوده و طراحي سايت خبري بايد به نوع اي باشد كه پيشه با سايت براي كاربران ساده و راحت باشد و به راحتي بتوانند مطلب يا خبر خود را جستجو و پيدا كنند.
علاوه بر موارد ظاهري كه بيشتر به طراحي سايت خبري با وردپرس مربوط است يك سايت خبري خوب بايد حائز فاكتورهاي مثبت فني انبوه باشد الي بتواند امكانات باره نياز كاربران در سايت را فراهم كرده و مديران سايت را به اهداف خود كم و بيش كند از دسته موارد فني ميتوان به سرعت بارگزاري بالا ،  كد نويسي استاندارد و بهينه سازي شده ، به كارگيري اصول و تكنيك هاي سئو در جهت افزايش ترافيك و بازديد سايت ، پنل هاي مديريت سايت و پنل كاربران ، بروزرساني و آپديت منظم پلاگين ها و افزونه هاي وردپرس ،داراي سرور تند و نيرومند با امنيت بالا و مواردي از اين دست باشد.
به صورت كلي يك سايت خبري خوب سايتي است كه با ويژگي ها و  امكاناتي كه دارد علاوه بر بدست آوردن رضايت كاربران و افزايش آنها ، بايد بتواند اهداف مديران سايت را هم پژوهشگر كند.
با داشتن يك سايت خبري حرفه اي و استاندارد بيشتر ديده شويد. 
سايت خبري بايد چه امكاناتي داشته باشد؟برخي از امكانات و خدماتي كه سايت هاي چيره دست خبري حتما بايد داشته باشند به شرح زير است.
امكان جستجوي سريع و آسان مطالب و تازه ها سايتامكان جستجوي ساده و پيشرفتهامكان تقسيم بندي و تگ سازي مطالب و اخبارامكان نمايش و پالايه آگاهي ها و مقالات بر بنياد تاريخ ، اهميت تازه ،موضوع تازه و …امكان نمايش تازه ها و مطالب مرتبط و كم و بيش به جستار اصلي خبرامكان امتياز و نظردهي كاربران براي آگاهي ها و مقالات سايت خبريامكان عضويت كاربران با سطوح دسترسي متفاوتامكان داشتن سيستم خبرنامه،فرم هاي تماس و ارتباطي و پوش نوتيفيكيشنامكان بارگزاري و نمايش انواع گوناگون خبر هاي متني ، تصاوير و ويديويي همراه با گالريامكان بهينه سازي و سئوي مطالب و تصاوير سايت خبريطراحي اختصاصي و استاندارد قالب خبري وردپرس متناسب با دربايستن و اهداف سايت (توجه : به هيج وجه از قالب حاضر خبري حتي رايگان استفاده نكنيد)سايت هاي خبري طراحي شده با وردپرس در  تمامي امكانات سايت هاي خبري را دارا بوده و حائز حمايت سالانه ، سئوي مقدماتي مي باشند.

https://avashtech.com/news-wordpress-website-design/
طراحي قالب و ظاهر سايت خبري چه اهميتي دارد؟ظاهر مناسب و كاربرد قالب كاربردي در سايت هاي خبري بسيار مهم است زيرا كاربران يا مخاطبين سايت به صورت سر راست با محيط آن كار خواهند كرد.
در صورتي كه طراحي سايت خبري با وردپرس به نوع اي باشد كه كاربر متعلق به راضي بوده و به راحتي اخبار و مطالب خود را پيدا و مطالعه كند و به تقسيم هاي گوناگون سايت دسترسي آسان داشته باشد مايه افزايش رضايتمندي مخاطبين سايت و افزايش كاربران وفادار شده و كاربران جديد را زودتر به كاربر وفادار تبديل خواهد كرد كه براي سايت هاي خبري زياد مهم است.
در سايت هاي خبري با توجه به تعداد بسيار مطالب و اخبار سايت كه ظاهري شلوع بوجود مي آورد ، استفاده از رنگ هاي متناسب و جذاب ، دسته بندي و جداسازي كاربردي آگاهي ها و مطالب سايت ، برپايي منو و دسترسي هاي مختلف و نمايش ظاهري قشنگ مايه مي شود كاربران درك بهتري از ساختار سايت داشته باشند و تجربه شغل با آن را به ياد داشته باشند.
طراحي ريسپانسيو يا واكنشگرا سايت خبري يكي ساير از نكات مهم مي باشد زيرا نما سايت را براي نمايش در دستگاه هاي گوناگون از جمله كامپيوتر خانگي ، لپ تاپ ها ، تبلت ها و موبايل به چهره اختصاصي متناسب خواهد شد و كار با سايت را براي كاربران آسان تر خواهد كرد.

دستگاه ناشناخته‌اي از سري سرفيس در بنچمارك گيك‌بنچ رويت شد

۳۷ بازديد

سرفيس جديد شركت مايكروسافت گويا به پردازنده Core i5 1035G1 اينتل مجهز مي‌شود.

براي مدتي است كه شايعاتي در مورد سرفيس‌هاي جديد مايكروسافت در فضاي مجازي منتشر مي‌شود. درواقع انتظار مي‌رود ردموندي‌ها طي ۲ هفته آينده، مدل‌هاي جديد سرفيس را به علاقه‌مندان معرفي كنند. يكي از اين مدل‌ها، سرفيس لپ‌تاپ جديد مايكروسافت با صفحه‌نمايشي به ابعاد ۱۲/۵ اينچ است كه البته مجهز به پردازنده اينتل Core i5 نيز خواهد بود.

حال، فهرست بنچماركي از محصول ناشناخته‌اي در ديتابيس گيك‌بنچ قرار گرفته است كه منابع مختلف آن را منتسب به سرفيس در حال ساخت مايكروسافت مي‌دانند. مشخصات سخت‌افزاري دستگاه جديد سري سرفيس عبارت است از:

  • پردازنده: اينتل Core i51035G1 نسل دهمي با فركانس ۴/۸ گيگاهرتز
  • ظرفيت حافظه رم: ۱۶ گيگابايت
  • ظرفيت حافظه ذخيره‌سازي: ۲۵۶ گيگابايت

محصول جديد مايكروسافت كه مجهز به پردازنده نسل دهمي اينتل است با نام «Oemqn Product Name EV1» در فهرست مشاهده مي‌شود. هم امر تخمين زدن اينكه محصول جديد از سري سرفيس لپ‌تاپ است يا سرفيس پرو را كمي دشوار مي‌سازد. درواقع با نگاهي به تاريخچه محصولات سري سرفيس مي‌توان ديد كه دستگاه‌هايي ازجمله سرفيس لپ‌تاپ ۲، سرفيس پرو ۸، سرفيس پرو ايكس، سرفيس گو و موارد ديگر با القاب مشابهي در بنچمارك‌ها ظاهر شدند. اصولا دستگاه‌هاي در دست ساخت تا پيش از عرضه به بازار با القاب خاصي در درون شركت شناخته مي‌شوند.

در هر صورت در بنچمارك ديگري، رزولوشن دستگاه به‌صورت ۱،۵۳۶ در ۱،۰۲۴ پيكسل ذكر شده و گويا صفحه‌نمايش از نسبت ابعاد ۳:۲ استفاده مي‌كند. جالب است بدانيد سرفيس لپ‌تاپ اسپارتي نيز از چنين مشخصاتي به‌همراه صفحه‌نمايش ۱۲/۵ اينچي بهره مي‌برد. همين امر سبب شده تا منبع خبر بنچمارك مذكور را به سرفيس لپ‌تاپ اسپارتي مرتبط سازد.

سرفيس لپ‌تاپ اسپارتي نيز برخوردار از پردازنده Core i5-1035G1 اينتل و ۱۶ گيگابايت حافظه از نوع LPDDR4 است. در گيك‌بنچ، فهرستي از بنچمارك ديگري نيز وجود دارد كه منتسب به دستگاهي با نام «Oemqn Product Name EV2» است. اين دستگاه نيز از ۱۶ گيگابايت حافظه رم و پردازنده Core i5-1035G1 اينتل استفاده مي‌كند. به نظر مي‌رسد دو بنچمارك در حقيقت متعلق به دو مدل از دستگاهي معرفي‌نشده باشند.

https://www.zoomit.ir/laptop/362927-benchmarks-upcoming-surface-device/

هزينه طراحي سايت شركتي با وردپرس

۳۵ بازديد

قيمت طراحي سايت با وردپرس - تعرفه سايت وردپرس. دليل تفاوت در قيمت هاي طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي چيست؟قيمت طراحي سايت با وردپرس – تعرفه سايت وردپرس. قبل از مشاهده جدول هزينه حدودي سفارش سايت با وردپرس، پيشنهاد مي شود براي به كارگيري قالب آماده وردپرسي كه خريداري مي شود مطالب پايين مطالعه شود. دركنار همه نكات مثبتي كه براي ساخت سايت با وردپرس وجود دارد، ايراداتي نيز در اين قالب هاي آماده هستي دارد به همين انگيزه توصيه مي كنيم با متخصصان، مشاوران و كارشناسان اين دامنه مورد اعتماد خويش قبل از هر گونه اقدامي مشورت نماييد.  بها ارزان و راه اندازي تند از نكات جذاب راه انداري سايت با وردپرس از نگاه بعضي است. اما اگر بخواهيم از ديد كارآزمودگان به قالب‌هاي ودرپرسي نگاه نماييم ديدمان شايد كمي عوض شود. تعرفه طراحي سايت وردپرس به موارد مختلفي ارتباط دارد و در پيوسته اين متن ما جزييات هزينه طراحي سايت وردپرس را به صورت كامل تر روشنگري خواهيم داد.
وب سايت دايناميك يا پويامشاوره و تعليم كاركردطراحي ظاهري اختصاصيسئو فرندلي – ديده شدن در گوگلطراحي واكنشگرا يا ريسپانسيوافزايش بازديد و فروشديده شو، معرفي شو، برند شوامنيت بالا و پشتيبانييلي از دوستاني كه هدف راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار اينترنتي را دارند، از ما مي‌پرسند: هزينه طراحي سايت با وردپرس چقدر هست؟ خب در استجابت به اين سوال معمولا ميگوييم از بودجه موجود در كارت بانكي شما الي بي‌نهايت! ولي به راستي هزينه طراحي سايت با به كارگيري وردپرس چقدر هست؟ چقدر خرج احتياج هست الي بتوانيم يك وب‌سايت وردپرسي راه‌اندازي كنيم؟
توجه داشته باشيد كه در اين مقاله قصد داريم در باره سايتي گفتگو نماييم كه بدست خود شما از صفر لغايت صد تاسيس شود نه اينكه هزينه‌هاي چند ميليوني به شركت‌هاي طراحي سايت پرداخت كنيد و آن‌ها يك وبسايت براي شما طراحي كنند!


گفتيم سايتي كه بدست خودتان تاسيس شود. بعد نياز هست الي براي ساخت وبسايت با وردپرس آموزش ببينيد. خب مسلما هر چقدر كه خودتان بخواهيد مي‌توانيد آموزش ببينيد. مي‌توانيد تعليم هم نبينيد و بعدها بيشتر وقتتان را بابت اشتباهات اتمام شده تلف كنيد. اما هر چقدر بيشتر تعليم ببينيد بيشتر پيشرفت خواهيد كرد چرا كه راه‌و‌چاه را پيدا مي‌كنيد. ناگفته نماند كه در بحث آموزش سراغ افرادي برويد كه در اين پيشه خودي اثر داده‌اند و به موفقيت رسيده‌اند. پس درگير شو آف‌ها و تبليغات داخل خالي نشويد. ‌;)

How Much Does It غير مجاز مي باشدt to Build a WordPress Website? (2020)


در هر چهره اين شما هستيد كه مشخص مي‌كنيد چطور آموزش ببينيد. ولي براي آغاز كار كافيست آموزش كار با وردپرس را ببينيد. حالا چه بصورت رايگان و چه تعليم ويديويي وردپرس تفاوت چنداني ندارد. پس متعلق به كافيست آموزش سئو را ببينيد و سايتتان را در گوگل به جايگاه مناسبي برسانيد. اگر هم منظور داريد بابت تعليم خودتان خرج كنيد پس يك دوره جامع مثل وبمستران ز را فراموش نكنيد. پس بنا به گزينش خودتان مي‌توانيد با هزينه‌اي بين ۱۰۰ هزار تومان لغايت چند ميليون تومان بابت تعليم خويش خرج كنيد.
بديهي است كه اگر خرج ۱۰۰ هزار توماني را هم پرداخت كنيد مانعي در راه‌اندازي سايت شما ندارد. اصلا مي‌توانيد پرداخت نكنيد و آموزش‌هاي مجاني ما را ببينيد. ????

چگونه رنگ LED گوشي را تغيير دهيم

۲۵ بازديد

ال‌اي‌دي كه معمولا در بالاي گوشي و كنار بلندگو قرار دارد لامپ كوچكي است كه در صورت داشتن پيام، تماس از دست رفته، ايميل يا هر اعلان مهم ديگري روشن مي شود، اما يكي از مشكلات اين لامپ ها براي كاربران يكسان بودن رنگ و نور آن براي تمام پيام هاست، به اين صورت كه چراغ LED مثلا براي تماس از دست رفته و پيام به يك رنگ روشن مي شود و كاربر حتما بايد صفحه گوشي را روشن كند تا متوجه نوع اعلان شود. اما با روش ساده اي كه در ادامه خواهيم گفت كاربران به راحتي مي توانند رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال اي دي گوشي را تنظيم كنند.

 

براي اين كار كافي است به پلي استور گوگل برويد و نرم افزار رايگان Light Manager – LED Settings را دانلود كنيد. 

 

بعد از دانلود و نصب اين اپ بايد امكان دسترسي به نوتيفيكيش ها را به آن بدهيد. براي ايجاد دسترسي به قسمت تنظيمات گوشي برويد (Settings)، وارد قسمت تنظيمات اعلان ها شويد (Notification)  و امكان دسترسي براي اپليكيشن Light Manager را روشن كنيد.

 

حالا برنامه را باز كنيد تا انتخاب ها و تنظيمات زيادي كه وجود دارد را ببينيد. با استفاده از اين اپليكيشن مي توانيد LED را براي اعلان هاي مختلف مثل پيام هاي از دست رفته، اس ام اس، پيام هاي واتس اپ و تلگرام، فيسبوك، توييتر، هشدار كم بودن شارژ باتري، يادآوري هاي تقويم و هر اپليكيشن ديگري كه از اين لامپ استفاده مي كند را تنظيم كنيد. همه ي اين تنظيمات به راحتي قابل انجام است.

https://www.beytoote.com/computer/mobile/change-color2-leddevice.html

ارسال موزيك‌ها به ساعت هوشمند GEAR S2

۲۵ بازديد

كي از امكانات بسيار خوب ساعت هوشمند گير اس2، پخش موزيك است. شما مي‌توانيد در شرايطي كه قصد داريد بدون نياز به تلفن همراه به موزيك دلخواهتان گوش دهيد، از اين قابليت بهره‌مند شويد و با ساعت هوشمند خود موزيك پخش كنيد.

 

براي انجام اين كار بايد موزيك‌هاي موردنظر را به ساعت هوشمندتان انتقال دهيد كه در ادامه روش انجام اين كار را شرح مي‌دهيم.

 

توجه: در صورتي‌كه مدل بلوتوثي اين ساعت را در اختيار داريد ‌بايد براي گوش دادن به موزيك از هدست بلوتوث كمك بگيريد و در صورتي‌كه مدل 3G اين محصول را داريد مي‌توانيد به وسيله اسپيكرهاي داخلي ساعت، عمليات پخش را اجرا كنيد.

 

1- پيش از هر چيز مطمئن شويد اتصال بلوتوثي ساعت هوشمند و تلفن همراه شما برقرار است.

 

https://www.beytoote.com/computer/mobile/connecting-gears2-music.html