چگونه رنگ LED گوشي را تغيير دهيم

۲۶ بازديد

ال‌اي‌دي كه معمولا در بالاي گوشي و كنار بلندگو قرار دارد لامپ كوچكي است كه در صورت داشتن پيام، تماس از دست رفته، ايميل يا هر اعلان مهم ديگري روشن مي شود، اما يكي از مشكلات اين لامپ ها براي كاربران يكسان بودن رنگ و نور آن براي تمام پيام هاست، به اين صورت كه چراغ LED مثلا براي تماس از دست رفته و پيام به يك رنگ روشن مي شود و كاربر حتما بايد صفحه گوشي را روشن كند تا متوجه نوع اعلان شود. اما با روش ساده اي كه در ادامه خواهيم گفت كاربران به راحتي مي توانند رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال اي دي گوشي را تنظيم كنند.

 

براي اين كار كافي است به پلي استور گوگل برويد و نرم افزار رايگان Light Manager – LED Settings را دانلود كنيد. 

 

بعد از دانلود و نصب اين اپ بايد امكان دسترسي به نوتيفيكيش ها را به آن بدهيد. براي ايجاد دسترسي به قسمت تنظيمات گوشي برويد (Settings)، وارد قسمت تنظيمات اعلان ها شويد (Notification)  و امكان دسترسي براي اپليكيشن Light Manager را روشن كنيد.

 

حالا برنامه را باز كنيد تا انتخاب ها و تنظيمات زيادي كه وجود دارد را ببينيد. با استفاده از اين اپليكيشن مي توانيد LED را براي اعلان هاي مختلف مثل پيام هاي از دست رفته، اس ام اس، پيام هاي واتس اپ و تلگرام، فيسبوك، توييتر، هشدار كم بودن شارژ باتري، يادآوري هاي تقويم و هر اپليكيشن ديگري كه از اين لامپ استفاده مي كند را تنظيم كنيد. همه ي اين تنظيمات به راحتي قابل انجام است.

https://www.beytoote.com/computer/mobile/change-color2-leddevice.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.