اكثر دانشجويان و علاقه مندان به طراحي سايت هميشه اين سوال را ميپرسند كه براي طراحي سايت از كجا آغاز كنم؟ مراحل يادگيري طراحي سايت چگونه ميباشد؟و يا چگونه ميتوانيم مراحل طراحي سايت را طي كنيم؟ با توجه به اينكه امروزه بحث برنامه نويسي و طراحي سايت به علت بيچارگي روز افزون جامعه به دنياي مجازي از اهميت فوقالعادهاي برخوردار است مخصوصاً طراحي سايت فروشگاهي از خواهان فوقالعاده بالايي فوقالعاده داشته و اكثر پروژههاي شركت هاي برنامه نويسي، طراحي سايت فروشگاهي ميباشد.
مراحل مختلفي براي اتمام طراحي سايت وجود دارد كه هدف ما در اين مقاله رسيدگي نكات مهم و بايسته ميباشد.
براي يادگيري طراحي سايت به چه چيزهايي احتياج داريم؟
با پروا به پيشرفت فناوري امروزه بحث طراحي سايت از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار بودهT و روز به روز به ليست علاقه مندان به طراحي سايت افزوده ميشود براي طراحي سايت در مرحله اول يادگيري زبان html
ميباشد.
در واقع در مرحله اول آموزش طراحي سايت است، بحث قالب وب سايت وجود دارد كه امروز به راحتي ميتوان با به كارگيري html ،css و وجاوا اسكريپت زيباترين و جذاب ترين قالبها ميتوان را طراحي كرد.
گرچه امروزه اغلب طراحي قالب به وسيله فريم ورك هاي سرشناس مشابه بوت استرپ سپريدن ميشود كه مزيت استفاده از فريم ورك ها، افزايش سرعت كدنويسي و راحتي كار برنامه نويسان ميباشد.
مرحله دوم در طراحي قالب سايت
شما با به كارگيري سي اس ميتوانيد به زيبايي طراح قالب وب سايت تان بيفزاييد مانند رنگ پس زمينه، تغيير سايز فونت ها و ... و با به كارگيري جاوا اسكريپت مي توانيد امكانات پيشرفته تري به سايت اضافه كرده و از حالت ايستا به دايناميك تبديل كنيد.
يادگيري html و css نسبت به يادگيري جاوا اسكريپت راحت تر بوده در واقع شما در طي يك ماه به راحتي ميتوانيد موارد ياد شده را ياد بگيريد اما مدت موعد يادگيري جاوا اسكريپت نسبت به دو مورد پيشين زمانبر بوده و نيازمند به تمرين بيشترمي باشد ولي جاي هيچ نوع نگراني وجود ندارد هر كسي با پروا به تمرين و زماني كه براي كد نويسي مي گذارد به راحتي مي تواند اين موارد را فرا بگيرد.
انتخاب زبان برنامه نويسي در طراحي سايت
بعد از سپريدن پيشه قالب سايت، نوبت به برگزيدن زبان مناسب براي اتمام كارهاي فني و يا سمت سرور مي رسد كه زبان هاي مختلفي براي طراحي سايت هستي دارد كه از محبوبترين آن ميتوان به php ، asp.net و ... اشاره كرد، كه يادگيري زبان هاي برنامه نويسي سمت سرور نسبت به يادگيري زبان هاي طراحي قالب دربايستن به سررسيد خيلي اغلب و تمرين بسيار دارد.
2
ويرايشگر هاي كد نويسي مهم براي يادگيري طراحي سايت
براي نوشتن كد هاي طراحي سايت مي تاب از اديتور هاي مختلفي كه هستي دارد استفاده كرد. از سادهترين آن مي توان به نوت پد اشاره كرد. اما برنامه نويسان چيره دست معمولا از اديتور هاي مترقي تر براي كد نويسي بهرهگيري ميكنند كه در ليست ذيل چند مثال از اديتور هاي نامدار را معرفي مي كنم.
PhpstormNotepad++AtomCada
در واقع رشد و تغيير يوميه تكنولوژي برنامه نويسان را مجاب به اين كرده است لغايت از بروز ترين و مجهز ترين ابزار براي برنامه نويسي استفاده كنند.
اديتور ها، دست موزه اصلي براي سپريدن طراحي سايت مي باشند و اين كاملا به برنامه نويس پيوسته است كه با پروا به نيازش از كدام اديتور بهرهگيري نمايد.
اهميت طراحي سايت فروشگاهي
با توجه به اينكه امروزه اكثر نيازهاي مردم از طريق دنياي مجازي رفع ميشود به همين انگيزه روز به روز به شمار افرادي كه خواهان خريد آنلاين هستند افزوده ميشود در واقع ملت مي خواهند به راحتي محصولات باره احتياج خويش را از طريق فروشگاههاي آنلاين خريداري نمايند .
كه اين مورد صاحبان تمام كسب و كارها را مجاب به اين كرده است لغايت شعبه مجازي شغلشان را گشايش نمايند، به راستي راه اندازي سايت در تمام كسب و كارها بباعث برندسازي و افزايش مشتري مي گردد.
امروزه تمام مشاغل اقدام به تاسيس شعبه مجازي مي كنند كه در اين مياني طراحي سايت فروشگاهي از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هستند و مشتريان زياد زيادي دارد در واقع صاحبان تمام فروشگاه ها مي توانند با وابستگي با يگانه از كمپاني هاي طراحي سايت خواستگار طراحي سايت فروشگاهي متناسب با شغلشان شوند.
مثلا از مشهورترين فروشگاههاي آنلاين كه نيازهاي ملت را رفع مي نمايد مي توان به ديجي كالا اشاره كرد كه از درآمد فوق العاده فوقاني برخوردار بوده و خوشنودي مشتريان را به خويش جلب كرده است شما نيز مي توانيد براي افزايش فروش و اعتبار در بين مشتريان شعبه مجازي فروشگاهتان را افتتاح نماييد.
امروز شركتهاي بي اندازه زيادي هستي دارد خدمات طراحي سايت ارائه مي دهند كه معمولاسايت ها با توجه به احتياج مشتري تحليل شده و طراحي مي گردد. شركت cms-iran با امكان ارائه انواع خدمات طراحي سايت و نمونه كارهاي قوي كه به دست تيم متخصص طراحي ميشوند توانسته است رضايت تمام مشتريان را جلب نمايد.
شركت cms-iran با امكان تحويل بهموقع پروژه،پشتيباني ۱۲ ماهه، آموزش مديريت سايت و... با هدف اصلي كسب خوشنودي مشتريان ، كار طراحي سايت را اتمام مي دهد
اگر شما جزو آن بخش افرادي هستيد كه مي خواهيد با افتتاح فروشگاه مجازي كسب وكارتان را رونق دهيد بهتر است كه براي اتمام اين كار با تيم متخصص cms-iran پيوستگي پايدار كرده و مطابق با نيازتان سايتي اختصاصي را با كم ترين هزينه داشته باشيد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خدمات و هزينه هاي طراحي سايت مي توانيد از سايت cms-iran بازديد كرده و با برقراري وابستگي با مشاوران cms-iran تمام اطلاعات لازم را كسب نماييد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به مسدود بودن شبكه اجتماعي توئيتر در كشور، گويا به تازگي اين شبكه از طريق كاربران ايراني اين فضا كه كشور خودشان را در مرحله ورود به توئيتر، ايران معرفي كردهاند، از اين پس توئيتهاي مورد بحث ايران هم در اين برنامه شناسايي و اعلام ميشوند. اطلاع از موضوعات و مباحث ترند شده در كشور ميتوانداستفادههاي تجاري و اقتصادي به دنبال داشته باشد.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69748.html

به گزارش ايسنا، گزارشهاي پيشين نشان ميداد كه اينستاگرام قصد دارد قابليت دسترسي كاربران به قسمت دايركت يا پيام هاي خصوصي در اين شبكه اجتماعي را به نسخه وب خود نيز اضافه كنند. در ابتداي سال جاري ميلادي نيز اين قابليت جديد به صورت محدود و آزمايشي براي عدهاي از داوطلبان در برخي از كشورهاي دنيا فعال شد تا طبق روال هميشگي شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام بتواند كم و كاستي هاي آن را براي انتشار و عرضه رسمي و نهايي براي عموم كاربران را بسنجد و در صورت لزوم آنها را برطرف كند.
اما بر اساس گزارش وب سايت the verge، اين قابليت در حال حاضر براي تمامي كاربران در كشورهاي مختلف جهان فعال شده و از اين پس قادر خواهند بود از طريق مرورگر خود يعني نسخه وب نيز پيام هاي خصوصي يا دايركت خود را مشاهده كرده و در صورت تمايل به ارسال پيام به دوستان خود اقدام كنند.
به عقيده بسياري از كارشناسان فعال در حوزه فناوري، بسياري از اين فاينفلوئنسرها، خبرنگاران و ساير افرادي كه روزانه با ارسال و مشاهده خيلي عظيمي از پيام هاي خصوصي در بخش دايركت اينستاگرام روبرو ميشوند، از اين قابليت جديد استقبال خواهند كرد؛ چرا كه بسياري از آنها با استفاده از لپ تاپهاي خود در فضاي اين شبكه اجتماعي و انتشار محتواي مورد نظر خود مي پردازند.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69845.html
اين ايام تب خريد و فروش فالوورهاي فيك اينستاگرام خيلي داغ است و استفاده از فالوور فيك يگانه از راههاي افزايش كاربران اينستاگرام تلقي مي شود كه در آن از كاربران جعلي كاربرد مي شود. موضوعي كه ما در اين نوشتار به آن خواهيم پرداخت اين است كه اصلا فالوور فيك چيست و چرا نبايد از آن بهرهگيري كنيم!
فالوور فيك چيست؟
همانطور كه مطلعيد براي اينكه فردي بتواند صفحه يا پيجي در اينستاگرام داشته باشد، گام نخست براي اين كار، برپايي يك حساب كاربري در اينستاگرام است كه براي اين هدف بايد از يك آدرس ايميل بهرهگيري نمايد.
مقاله پيشنهادي تعليم ورود به ايستاگرام
وقتي كه در يك حساب كاربري در اينستاگرام از آدرس هاي جعلي براي ساخت ايميل استفاده مي شود، اين بدين معناست كه به جمع كاربران اينستاگرام يك كاربر و عضو جعلي افزوده شده است. كه اين عضو جعلي توانا به انجام هيچ فعاليتي نيست. تنها از يك متن بايو برخوردارند حتي در اكثر موارد فالوورهاي فيك فاقد تصوير پروفايل در پيج اينستاگرام خود هستند.
بنابراين برنامه فالوور فيك اينستاگرام و جعلي در اينستاگرام فقط به هدف بالا بردن تعداد فالوورهاي ديگر كاربران اينستاگرام باره بهرهگيري پيمان مي گيرند. با سرچ عبارت ” خريد فالوور فيك در اينستاگرام ” در گوگل، با سايت هاي بيشماري روبرو مي شويد كه كارشان فروش فالوورهاي فيك هست.
اكثر اين سايتها خويش سازنده فالوورهاي فيك به تعداد بالا در اينستاگرام هستند و زماني كه شخصي اقدام به خريد يك پكيج فالوور فيك “1000” عددي اينستاگرام از آنها مي نمايد، اين سايتها با استفاده از حسابهاي فيكي كه ساخته اند پيج شخص خريدار را پيگيري كرده و فالوور فيك به تعداد خريداري شده مثلا “1000” عدد را به شمار فالوورهاي صفحه اينستاگرامي شخص مورد نظر مي افزايند. به طور كلي وجه تمايزي كه بين كاربر فيك با فالوور راستين وجود دارد ميزان كار و جنبش آنها در اينستاگرام است. ولي به هر شكل هردو واقعا كاربر اينستاگرام تلقي مي شوند.
حال اين پرسش قبل مي آيد كه آيا به راستي داشتن تعداد فالوور بالا با استفاده از خريد فالوور فيك، كمكي به افزايش فروش مي نمايد؟
آيا فالوور فيك به افزايش فروش در اينستاگرام كمكي ميكند؟
از آنجايي كه منظور از ايجاد حساب هاي كاربري فيك، علاوه بر ايجاد كسب درآمد از راه فروش آنها بدست سازندگانشان است مضاف براين مهمترين تاثير آن بيشتر نشان دادن شمار فالوورهاي يك صفحه اينستاگرامي است اما اين تنها يك فرمايش ظاهري است و به هيچ وجه نمي تاب از اين نوع پيگيري كننده، انتظار كمكي براي افزايش ميزان فروش را داشت.
فالوورهاي فيك صفحات اينستاگرامي به هيچ وجه توانا به لايك عكس ها شما نخواهند بود و قابليت گذاشتن كامنت پايين عكس ها و ويديوهاي منتشر شده از طرف شما را ندارند.
اين به اين معني است كه هيچ گونه تعاملي مابين شما و فالوور فيك هستي نخواهد داشت. علاوه بر اين هنگاميكه شما بواسطه خريد فالوور فيك، سعي در افزايش ميزان فالوورهاي صفحه اينستاگرامي خود را داريد، بايد منتظر رويداد وخيم ديگري باشيد و آن اينكه با اين كار شما كاربران حرفه اي اينستاگرام يا اينستاگرامرهاي خويش را از دست مي دهيد.
آنها ساير رغبتي براي پيگيري كردن پيج شما نخواهند داشت. چون آنها سريعا با ديد شمار فالوورها و ميزان لايك هاي پست هايتان متوجه فيك بودن فالوورهاي شما خواهند شد.
بنابراين با توجه به مطالب يادشده داشتن فالوور فيك اينستاگرام نه فقط هيچ كمكي به افزايش ميزان فروش شما نمي كند حتي به احتمال بسيار فرصت اينكه پيج شما توسط فالوورهاي راستين تعقيب شود را هم از شما مي گيرد. همه موارد بيان شده پاسخ روشني به اين پرسش كه چرا نبايد از فالوور فيك كاربرد نماييم ؟ خواهد بود.
مقاله پيشنهادي: 20 گذرگاه افزايش فالوور راستين اينستاگرام
چطور متوجه وجود كاربر فيك در يك پيج اينستاگرامي شويم؟بررسي تعداد لايك تصاوير پيج باره عقيده يگانه از روشهاي تشخيص هستي كاربر فيك در صفحه اينستاگرام است.بررسي ليست فالوورهاي صفحه اينستاگرام از شيوه هاي ديگر براي پي بردن به وجود كاربر فيك در يك صفحه است.فالوورهاي فاقد پروفايل به طور قطع فالوور فيك هستند.هم چنين مي طاقت با بررسي پروفايل فالوورهاي يك صفحه به فيك بودن فالوورها پي برد.اغلب پروفايل فالوورهاي فيك، از شمار تصوير اقليت برخوردارند، متن بيو ندارند و فاقد تصوير پروفايل هستند. خاصيت هاي فالوور فيك
1. فعاليت نداشتنوجود فالوورهاي فيك غير از اينكه پرتو دهنده رقم بالاي فالوورهاي يك صفحه اينستاگرامي باشد از هيچ مزيت ديگري برخوردار نيستند. آنها قادر به اتمام هيچ كدام از فعاليتهايي كه فالوورهاي واقعي اتمام مي دهند نيستند. نه مي توانند پست هاي شما را لايك كنند و نه توانايي درج كامنت براي پست ها را دارند.
پس در صورتي كه يك صفحه اينستاگرامي با عملكرد بازرگاني داريد و براي پيج خود فالوورهاي فيك خريداري كرده ايد، نبايد چشم براه افزايش ميزان مشتري و فروش خود باشيد.
2. از بين رفتن تناسباتاحتمالا برايتان خيلي ناگوار خواهد بود كه با وجود داشتن صفحه اي با تعداد زياد مثلا چند هزار پيگيري كننده، پست هايتان از لايك هاي انگشت تعدادي برخوردار باشند. و حتي در زير تعداد زيادي از پست هايتان خالي از كامنت باشد. پس داشتن صفحه اي كه در آن رابطه متناسبي ميان شمار فالوورها، لايك ها و كامنت هايش وجود دارد هرچند با شمار پايين فالوور، بسيار بهتر و مفيد تر از صفحه اي خواهد بود كه از ميزان فالوور بالا ولي غير فعال و غير كارساز برخوردار است.
به عنوان نمونه تناسب بين ميزان فالوورها با لايك و كامنت ها در يك صفحه با تعداد1000 فالوور راستين خيلي بهتر از صفحه اي با ميزان 10000 فالوور كه 9000 فالوور آن فيك هستند خواهد بود.
3. صلب اعتماد كاربران به كسان متقلب زماني كه كاربران متوجه فيك و غير واقعي بودن فالوورهاي پيج اينستاگرام شما شوند به شايستن بسيار شما را فردي متقلب تلقي كرده و اين امر مايه صلب اعتماد كاربران خواهد شد بخصوص براي صفحات بازرگاني پركار پيامدهاي منفي به دنبال خواهد داشت و مايه از بين رفتن اعتماد و به دنبال آن از دست دادن مشتريان خفته مي شود.
اين در حالي است كه منظور اصلي از برپايي صفحات با فالوور بالا دست يافتن به داده اغلب و داشتن شناخت بهتر نسبت به مخاطب براي افزايش ميزان فروش است. چنانچه فالوورهاي فيك هيچ رغبتي به محتواي توليدي شما ندارند و شما نمي توانيد هيچ بازخورد حقيقي از آنها اخذ كنيد. و اين بدين معني است كه خريدن فالوورهاي فيك در اينستاگرام ته به گزند هاي جدي به سوداگري بازرگاني شما خواهد شد.
4. تفريق جذابيت و مختصر شدن اعتبار پيج هاي بيزينسي با استفاده از فالوور فيك
فالوورهاي فيك يا به عبارتي فالوور هاي روح اينستاگرامي به علت نداشتن قابليت تعامل باعث كاهش و كمرنگ شدن ميزان جذابيت صفحه شما مياني فالوورهاي واقعيتان مي شوند. و اين كم شدن اعتبار مي تواند الي مدت ها آفت جدي به ميزان نمايش پست هاي شما در اكسپلور اينستاگرام برساند.
طبق الگوريتم هاي شبكه هاي اجتماعي هنگاميكه يك پستي براي كاربران نمايش ديتا مي شود اين باره لحاظ مي شود كه در صورتي كه صفحه اي براي فالوورهايش جذابيت نداشته باشد آن پست را براي كاربران ديگر نمايش ندهد. و اين به نوبه خود باعث مي شود لغايت شمار فوقاني از فالوورهاي راستين كه احتمالا مي توانستند صفحه شما را ببينند را از دست بدهيد.
قبلا خيلي از افراد از هستي اكانت هاي فيك و جعلي بي خبر بودند و با وارد شدن به برخي صفحات و با مشاهده تعداد فالوورهاي بسيار دچار هيجان مي شدند. ولي امروزه ساير كاربران چيره دست تر شده و اكثرشان با مشاهده صفحه متوجه مي شوند كه آيا اين صفحه فالوور فيك دارد يا نه.
با ورود به صفحه اي كه از ميزان فالوورهاي زياد فوقاني برخوردار است همانطور كه در بالا ذكر شد با انجام يك رسيدگي ساده از ميزان لايك ها و كامنت هاي پست هاي صفحه مورد عقيده همه چيز مشخص خواهد شد. و اين امر انتها به فالو نشدن صفحه مورد نظر و جعلي پنداشته شدن آن مي شود.

به گزارش ايسنا، در گزارش كه در وب سايت سي نت آمده است، كارشناسان فعال در حوزه فناوري و موبايل با بررسي گوشي هاي جديد موجود در بازارهاي جهاني در سال ۲۰۲۰ فهرستي را تهيه و منتشر كردهاند كه براي آن دسته از كاربراني كه علاقه و تمايل چنداني به صرف هزينه گزاف براي خريداري و استفاده از گوشي هاي هوشمند ندارند، مفيد و كاربردي به نظر ميرسد.
اين كارشناسان به اين دسته از كاربران توصيه كردهاند كه در صورت تمايل به خريداري گوشي هاي جديد و در عين حال مقرون بهصرفه كه قيمت آن زير ۲۰۰ دلار است، قادر خواهند بود گوشي هاي نام برده شده در فهرست زير را خريداري و استفاده كنند.
سامسونگ گلكسي A۱۱

موتورولا موتو G۷ Play

سامسونگ گلكسي A۰۱

موتورولا موتو E۶

ال جي K۴۰

موتورولا موتو G۶

با نگاهي مختصر به فهرست بالا ميتوان دريافت كه كاربران در صورتي كه بخواهند زير ۲۰۰ دلار براي خريد يك گوشي جديد هزينه كنند گزينه هاي بسيار محدودي براي انتخاب خواهند داشت.
بنابراين اين كارشناسان در ادامه اين گزارش توصيه كرده اند در صورتي كه كاربران تمايل به تعويض و خريداري گوشي هوشمند جديد در سال جاري ميلادي دارند بهتر است با اندكي صرف هزينه بيشتر از قابليت و امكانات جديد تري كه در گوشيهاي اندكي گرانتر وجود دارد، برخوردار و بهره مند شوند و گزينه هاي بسيار بيشتري براي انتخاب داشته باشند.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11053490.html

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبكه اجتماعي توئيتر در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين شبكههاي اجتماعي در دنيا است و به واسطه قابليتهاي جديدي كه دائما به اين شبكه اجتماعي اضافه ميشود، به آمار كاربران و طرفداران اين شبكه روز به روز افزوده ميشود. به تازگي نيز اين شبكه اجتماعي اعلام كرده است كه قصد دارد قابليت پست توئيتهاي صوتي را اضافه كند و كاربران از اين پس مي توانند بدون نياز به نوشتن و صرفا با ارسال پيام صوتي در اين شبكه اجتماعي متن مورد نظر خود را اعلام كنند.
علاوه بر آن، شركت گوگل نسخه اوليه سيستم عامل جديد خود يعني اندرويد ۱۱ را در دسترس كاربران قرار داده است و اين نسخه از اندرويد با بهبودهاي چشمگيري در بخش اعلانات و پاسخ سريع به پيامهاي وارده به گوشي همراه بوده است و كاربران با دريافت نسخه بعدي اندرويد ميتوانند به راحتي و با سرعت بالا به پيامهاي خود پاسخ دهند.

كاربران اندرويد ۱۱ از قابليت پاسخ سريع پيامهاي توئيتر برخوردار شدند
پيامهاي وارد شده به بخش دايركت شبكه اجتماعي توئيتر نيز با بهبود همراه شده و دو شركت توئيتر و گوگل اعلام كردهاند كه در اندرويد ۱۱ كاربران مي توانند به طور مستقيم و از طريق نوار اعلانات به پيامهاي وارد شده به دايركت خود پاسخ دهند و به اين ترتيب براي پاسخ احتياجي به ورود به اپليكيشن توئيتر نخواهد بود.
علاوه بر توئيتر فيسبوك نيز اعلام كرده است كه نرم افزار مخصوص موبايل اين شركت با اندرويد ۱۱ همگام سازي خواهد شد و كاربران ميتوانند در نسخه بعدي اندرويد امكانات بسيار جالبي را در اين شبكه اجتماعي تجربه كنند كه از ميان قابليتهاي آينده اين شبكه اجتماعي ميتوان به قابليت چت شناور اشاره كرد. با اين حال براي مشخص شدن قابليتهاي جديدي كه قرار است به شبكههاي اجتماعي اضافه شود بايد تا زمان انتشار رسمي اندرويد ۱۱ صبر كرد.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73445.html