از كجا بايد سئو را شروع كرد

۳۴ بازديد

اكثر دانشجويان و علاقه مندان به طراحي سايت هميشه اين سوال را مي‌پرسند كه براي طراحي سايت از كجا آغاز كنم؟ مراحل يادگيري طراحي سايت چگونه مي‌باشد؟و يا چگونه مي‌توانيم مراحل طراحي سايت  را طي كنيم؟ با توجه به اينكه امروزه بحث برنامه نويسي و طراحي سايت به علت بيچارگي روز افزون جامعه به دنياي مجازي از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است مخصوصاً طراحي سايت فروشگاهي از خواهان فوق‌العاده بالايي فوق‌العاده داشته و اكثر پروژه‌هاي شركت هاي برنامه نويسي، طراحي سايت فروشگاهي مي‌باشد.
مراحل مختلفي براي اتمام طراحي سايت وجود دارد كه هدف ما در اين مقاله رسيدگي نكات مهم و بايسته مي‌باشد.
 
براي يادگيري طراحي سايت به چه چيزهايي احتياج داريم؟
 با پروا به پيشرفت فناوري امروزه بحث طراحي سايت از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار بودهT و روز به روز به ليست علاقه مندان به طراحي سايت افزوده مي‌شود براي طراحي سايت در مرحله اول يادگيري زبان  html  
مي‌باشد.
در واقع در مرحله اول آموزش طراحي سايت است، بحث قالب وب سايت وجود دارد كه امروز به راحتي مي‌توان با به كارگيري html ،css و وجاوا اسكريپت زيباترين و جذاب ترين قالب‌ها  ميتوان را طراحي كرد.
 گرچه امروزه اغلب طراحي قالب به وسيله فريم ورك هاي  سرشناس مشابه بوت استرپ سپريدن مي‌شود كه مزيت استفاده از فريم ورك ها، افزايش سرعت كدنويسي و راحتي كار برنامه نويسان مي‌باشد.
مرحله دوم در طراحي قالب سايت
شما با به كارگيري سي اس مي‌توانيد به زيبايي طراح قالب وب سايت تان بيفزاييد مانند رنگ پس زمينه، تغيير سايز فونت ها و ... و با به كارگيري جاوا اسكريپت مي توانيد امكانات پيشرفته تري به سايت اضافه كرده و از حالت ايستا به دايناميك تبديل كنيد.
 يادگيري html و css نسبت به يادگيري جاوا اسكريپت راحت تر بوده در واقع شما در طي يك ماه به راحتي مي‌توانيد موارد ياد شده را ياد بگيريد اما مدت موعد يادگيري جاوا اسكريپت نسبت به دو مورد پيشين زمان‌بر بوده و نيازمند به تمرين بيشترمي باشد ولي جاي هيچ نوع نگراني وجود ندارد هر كسي با پروا به تمرين و زماني كه براي كد نويسي مي گذارد به راحتي مي تواند اين موارد را فرا بگيرد.
انتخاب زبان برنامه نويسي در طراحي سايت
بعد از سپريدن پيشه قالب سايت، نوبت به برگزيدن زبان مناسب براي اتمام كارهاي فني و يا سمت سرور مي رسد كه زبان هاي مختلفي براي طراحي سايت هستي دارد كه از محبوبترين آن مي‌توان به php ، asp.net و ... اشاره كرد، كه يادگيري زبان هاي برنامه نويسي سمت سرور نسبت به يادگيري زبان هاي طراحي قالب دربايستن به سررسيد خيلي اغلب و تمرين بسيار دارد.
2
ويرايشگر هاي كد نويسي  مهم براي يادگيري طراحي سايت
براي نوشتن كد هاي طراحي سايت مي تاب از اديتور هاي مختلفي كه هستي دارد استفاده كرد. از ساده‌ترين آن مي توان به  نوت پد اشاره كرد. اما برنامه نويسان چيره دست معمولا از اديتور هاي مترقي تر براي كد نويسي بهره‌گيري مي‌كنند كه در ليست ذيل چند مثال از اديتور هاي نامدار را معرفي مي كنم.
PhpstormNotepad++AtomCada 
در واقع رشد و تغيير يوميه تكنولوژي برنامه نويسان را مجاب به اين كرده است لغايت از بروز ترين و مجهز ترين ابزار براي برنامه نويسي استفاده كنند.
اديتور ها،  دست موزه اصلي براي سپريدن طراحي سايت مي باشند و اين كاملا به برنامه نويس پيوسته است كه با پروا به نيازش از كدام اديتور بهره‌گيري نمايد.
اهميت طراحي سايت فروشگاهي
 
با توجه به اينكه امروزه اكثر نيازهاي مردم از طريق دنياي مجازي رفع مي‌شود به همين انگيزه روز به روز به شمار افرادي كه خواهان خريد آنلاين هستند افزوده مي‌شود در واقع ملت مي خواهند به راحتي محصولات باره احتياج خويش را از طريق فروشگاه‌هاي آنلاين خريداري نمايند .
كه اين مورد صاحبان تمام كسب و كارها را مجاب به اين كرده است لغايت شعبه مجازي شغلشان را گشايش نمايند، به راستي راه اندازي سايت در تمام كسب و كارها بباعث برندسازي و افزايش مشتري مي گردد.
امروزه تمام مشاغل اقدام به تاسيس شعبه مجازي مي كنند كه در اين مياني طراحي سايت فروشگاهي از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هستند و مشتريان زياد زيادي دارد در واقع صاحبان تمام فروشگاه ها مي توانند با وابستگي با يگانه از كمپاني هاي طراحي سايت خواستگار طراحي سايت فروشگاهي متناسب با شغلشان شوند.
مثلا از مشهورترين فروشگاه‌هاي آنلاين كه نيازهاي ملت را رفع مي نمايد مي توان به ديجي كالا اشاره كرد كه از درآمد فوق العاده فوقاني برخوردار بوده و خوشنودي مشتريان را به خويش جلب كرده است شما نيز مي توانيد براي افزايش فروش و اعتبار در بين مشتريان شعبه مجازي فروشگاهتان را افتتاح نماييد.
 
امروز شركتهاي  بي اندازه زيادي هستي دارد خدمات  طراحي سايت ارائه مي دهند كه  معمولاسايت ها با توجه به احتياج مشتري تحليل شده  و طراحي مي گردد. شركت cms-iran با امكان ارائه انواع خدمات طراحي سايت و نمونه كارهاي قوي كه به دست تيم متخصص طراحي مي‌شوند توانسته است رضايت تمام مشتريان را جلب نمايد.
شركت cms-iran با امكان تحويل به‌موقع پروژه،پشتيباني ۱۲ ماهه، آموزش مديريت سايت و... با هدف اصلي كسب خوشنودي مشتريان ، كار طراحي سايت را اتمام مي دهد
اگر شما جزو آن بخش افرادي هستيد كه مي خواهيد با افتتاح فروشگاه مجازي كسب وكارتان را رونق دهيد بهتر است كه براي اتمام اين كار با تيم متخصص cms-iran پيوستگي پايدار كرده و مطابق با نيازتان سايتي اختصاصي را با كم ترين هزينه داشته باشيد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خدمات و هزينه هاي طراحي سايت مي توانيد از سايت cms-iran بازديد كرده و با برقراري وابستگي با مشاوران cms-iran تمام اطلاعات لازم را كسب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.