آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

انواع كسب و كار اينترنتي خانگي

۳۶ بازديد

در اين مطلب شما را با ۱۲ شغل اينترنتي پولساز در سال 1399 آشنا خواهيم كرد . اگر هدف داريد كه يك سوداگري اينترنتي پر درآمد در سنه جديد داشته باشيد رهنمود ميكنم اين مطلب 12 كار اينترنتي را مطالعه كنيد و يك شغل اينترنتي را انواع كسب و كار اينترنتي خانگي به عنوان سوداگري اينترنتي در خانه شروع كنيد. با توجه به شرايط اقتصادي كشور بهترين گزينه براي شما راه اندازي سوداگري اينترنتي است.
البته در اين نوشتار علاوه بر اينكه شما را با ايده هاي كسب و كار اينترنتي آشنا كرديم سعي كرديم مرحله به مرحله روش راه اندازي كسب و كار اينترنتي را آموزش بدهيم. مطمئن باشيد بهترين شغل براي درآمدزايي تاسيس سوداگري در اينترنت است.وقتي كسب و كار آنلاين تان را راه اندازي ميكنيد حتي در خواب هم ميتوانيد از اينترنت كسب درآمد كنيد. وقتي سوداگري اينترنتي راه اندازي ميكنيد حتي در مهماني و مسافرت هم در حال درآمدزايي هستيد. تصور كنيد يك شب به مهماني رفتيد، وقتي از مهماني بر ميگرديد حساب بانكي خود را چك ميكنيد و ميبينيد كه چقدر از راه اينترنت پيشه كرديد! اين احد از بهترين حس هايي كه يك فرد پس از اينكه خيلي اصولي كسب و كار اينترنتي خودش راه ميندازه بهش ميرسه!
هدف اصلي من هم از نوشتن اين نوشتار دقيقا همينه! هدفم اينه كه شما همين امروز شروع كنيد و سوداگري اينترنتي خودتون راه اندازي كنيد و براي رسيدن به هر خواسته و هدفي كه داريد كوشش كنيد. مطمئن باشيد بي گمان نتيجه ميده و شما ميتونيد از راه اينترنت به درآمد نامحدود برسيد
 
همانطور كه ميدانيد بسياري از افراد هدف كسب درآمد اينترنتي را دارند ولي نميدانند كه چه ايده ايي را آغاز كنند. خيلي از كسان به تعقيب ايده ناب ميگردند. اگر هدف داريد كه يك پيشه اينترنتي مناسب انتخاب كنيد و سوداگري اينترنتي پولسازتان را تاسيس كنيد توصيه ميكنم حتما اين نوشتار را الي منتهي مطالعه كنيد. البته پيش از اينكه شما را با اين ايده ها اشنا كنم ميخواهم به شما آموزش بدهم كه بهترين ايده را چطور براي سوداگري و كار اينترنتي خودتان انتخاب كنيد.اگر هدف راه اندازي كسب و كار اينترنتي را داريد ولي هيچ ايده‌اي نداريد ما به شما رهنمود ميكنيم حتما ويديوي بالا را الي منتهي ببينيد! راه و روش هاي زيادي براي تاسيس كسب و كار اينترنتي به شما معرفي كرديم اما در ويديوي بالا شما را با 3 مدل اصلي كسب و كارهاي اينترنتي آشنا كرديم. 3 مدل كسب و كارهايي كه به شما شناسايي كرديم 100 درصد تضميني هستند و اگر خيلي اصولي كسب و كار اينترنتي‌تان را راه اندازي كنيد به درآمدهاي بسيار بالايي از اينترنت خواهيد رسيد. حتما ويديو بالا را تا پايان ببينيد. البته در ادامه شما را با 12 ايده كسب و كار آنلاين آشنا كرديم.خيلي از رفقا فكر ميكنند كه براي راه اندازي پيشه اينترنتي احتياج به سرمايه هاي بالايي همانند تبليغات، طراحي سايت هاي حرفه اي و… است. در صورتي كه اگر بخواهيد يك كسب و كار آنلاين پولساز راه اندازي كنيد به سرمايه زيادي احتياج نداريد.
بر خلاف راه اندازي سوداگري هاي سنتي دربايستن به سرمايه بسيار فوقاني داريد در سوداگري هاي اينترنتي چنين نيست! انگاشت كنيد شما ميخواهيد يك مغازه فروش جامه تاسيس كنيد! لغايت به حال انديشه كرديد كه اگر بخواهيد يك فروشگاه فيزيكي پوشاك تاسيس كنيد به چقدر سرمايه دربايستن داريد؟!
 
ممكن است به ده ها ميليون تومان لغايت 100 ها ميليون تومان سرمايه اوليه احتياج باشه، همانند سرمايه اوليه رهن و كرايه مغازه، خرج ماليات، هزينه رسيد آب، برق و گاز و خرج هاي اضافي ديگه. چنانچه با خرج بسيار كمي ميتونيد يك فروشگاه اينترنتي لباس تاسيس كنيد. بعد اگر شما هم ميخواهيد يك شغل اينترنتي پر درآمدي راه اندازي كنيد اصلا جاي نگراني نيست!
تنها خرج اي كه براي شروع يك سوداگري آنلاين بيچارگي داريد هزينه راه اندازي و ساخت سايته، البته اين نكته هم به شما بگم كه براي راه اندازي و ساخت وب سايت نيازي نيست يك فروشگاه اينترنتي تخصصي مانند ديجي كالا راه اندازي كنيد.

اينترنت ماهواره‌اي در فاز تكميل

۴۰ بازديد

آخرين گروه از ماهواره‌هاي استارلينك پرتاب شدند تا شركت اسپيس‌ايكس با اين خبر به تيتر بسياري از رسانه‌هاي جهان راه پيدا كند. اسپيس‌ايكس همزمان جزئيات تازه‌اي درباره امكانات و قابليت‌هاي اين ماهواره‌ها منتشر كرده و مدعي شده است كه ماهواره‌هاي استارلينك با نرخ تاخير بسيار پايين و سرعت دانلودي بيش از ۱۰۰ مگابيت بر ثانيه، اينترنت را در اختيار مشتركانشان قرار مي‌دهند. 

 

هر چند اين سرعت با ادعاي اوليه اسپيس‌ايكس در اين مورد فاصله دارد و كمتر است، اما كمي بيشتر از چيزي است كه در آزمايش‌هاي اوليه به‌دست آمده بود. استارلينك در حقيقت برنامه بلندپروازانه اسپيس‌ايكس براي پرتاب ۱۲ هزار ماهواره به نزديك‌ترين مدار زمين است تا به اين ترتيب پوشش اينترنت پرسرعت را براي ساكنان زمين فراهم بياورد. به اين ترتيب كاربران اين سيستم مي‌توانند با استفاده از آنتن‌هاي شخصي خودشان روي زمين، به اين سرويس دسترسي داشته باشند؛ چيزي كه «ايلان ماسك» مديرعامل اسپيس‌ايكس آن را به «بشقاب‌پرنده‌اي روي نوك چوب» تعبير مي‌كند. حالا حتي عكس‌هاي اوليه از اين دستگاه روي وب‌سايت استارلينك هم منتشر شده است.

 

  با پرتاب اين گروه ماهواره‌ها، اسپيس‌ايكس بيش از ۷۰۰ ماهواره در مدار زمين دارد. اين درحالي است كه به گفته ماسك براي ارائه قابليت عملياتي اوليه آنها به بيش از ۴۰۰ ماهواره در مدار نياز داشتند و البته براي ارائه كامل اين قابليت‌ها دست‌كم به ۸۰۰ ماهواره نياز است. در تابستان امسال اسپيس‌ايكس آزمايش اوليه اين سيستم را آغاز كرد و در همين راستا كارمندان استارلينك اينترنت پرسرعت ارائه شده توسط اين ماهواره‌ها را در حالت‌هاي مختلف آزمايش كردند. در اين مرحله اسپيس‌ايكس ۶۰ ماهواره اينترنتي استارلينك را همراه يك موشك فالكون ۹ به مدار زمين فرستاد. اين ماهواره‌ها از مقر فضايي كيپ‌كاناورال در فلوريدا به فضا پرتاب شدند تا دوازدهمين عمليات پرتاب ماهواره‌هاي استارلينك به فضا باشد. با احتساب اين عمليات، حالا ۷۱۳ ماهواره استارلينك در مدار زمين قرار گرفته‌اند.

 

«كيت تايس» معاون سنجش اطمينان‌پذيري اسپيس‌ايكس در اين مورد گفت: «تيم استارلينك آمار و ارقام مربوط به ميزان تاخير را جمع‌آوري كرده و تست‌هاي سرعت استانداردي را روي عملكرد اين سيستم انجام داده است. اين به معناي آن است كه ما در حال بررسي و كنترل سرعت جابه‌جايي داده‌ها از ماهواه‌ها به كاربران‌مان و برگشت آن هستيم. جالب است بدانيد كه نتايج اوليه خوب و قابل‌قبول بوده است.»

 

   تاييد سرعت دانلود ۱۰۰ مگابيتي

او اعلام كرد كه سرعت دانلود با اين سيستم به بيش از ۱۰۰ مگابيت بر ثانيه مي‌رسد و حساب توييتر شركت اسپيس‌ايكس هم ادعاي او را تاييد و تكرار كرد. اما گويا اين ادعا كمي چاشني اغراق داشت، چون حساب توييتر اسپيس‌ايكس چند دقيقه بعد توييت خودش را پاك كرد تا در نهايت در توييتي جديد و دقيق‌تر اعلام كند كه سرعت دانلود اين سيستم در واقع برابر ۱۰۰ مگابيت بر ثانيه است. كيت تايس همچنين گفت كه نرخ تاخير اين سيستم آن‌قدر پايين است كه بتواند سريع‌ترين بازي ويدئويي آنلاين را اجرا كند و سرعت دانلود آن آن‌قدر بالاست كه بتواند چند فيلم با كيفيت HD را به‌صورت همزمان پخش كند و در عين حال همچنان پهناي باند اضافي هم وجود داشته باشد.

 

چنين چيزي بسيار شگفت‌انگيز و تاثيرگذار خواهد بود، اما همچنان از سرعت گيگابايتي كه اسپيس‌ايكس قول آن را داده و اسنادش را به كميسيون ارتباطات فدرال ارائه كرده بود، فاصله دارد. 

 

اسپيس‌ايكس در اين اسناد اعلام كرده بود كه براي توسعه و استفاده از تمام ظرفيت‌هاي اين سيستم و رسيدن به سرعت گيگابايتي بايد بيش از ۴۴۰۰ ماهواره در مدار زمين قرار بگيرد. شايد به همين دليل هم بود كه كيت تايس تاكيد كرد هنوز كارهاي زيادي باقي مانده است كه در اين پروژه بايد انجام بشود. او گفت: «البته كه شبكه ما هنوز كارهاي زيادي در فرآيند تكميل شدن دارد و در طول زمان ما همچنان قابليت‌ها و امكانات بيشتري را به اين سيستم اضافه مي‌كنيم تا كاربران بتوانند از تمام ظرفيت‌هاي اين شبكه بهره‌مند بشوند.»

 

با اين همه سرعت ۱۰۰ مگابايتي بيش از نتايج آزمايش‌هايي است كه سرويس تست سرعت دانلود و آپلود speedtest.net به‌دست آورده بود. در نيمه ماه آگوست امسال كاربران Reddit نتايجي از تست سرعت سيستم اوليه استارلينك را منتشر كردند كه نشان مي‌داد متوسط سرعت دانلود آن بين ۱۱ تا ۶۰ مگابيت است. اين سرعت در مقايسه با سرويس‌هاي قديمي اينترنت پرسرعت، بالاتر بوده و حتي احتمالا از سرعت اينترنت بسياري از مناطق روستايي آمريكا هم بالاتر است. اسپيس‌ايكس اميدوار است كه سرويس استارلينك را در مناطق روستايي و دورافتاده كه حتي همين سرعت نه چندان بالا هم براي آنها پيشرفت محسوب مي‌شود، ارائه كند. 

 

رقابت براي پيروزي در مزايده ۱۶ ميليارد دلاري

با اين اوصاف رسيدن به سرعت بالاتر دغدغه مهمي براي اسپيس‌ايكس به حساب مي‌آيد؛ به‌خصوص براي جذب سرمايه و پيروزي در مناقصه كميسيون ارتباطات فدرال كه اكتبر امسال برگزار مي‌شود. كميسيون ارتباطات فدرال پيشنهاد ۱۶ ميليارد دلاري براي شركت‌هايي دارد كه بتوانند سرويس‌هاي اينترنت پرسرعت را به بيش از شش ميليون خانه و كسب‌وكار در مناطق نه چندان برخوردار ارائه كنند. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060336.html

توليد لپ تاپ ۹۰۰ گرمي با ۴۸ گيگابايت رم

۳۱ بازديد

، اين شركت دو لپ تاپ جديد به نام‌هاي Portégé X۳۰W-J و Portégé X۳۰L-J عرضه كرده كه هر دو حدود ۹۰۰ گرم وزن دارند و در آنها از تراشه‌هاي Core i۷ اينتل و پردازنده‌هاي گرافيكي Iris Xe همين شركت استفاده شده است.

 

Portégé X۳۰L-J داراي نمايشگر ۱۳.۳ اينچي با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پيكسل است كه در دو مدل فوق دقيق يا IGZO HD عرضه مي‌شود و امكان لمسي شدن نمايشگر نيز وجود دارد. همچنين دو نوع پردازنده Core i۵-۱۱۳۵G۷ يا Core i۷-۱۱۶۵G۷ اينتل بر روي اين لپ تاپ قابل نصب است. همچنين حداكثر رم قابل نصب بر روي اين دستگاه ۴۸ گيگابايت و از نوع DDR۴ است.

 

حداكثر يك ترابايت حافظه داخلي بر روي اين لپ تاپ قابل نصب است و پورت هاي متعدد USB ۳.۱ Gen ۱، HDMI، تاندربلت ۴، اترنت، جك هدفون و جايگاه حافظه ميكرو اس دي براي آن در نظر گرفته شده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11060407.html

كسب درآمد بدون سرمايه

۲۷ بازديد

چگونه مي طاقت به كسب درآمد از اينترنت پرداخت؟شايد صدها طريق براي كسب درآمد از اينترنت وجود داشته باشد از جمله: كسب درآمد از گوگل ادسنس، كسب درآمد كليكي، كسب درآمد از تلگرام و…. . ولي همواره توصيه مهمي در اين گويه هستي دارد و آن هم اين است كه در آغاز از كار هايي كه از شما درخواست سرمايه اوليه دارند به سختي دوري كنيد. در متن زير طريق هاي گوناگون كسب درآمد از اينترنت براي شما آورده شده.
1-خدمات نوشتن مقاله
اگر شما توانايي نوشتن نوشتار اي جديد و توليد محتوايي جديد و ويژه را داريد شك نكنيد كه به راحتي مي توانيد از طريق اينترنت به كسب درآمد برسيد زيرا هر طراح سايت اينترنتي و تارنگار نويسي به پيگيري مطالب جديد و بي همتا براي وبلاگ ها و سايت هاي خويش مي باشد. هر چند امروزه كلاهبرداران و دزدان اينترنتي زيادي هستند ولي به راحتي مي توانيد در مجلس ها با نگارش مقاله درآمد كسب كنيد.
اگر بخواهيم به در رابطه با خرج ها صحبت كنيم بايد در جريان باشيد كه شما هيچ خرج اي بجز پيونديدن به اينترنت پرداخت نخواهيد كرد و به ازاي هر نوشتار اي كه مي نويسيد مي تواند نزديك چند هزار تومان درآمد كسب كنيد. اين درآمد مي تواند با توجه به توافقاتي كه با كارفرما سپريدن مي دهيد متفاوت باشد.
2- نوشتن تحليل در باره تارنما ها و انتشار مطالب پولي
بايد بدانيد كه اگر وب سايت پرطرفداري داريد و ترافيك آن پسنديده مي باشد مي توانيد براي آن يك پشتوانه ي مالي در عقيده بگيريد و به ازاي آن در مورد سرمايه گذار مطالب در وب سايتتان بنويسيد. اين مسئله براي افرادي كه كانالي پر بازديد در يوتيوب دارند زياد صادق است.
براي كانال هاي كسب درآمد بدون سرمايه يوتيوب مي توانيد با ملحق شدن مجاني به بعضي برندها از پيشنهادات حمايتي آنان برخوردار شويد. ولي بايد اين مسئله را به خاطر داشته باشيد كه تنها محصولات برتر، كسب و كارها و وب سايت ها را رسيدگي كنيد و اگر از سرويس هاي bloger و wordpress كاربرد مي كنيد، ميتوانيد بدون احتياج به سرمايه گذاري، به كسب درآمد از اينترنت برسيد.
3- نگارش پست مهمان براي مشتريان
ارسال پست مهمان يكي ساير از شيوه هايي است كه مي توانيد با به كارگيري آن به كسب درآمد برسيد. اين روش مزاياي زيادي را براي شما به به اتفاق دارد كه يكي از آنها به دست آوردن ترافيك، اعتبار و به رسميت شناخته شدن بدست موتورهاي جستجوي گوگل مي باشد. شما تنها با انگار كردن اينكه اگر توانايي ارسال پست مهمان بر پايه قوانين سايت ها را داشته باشيد تا چه ميزان مي توانيد در يك ماه درآمد كسب كنيد؟ مطمئنا مشتريان زيادي هستند كه براي اين موضوع حاضرند پول خرج كنند. آزمون كردن اين طريق براي كسب درآمد خالي از لطف نيست.
15- كسب درآمد از بيت كوين
براي كسب درآمد از بيت كوين روش هاي مختلفي هستي دارد كه يكي از بهترين شيوه هاي كسب درآمد از بيت كوين استفاده از سايت crptotab مي باشد. براي آموزش كسب درآمد از مرورگر كريپتوتب بر روي لينك پايين كليك نماييد:
آموزش كامل روش شغل با سايت cryptotab
كسب درآمد بدون سرمايه گذاري
5- خدمات ثبت نظر در وب سايت ها
بسياري از وبلاگ نويسيان در جريان نيستند كه كدام وب سايت ها اين قابليت را دارند كه به طور خودكار نظرات دريافتي را تاييد مي كنند را فراهم كنند. بايد بدانيد كه وب سايت هاي كثرت در اين گويه هستي دارند كه به راحتي مي توانيد با پژوهش در اينترنت آن را پيدا كرده و فهرست بزرگي متعلق به را جاسازي كرده و از سرويس نظرگذاري براي ديگر وب سايت ها استفاده كنيد.
6- تبديل شدن به يك مامور براي وب مسترها و صاحبان وبسايت ها
يكي از شغل هايي كه مي تواند زياد براي كسب درآمد مفيد باشد اين است كه مي توانيد براي تارنما هاي گوناگون كساني را پيدا كنيد كه ميخواهند در آن تارنما ها تبليغي به نمايش بگذارند و به ازاي هر تبليغي كه بدست شما شناسايي مي شود مي توانيد كميسيوني گرفتن كنيد.
 
بايد بدانيد كه براي سپريدن اين شغل مجلس هاي زياد زيادي هستند و شما با پيوستن به آنها مي توانيد به طور كاملا مجاني به كسب درآمد برسيد. همچنين يگانه ساير از راه هاي مهم و پرطرفدار در كسب درآمد از اينترنت كمك به كساني است كه هدف فروش تارنما و يا دامنه را دارند. اين يك تجارت بزرگ است كه به شما كمك مي كند الي با هر فروش مبلغ زيادي به جيب بزنيد.
7- Google AdSense
اين شيوه يگانه از باستاني ترين و بزرگترين شبكه هاي تبليغاتي در دانشمند مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه تبليغات پيوسته با محتواي تارنما مورد عقيده خويش را منتشر كرده و سپس از راه طريق CPC درآمد شما را پرداخت مي كند. بايد بدانيد كه شيوه CPC مخفف روش هزينه در ازاي هر كليك (غير مجاز مي باشدt-Per-Click) است. براي اطلاعات اغلب در باره كسب درآمد از طريق گوگل ادسنس به وبلاگ آموزشي ما مراجعه كنيد.
 
ميزان درآمدي كه از اين روش كسب مي كنيد به نويسنده يا همان مدير سايت پيوستگي دارد. همچنين بايد بدانيد كه اين روش يگانه از ساده ترين طريق هاي كسب درآمد از طريق اينترنت مي باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت زياد فوقاني داشته و مديران 68 درصد بهره را دريافت مي كنند.

اطلاعات گوگل مپ از كجا جمع‌آوري مي‌شود؟

۲۹ بازديد

 

 

Google Maps يا نقشه هاي گوگل با بيش از يك ميليارد كاربر، يكي از محبوب ترين اپليكيشن هاي جهان است.

 

نقشه هاي گوگل مپ, نقشه آفلاين گوگل مپ

نقشه گوگل مپ 

 

در خيابان‌هاي شلوغ وقتي تصميم داريد به مقصدي خاص برسيد و زمان‌بندي براي شما بيشترين اهميت را دارد اپليكيشن Google Maps به كمك شما مي‌آيد. با استفاده از اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد به راحتي مسيري بدون ترافيك را براي رسيدن به مقصدتان انتخاب كرده و حركت كنيد.

 

اين سرويس اين روزها در قالب اپليكشين موبايلي Google Maps در اختيار شما قرار گرفته است. شركت گوگل اعلام كرده است براي ارائه اين سرويس به كاربران Google Maps داده‌هاي خود را از چندين رواطلاعات گوگل مپ از كجا جمع‌آوري مي‌شود؟ ش مختلف به دست مي‌آورد.

سازمان هاي حمل و نقل دولتي

كامپيوترمان را خانه تكاني كنيم

۳۵ بازديد



طريقه ي افزايش سرعت كامپيوتر,حافظه رَم سيستم

گرد و خاك دشمن درجه يك كامپيوتر است 

 

هيچ چيز بيشتر از يك كامپيوتر كند نمي‌تواند در كارهاي روزمره اختلال ايجاد كند. گاهي تنها راه چاره خريد يك كامپيوتر جديد است؛ اما در اغلب موارد با چند اقدام ساده مي‌توان سرعت كامپيوتر را افزايش داد.

در ادامه ۱۰ راهكار ساده براي افزايش سرعت كامپيوتر ارايه مي‌كنيم.

 

۱- برنامه‌هاي بلا استفاده را حذف كنيد

معمولا كامپيوترها بهكامپيوترمان را خانه تكاني كنيم مراه نرم‌افزارهايي ارايه مي‌شوند كه برخي از آن‌ها اساسا مورد نياز كاربر نيستند. براي حذف اين برنامه‌ها كافي است در بخش Control Panel برنامه‌هاي اضافي را از فهرست برنامه‌هاي نصب شده روي سيستم انتخاب كرده و با استفاده از گزينه Uninstall آن‌ها را حذف كنيد.

 

۲- فايل‌هاي موقت را پاك كنيد

فايل‌هاي موقتي در هنگام انجام وظايف توسط كامپيوتر ايجاد مي‌شوند و ممكن است پس از اتمام كار روي هاردديسك باقي بمانند و موجب كندي كامپيوتر شوند. براي حذف اين فايل‌ها از حافظه سيستم كافي است در پنجره My Computer درايو سيستم عامل را انتخاب كرده و درپوشه Windows پوشه موسوم به Temp را انتخاب كنيد. سپس در بالاي پنجره از منوي View گزينه Details را انتخاب كنيد تا جزئيات فايل‌ها به نمايش درآيد. اكنون مي‌توانيد تمام فايل‌هاي مربوط به روزهاي گذشته را انتخاب و پاك كنيد.

 

۳- يك درايو SSD روي سيستم نصب كنيد

مهمترين علت كندي كامپيوتر استفاده از هاردديسك است. براي افزايش سرعت كامپيوتر مي‌توانيد به جاي هاردديسك از يك درايو SSD براي ذخيره اطلاعات استفاده كنيد. درايو SSD در واقع حافظه مبتني بر فلش است كه برق كمتري مصرف كرده و مقاومت بيشتري دارد.

 

۴- فضاي ذخيره‌سازي سيستم سيستم را افزايش دهيد

وقتي ۸۵ درصد از فضاي ذخيره‌سازي پر مي‌شود، سرعت كامپيوتر كاهش مي‌يابد. براي اجتناب از اين مشكل بهتر است فضاي ذخيره سازي سيستم را افزايش دهيد.

 

۵- از اجراي برنامه‌هاي غيرضروري در زمان راه اندازي سيستم جلوگيري كنيد

طراحان سايت تهران

۳۵ بازديد

يز وطراحي وب سايتسالها تجربه در زمينه طراحي سايت و تجارت الكترونيك در ساحل بكار گيري نيروهاي متخصص، مكمل ما در تحقق آنچه كه يك تارنما كامل و بدون نقص نياز دارد بوده است، ما معتقديم موارد پايين  شيرازه ي يك طراحي سايت بدون نقص در ون را رقم مي زنند كه همواره سعي شده در ساحل ارائه كيفيتي مثال زدني خرج ها الي مرز شدني در حداقل باشند.
1: طراحي و برنامه نويسي اختصاصي از 0 الي 100 بدون استفاده از ابزارهاي سايت ساز موجود همانند جوملا،وردپرس،OpenCart و....  .
2: بهره مندي از مهار پنل جديد شركت طراحي سايتن اين امكان را مي دهد تارنما به طور مرتب با تكنولوژي هاي روز و تغييرات جديد بروز رساني شود.
3: عمليات سئو سايت به طور كامل بدون دريافت خرج اضافي از همان آغاز شروع كار همزمان با طراحي سايت انجام مي شوند.
4: استفاده از سرورهاي اختصاصي با مشخصات كاملاً بروز جهت ميزباني وب سايت.
از كجا آغاز كنيم؟1-نمونه كارهاي طراحي سايت و سئو ما را ببينيد.2-در بخش خرج طراحي سايت اختصاصي خرج سفارش را آنلاين ببينيد.3-اگر طراحي سايت اختصاصي متناسب با بودجه شما نيست قالب عمومي انتخاب كنيد.4-بخش سؤالات متداول  را  مطالعه كنيد.5-نمونه قرارداد طراحي سايت ما را مطالعه كنيد.6-جهت پذيرش به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگيريد 41658-021 logo-samandehiواحد طراحي و برنامه نويسي ووب سايت جامع طراحي شده توسط وبهاني و سرورهاي اختصاصي"بازاريابي اينترنتي توسط تيم مجرب وانمشتريان خشنود
يتسالها تجربه در گويه طراحي سايت و بازرگاني الكترونيك در كناره بكار گيري قواي متخصص، مكمل ما در تحقق آنچه كه يك تارنما كامل و بدون نقص بيچارگي دارد بوده است، ما معتقديم موارد پايين  شيرازه ي يك طراحي سايت بدون نقص در  را رقم مي زنند كه همواره كوشش شده در ساحل ارائه كيفيتي نمونه زدني هزينه ها لغايت حد ممكن در كمينه باشند.
1: طراحي و برنامه نويسي اختصاصي از 0 تا 100 بدون به كارگيري ابزارهاي سايت ساز موجود مانند جوملا،وردپرس،OpenCart و....  .
2: بهره مندي از كنترل پنل جديد كمپاني طراحي سايت و اين امكان را مي دهد تارنما به طور مرتب با تكنولوژي هاي روز و تغييرات جديد بروز رساني شود.
3: عمليات سئو سايت به طور كامل بدون گرفتن هزينه اضافي از همان بدو شروع پيشه مقارن با طراحي سايت سپريدن مي شوند.
4: به كارگيري سرورهاي اختصاصي با مشخصات كاملاً بروز جهت ميزباني وب سايت.
از كجا آغاز كنيم؟1-نمونه كارهاي طراحي سايت و سئو ما را ببينيد.2-در دسته هزينه طراحي سايت اختصاصي طراحان سايت تهران هزينه سفارش را آنلاين ببينيد.3-اگر طراحي سايت اختصاصي متناسب با بودجه شما نيست قالب عمومي انتخاب كنيد.4-بخش سؤالات متداول  را  مطالعه كنيد.5-نمونه پيمان نامه طراحي سايت ما را مطالعه كنيد.6-جهت پذيرش به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگيريد 41658-021 logo-samandehiواحد طراحي و برنامه نويسي ووب سايت جامع طراحي شده بدست ونهاست "كامپيوتر متصل به شبكه اينترنت جهاني و سرورهاي اختصاصي"بازاريابي اينترنتي بدست تيم كارآزموده مشتريان خشنود

اينترنت اكسپلورر ۲۰۲۱ مي ميرد

۳۳ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اينترنت اكسپلورر
شركت مايكروسافت اعلام كرد مرورگر ۲۵ ساله اينترنت اكسپلورر را به طور رسمي در ۲۰۲۱ ميلادي حذف مي كند. 

به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل، اينترنت اكسپلورر به طور رسمي منسوخ مي شود. مايكروسافت اعلام كرد اين مرورگر ۲۵ ساله به طور رسمي از ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ ميلادي حذف مي شود.

 

 اين شركت فناوري در يك پست وبلاگي خبر مرگ اكسپلورر را اعلام كرد و افزود اپليكيشن وب «مايكروسافت تيمز» پشتيباني از نسخه «اكسپلورر۱۱» را  از ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ قطع مي كند.

 

از تابستان سال آينده  هيچ ياينترنت اكسپلورر ۲۰۲۱ مي ميردك از ۳۶۵ اپليكيشن و سرويس هاي باقيمانده مايكروسافت به اين مرورگر متصل نمي شوند. البته خبر مرگ اينترنت اكسپلورر ناگهاني نيست و كاربران پس از عرضه مرورگر «اج» از مدت ها قبل  آن را پيش بيني مي كردند.

 

4 راه ساده براي جلوگيري از هك گوشي

۴۱ بازديد



گوشي موبايل , سيستم عامل اندرويد , ايميل هاي ناشناس

امروزه گوشي‌هاي هوشمند با داشتن سيستم عامل بسيار مورد تهديد هك شدن قرار دارند و به همين دليل كاربران به خاطر اطلاعات مهمي كه در گوشي هايشان وجود دارد، بايد از روش‌هايي براي محافظت اطلاعاتشان استفاده كنند.

 

در همين راستا چهار روش از مهمترين راهكار ها را براي جلوگيري از هك شدن گوشي هاي هوشمند و پيشگيري از اينگونه اتفاقات را برايتان ارائه مي دهيم.

 

1- باز نكردن لينك هاي موجود در ايميل هاي ناشناس
بهتر است پيام هاي ناشناس و يا ايميل هاي نامطلوبي را كه در آنها لينكي درج شده است را مورد استفاده قرار ندهيد، زيرا در اكثر مواقع مخربان با ارسال يك اكسپلوت و كد مخرب مي توانند گوشي هاي هوشمند و يا تبلت شما را تحت كنترل در بياورند و اين بدان دليل است كه شما ايميل حاوي لينك را مورد استفاده قرار داده ايد.

 

2- عدم استفاده از بازي ها و اپليكيشن هاي موجود در منابع غير معتبر
اگر به بازي و يا اپليكيشن احتياج داريد، سع4 راه ساده براي جلوگيري از هك گوشيي كنيد آنها را از منابع معتبر دريافت كنيد، چرا كه بعضي از همين بازي ها مي توانند پر از كدهاي مخربي باشند كه باعث بروز مشكلات حاد مي شوند. براي مثال بازي انگري برد كه يك بازي پرطرفدار مي باشد، در چند ماه گذشته با ادغامي پيچيده به يك كد مخرب مجهز شده كه اگر اين بازي بر روي گجت شما اجرا مي شد، حتما مشكلاتي را براي شما به همراه داشت

اصول موفقيت در اينستاگرام

۴۹ بازديد

زماني كه يك كسب‌ و كار كوچك را راه اندازه كرده ايد، بازاريابي موفق مي ‌تواند تمام تلاش هاي شما را بهبديل كند. با اين حال، يك بودجه بازاريابي بزرگ هرگز نمي ‌تواند اولويت فوري براي سرمايه‌ محدود شما باشد. خوشبختانه، رسانه هاي اجتماعي دنياي بازاريابي را به درجه خاصي از دموكراتيك تبديل كرده‌ اند. رسانه هايي مانند فيس بوك، توييتر‌ و اينستاگرام، فرصتي را براي رسيدن به مخاطبان هدف فراهم مي كنند.

در بين تمام رسانه هاي اجتماعي، اينستاگرام برادر اصول موفقيت در اينستاگرامكوچك هيولاهايي مثل فيس بوك و توييتر است. تنها حدود ۷۰۰ ميليون كاربر فعال در اينستاگرام حضور دارند، اين در حالي است كه در فيس بوك ميلياردها كاربر فعال وجود دارد. با اين حال، اينستاگرام پرطرفدارتر شده و كاربران اينستاگرام خيلي بيشتر درگير پست ها هستند و احتمال زيادي وجود دارد كه پست ‌هاي شما را ‌ببينند. درست است كه شايد تمركز روي رسانه هاي كوچك تر نادرست به نظر برسد ، اما احتمالاً با فعاليت و تعامل مداوم از طرف شما نتايج بهتري را براي كسب و كار كوچك شما به دنبال خواهد داشت.

بسيار خوب، حالا مي خواهيم در مورد چگونگي تبديل اينستاگرام به عنوان بستري براي رشد كسب و كار شما بپردازيم و راهكارهايي كه در زمينه جذب دنبال كننده ها يا همان فالوورهاي اينستاگرام مفيد هستند را نيز يادآور شويم. براي اطلاعات بيشتر در اين مورد با ما همراه باشيد.

  1. يك بيزينس پروفايل (Business Profile) ايجاد كنيد.

به عنوان صاحب اين كسب ‌و كار كوچك، ممكن است احساس كنيد كه شما چهره شركت تان هستيد. بنابراين، تبليغ كسب ‌و كار تان از طريق اكانت شخصي اينستاگرام خود شما ممكن است ايده خوبي به نظر برسد. هر چند اين يك ايده مناسب است، اما مي تواند يك پيام تجاري متناقض را به مشتريان شما ارسال ‌كند. ” هر چيزي كه در اينجا مي ‌خوانيد بر اهميت يك برند سازگار تاكيد مي‌ كند. ” پست هاي كاري و مربوط به شغل را در ميان پست هاي مربوط به و تعطيلات تصور كنيد، اين نمي تواند مخاطب زيادي را براي دنبال كردن صفحه شما جذب كند و از اين طريق نمي توانيد اميد به موفقيت داشته باشيد.

در نتيجه شما بايد يك حساب تجاري بهينه يا يك بيزينس پروفايل را راه‌ اندازي كنيد. بهينه ‌سازي در اينجا چه معنايي دارد؟ اين به اين معناست كه بايد انتخاب ‌هاي آگاهانه انجام دهيد تا اين انتخاب ها از برند كسب ‌و كار تان حمايت كند. بيوگرافي ، تصوير پروفايل شما، لينك به وب سايت شركت و … همگي بايد كاملا براي نشان دادن نام تجاري شما آماده باشند. از آن جايي كه تصوير پروفايل هميشه در كنار پست هاي شما ديده مي شود بايد به گونه اي واضح و قابل شناسايي باشد.

هنگامي كه بيزينس پروفايل به درستي تنظيم شد، بايد به عنوان عضوي فعال از جامعه اينستاگرام حضور پيدا كنيد. شما بايد دنبال آن دسته از مشترياني باشيد كه در فضاي شما محكم و ثابت هستند. بيش از حد افراد را فالو نكنيد ، چرا كه اين مي تواند معكوس عمل كند. افراد را به صورت گزينشي به ليست مخاطبانتان اضافه كنيد.

  1. تصاوير حرفه اي را انتخاب كنيد

تصاويري كه براي پست هاي خود انتخاب مي كنيد بسيار مهم هستند. مغز ما مي‌ تواند تصاوير را ۶۰۰۰ بار سريع ‌تر از نوشتن پردازش كند، و ما ۹۰ درصد از كل اطلاعات خود را از تصاوير مي‌ گيريم. از آنجا كه پست‌ هاي شما تنها براي لحظاتي در نگاه آگاهانه كاربر باقي خواهند ماند، بايد از اين سرعت براي گرفتن و حفظ توجه دنبال كننده خود استفاده كنيد.

اينستاگرام ديگر تصاوير شما را به عنوان يك مربع ساده ارائه نمي دهد بلكه امكان انعطاف پذيري بيشتري با جهت ها /اندازه هاي تصوير مختلف فراهم مي كند. با اين وجود ، اگر مي خواهيد عكس موردنظر همانطور كه مي خواهيد نمايش داده شود ، مي توانيد اندازه پيكسل هاي تصوير را در يك بسته قبل از بارگذاري در اينستاگرام تغيير دهيد.

آنچه در تصاوير خود مي گنجانيد ، بخشي از استحكام برند شما است. شما مي خواهيد بين محصولات خود و سبك زندگي كاربر ارتباطي موثر ايجاد كنيد. در نتيجه لازم است تنظيمات ، محصول و زمينه فصلي را عاقلانه انتخاب كنيد.

شما بايد مردم را به تعامل با محتواي خود ترغيب كنيد.  بنابراين، يك فكر خوب و يا يك پرسش عجيب در قسمت كپشن عكس مي‌ تواند افراد زيادي را تشويق كند تا پست شما را لايك كنند و يا براي پست تان نظر بدهند.

  1. اهميت استوري، ويدئوهاي زنده يا لايو و IGTV را درك كنيد

مهم تر از تصاويري كه تحت عنوان پست روي صفحه مشتري شما قرار گرفته و به آرامي از اهميت خارج مي شوند استوري هايي هستند كه مي توانيد ايجاد كنيد. استوري هاي اينستاگرام فقط 24 ساعت نمايش داده مي شوند، اما در كل اين زمان استوري شما در بالاي صفحه دنبال كننده هاي شما قرار مي گيرد. بعد از گذشت ۲۴ ساعت، اين استوري ها از اينستاگرام ناپديد خواهند شد، اما تا اين زمان محتواي شما ديده خواهد شد و با مخاطبين تان را درگير خواهيد كرد، با تمركز بر روي استوري، برندتان را در مركز توجه قرار داده و از رقباي خود پيشي بگيريد.

شما مي ‌توانيد در اين استوري ها كمي غير رسمي باشيد و پشت صحنه‌ ها و بينش خود در يك روز از زندگي ‌تان در اين قسمت ايجاد كنيد. نكته اين است كه از طريق عكس ها و فيلم ها بيشتر با مخاطبان خود تعامل برقرار كنيد و از مجموعه ابزارهاي تعاملي از جمله افزودن موسيقي ، متن و موارد ديگر ، كه فرصتي براي گفتن چيزهاي منحصر به فرد در مورد برند شما مي باشد، براي تقويت اين محتوا استفاده كنيد.

همچنين با استفاده از گزينه هايي همچون ارائه فيلم زنده (لايو) ويدئو IG مي توانيد متفاوت ظاهر شويد. اگر در حال حاضر يك رويداد بازاريابي عملي در حال وقوع است ، چرا اين مطلب را با استفاده از گزينه ويديوي زنده موجود در اينستاگرام آن را به اشتراك نگذاريد؟ اين كار را انجام دهيد و بازخورد آن را مشاهده كنيد.

  1. در پست هايتان از هشتگ هاي هوشمندانه استفاده كنيد

ابزار مهم ديگري كه براي گسترده كردن فرصتِ بيشتر ديده شدن پست هاي شما در اختيارتان است، استفاده از هشتگ هاي هوشمندانه و كاربردي است. شما مي توانيد حداكثر 30 هشتگ را در هر پست انتخاب كنيد. البته استفاده از هشتگ هاي بيش از حد هم موجب شلوغ شدن پست شده شده و ممكن است نتيجه معكوس داشته باشد. در هر صورت ، عاقلانه تر است تا از هشتگ هاي بسيار عمومي هدفمند استفاده كنيد. تعداد ايده آل هشتگ ها سليقه اي است، اما به طور كلي احساس مي شود كه گنجاندن حدود پنج هشتگ در هر پست بيشترين تأثير را خواهد داشت. هشتگ گذاري به پست شما اين امكان را مي دهد تا ضمن ايجاد يك پيام تجاري منسجم به مشتري خود ، افرادي مورد نظرتان را نيز پيدا كنيد.

بهترين كار اين است كه هشتگ هايي كه بيشترين تأثير و كاربرد را در تجارت شما دارند، پيدا كنيد. درست است كه ممكن است اين كار به طول بيانجامد، اما تجزيه و تحليل هايي كه در اين مورد انجام مي شود به شما كمك مي كند تا به جمعيت هدف خود متصل شويد. علاوه بر اين ، مي توانيد يك هشتگ شخصي ايجاد كنيد ، با استفاده از يك هشتگ يا برچسب خاص كه هر بار از آن استفاده مي كنيد، ديگران را ترغيب كنيد تا به پيشرفت نمودارهاي مربوطه كمك كنند. برقراري ارتباط با مشاغل ديگر مي تواند به شما در بهبود قدرت اين هشتگ شخصي كمك كند.

  1. مداوم و با برنامه پست ارسال كنيد

مداومت در ارسال پست يكي ديگر از نكات بسيار مهم در جذب دنبال كننده در اينستاگرام است. در مورد بهترين زمان براي ارسال پست ها، زمان چك كردن اينستاگرام توسط مخاطبان تان را در نظر بگيريد، به عنوان مثال اگر متوجه شديد بيشتر دنبال كننده ها و مشتري هاي شما ساعت 5 عصر ، بعد از اتمام ساعت كاري شان ايستاگرام شان را چك مي كنند، اين ساعت زمان طلايي ارسال پست است، در اين زمان به طور پيوسته فعاليت كنيد.

برخي از ابزار موجود در زمينه برنامه ريزي در مورد پست گذاشتن، نيز در اين مورد مي تواند براي شما راه گشا باشد. به عنوان مثال ، اپليكيشن هايي مانند Tailwind و Tag Viral به شما اين امكان را مي دهند تا در بيشتر رسانه هاي اجتماعي پست هايتان را برنامه ريزي كنيد. اين به شما امكان مي دهد پيام هاي يك هفته يا يك ماه پيش رو را از قبل تعيين كنيد. اين برنامه ها نه تنها به صرفه جويي در وقت شما كمك مي كنند بلكه به شما كمك مي كنند تا استراتژي تبليغاتي را ايجاد كنيد كه بتواند ثبات برند شما را نيز حفظ كند.

  1. برنامه هايي مانند فروش شگفت انگيز با جوايز استثنايي را اجرا كنيد

اميد شما براي داشتن ۱۰۰۰ دنبال كننده در اينستاگرام اين است كه آن‌ ها بخشي از جامعه تجاري شما را احساس كنند. حس تعلق داشتن، ابزار قدرتمندي براي الهام از وفاداري مادام العمر است. به ياد داشته باشيد، نگه داشتن يك مشتري ثابت آسان تر و بهتر از جذب يك مشتري جديد است. بنابراين، دادن يك احساس خاص به كاربران اينستاگرام شما، مي ‌تواند يك روش هوشمندانه براي الهام بخشيدن به اين حس تعلق باشد. با كاربران تان تعامل برقرار كنيد و هر از گاهي برنامه اي تحت عنوان فروش فوق العاده يا شگفت انگيز برگزار كنيد و استقبال دنبال كننده ها (فالوورها) را تماشا كنيد و لذت ببريد.


و اما سخن پاياني …

راهكارهايي كه در قسمت بالا عنوان كرديم، همه از اهميت بسيار بالايي در هنگام كار با اينستاگرام و جذب مشتري برخوردارند. يكي از دغدغه هايي كه افراد در مورد دنبال كننده هاي خود دارند، اين است كه آيا اين دنبال كننده ها واقعي هستند؟ بايد بگويم كه در صورت رعايت موارد بالا افرادي را جذب خواهيد كرد كه واقعا به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند.

رويكرد نهايي كه شما بايد استفاده كنيد رويكردي سازگار و حرفه اي است. به ياد داشته باشيد كه شما در حال ارائه برند خود هستيد و اين كار بايد با بالاترين سطح مراقبت انجام شود.