4 راه ساده براي جلوگيري از هك گوشي

۴۲ بازديد



گوشي موبايل , سيستم عامل اندرويد , ايميل هاي ناشناس

امروزه گوشي‌هاي هوشمند با داشتن سيستم عامل بسيار مورد تهديد هك شدن قرار دارند و به همين دليل كاربران به خاطر اطلاعات مهمي كه در گوشي هايشان وجود دارد، بايد از روش‌هايي براي محافظت اطلاعاتشان استفاده كنند.

 

در همين راستا چهار روش از مهمترين راهكار ها را براي جلوگيري از هك شدن گوشي هاي هوشمند و پيشگيري از اينگونه اتفاقات را برايتان ارائه مي دهيم.

 

1- باز نكردن لينك هاي موجود در ايميل هاي ناشناس
بهتر است پيام هاي ناشناس و يا ايميل هاي نامطلوبي را كه در آنها لينكي درج شده است را مورد استفاده قرار ندهيد، زيرا در اكثر مواقع مخربان با ارسال يك اكسپلوت و كد مخرب مي توانند گوشي هاي هوشمند و يا تبلت شما را تحت كنترل در بياورند و اين بدان دليل است كه شما ايميل حاوي لينك را مورد استفاده قرار داده ايد.

 

2- عدم استفاده از بازي ها و اپليكيشن هاي موجود در منابع غير معتبر
اگر به بازي و يا اپليكيشن احتياج داريد، سع4 راه ساده براي جلوگيري از هك گوشيي كنيد آنها را از منابع معتبر دريافت كنيد، چرا كه بعضي از همين بازي ها مي توانند پر از كدهاي مخربي باشند كه باعث بروز مشكلات حاد مي شوند. براي مثال بازي انگري برد كه يك بازي پرطرفدار مي باشد، در چند ماه گذشته با ادغامي پيچيده به يك كد مخرب مجهز شده كه اگر اين بازي بر روي گجت شما اجرا مي شد، حتما مشكلاتي را براي شما به همراه داشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.