كاربران اندرويد ۱۱ از قابليت پاسخ سريع پيام‌هاي توئيتر برخوردار شدند

۴۳ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي,توييتر
بنا بر اعلام گوگل و شركت توئيتر كاربران اندرويد ۱۱ مي‌توانند به طور مسقيم و از طريق نوار اعلان‌ها به پيام‌هاي دايركت خود پاسخ دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبكه اجتماعي توئيتر در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين شبكه‌هاي اجتماعي در دنيا است و به واسطه قابليت‌هاي جديدي كه دائما به اين شبكه اجتماعي اضافه مي‌شود، به آمار كاربران و طرفداران اين شبكه روز به روز افزوده مي‌شود. به تازگي نيز اين شبكه اجتماعي اعلام كرده است كه قصد دارد قابليت پست توئيت‌هاي صوتي را اضافه كند و كاربران از اين پس مي توانند بدون نياز به نوشتن و صرفا با ارسال پيام صوتي در اين شبكه اجتماعي متن مورد نظر خود را اعلام كنند.

 

علاوه بر آن، شركت گوگل نسخه اوليه سيستم عامل جديد خود يعني اندرويد ۱۱ را در دسترس كاربران قرار داده است و اين نسخه از اندرويد با بهبودهاي چشمگيري در بخش اعلانات و پاسخ سريع به پيام‌هاي وارده به گوشي همراه بوده است و كاربران با دريافت نسخه بعدي اندرويد مي‌توانند به راحتي و با سرعت بالا به پيام‌هاي خود پاسخ دهند.

اخبار,اخبار تكنولوژي,توييتر

 

كاربران اندرويد ۱۱ از قابليت پاسخ سريع پيام‌هاي توئيتر برخوردار شدند

 

پيام‌هاي وارد شده به بخش دايركت شبكه اجتماعي توئيتر نيز با بهبود همراه شده و دو شركت توئيتر و گوگل اعلام كرده‌اند كه در اندرويد ۱۱ كاربران مي توانند به طور مستقيم و از طريق نوار اعلانات به پيام‌هاي وارد شده به دايركت خود پاسخ دهند و به اين ترتيب براي پاسخ احتياجي به ورود به اپليكيشن توئيتر نخواهد بود.

 

 

علاوه بر توئيتر فيسبوك نيز اعلام كرده است كه نرم افزار مخصوص موبايل اين شركت با اندرويد ۱۱ همگام سازي خواهد شد و كاربران مي‌توانند در نسخه بعدي اندرويد امكانات بسيار جالبي را در اين شبكه اجتماعي تجربه كنند كه از ميان قابليت‌هاي آينده اين شبكه اجتماعي مي‌توان به قابليت چت شناور اشاره كرد. با اين حال براي مشخص شدن قابليت‌هاي جديدي كه قرار است به شبكه‌هاي اجتماعي اضافه شود بايد تا زمان انتشار رسمي اندرويد ۱۱ صبر كرد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73445.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.