ساخت سايت ارزان خبري

۳۱ بازديد

ردپرس از آنگونه محبوبترين سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) مي باشد كه به انگيزه سادگي پيشه با ، كاربران زيادي را دارا مي باشد كه گونه ها مختلفي از وب سايت طراحي شده با وردپرس را مديريت مي كنند.
يكي از برتري هاي طراحي سايت ارزان خبري با وردپرس تعداد فراوان پلاگين ها ، افزونه هاي كاربردي و رايگان موجود در اندوختگاه وردپرس مايه شده الي بتوان با وردپرس  نزديك  هر سبك و نوع سايتي را با خرج زير تر طراحي كرد.
وردپرس داراي امنيت بالا و سئوي قدرتمند مي باشد كه باعث نمايش لينك آگاهي ها و مطالب سايت خبري در صفحه نخست گوگل مي شود.
به طور كلي و چكيده مي طاقت گفت كه طراحي سايت هاي خبري از جمله ، سايت خبري و اخبار ، سايت ورزشي ، سايت اقتصادي و بورس ، سايت اعلان و … با وردپرس رهنمود بسيار احسان مي باشد ، چرا كه با طراحي سايت با وردپرس ، بيشترين سطح امكانات كاربردي سايت را با ظاهري كاربر پسند و حداقل خرج مي 
يك سايت خبري خوب چه خاصيت هايي دارد؟يك سايت خبري خوب بايد حائز ظاهري كاربر پسند بوده و طراحي سايت خبري بايد به نوع اي باشد كه پيشه با سايت براي كاربران ساده و راحت باشد و به راحتي بتوانند مطلب يا خبر خود را جستجو و پيدا كنند.
علاوه بر موارد ظاهري كه بيشتر به طراحي سايت خبري با وردپرس مربوط است يك سايت خبري خوب بايد حائز فاكتورهاي مثبت فني انبوه باشد الي بتواند امكانات باره نياز كاربران در سايت را فراهم كرده و مديران سايت را به اهداف خود كم و بيش كند از دسته موارد فني ميتوان به سرعت بارگزاري بالا ،  كد نويسي استاندارد و بهينه سازي شده ، به كارگيري اصول و تكنيك هاي سئو در جهت افزايش ترافيك و بازديد سايت ، پنل هاي مديريت سايت و پنل كاربران ، بروزرساني و آپديت منظم پلاگين ها و افزونه هاي وردپرس ،داراي سرور تند و نيرومند با امنيت بالا و مواردي از اين دست باشد.
به صورت كلي يك سايت خبري خوب سايتي است كه با ويژگي ها و  امكاناتي كه دارد علاوه بر بدست آوردن رضايت كاربران و افزايش آنها ، بايد بتواند اهداف مديران سايت را هم پژوهشگر كند.
با داشتن يك سايت خبري حرفه اي و استاندارد بيشتر ديده شويد. 
سايت خبري بايد چه امكاناتي داشته باشد؟برخي از امكانات و خدماتي كه سايت هاي چيره دست خبري حتما بايد داشته باشند به شرح زير است.
امكان جستجوي سريع و آسان مطالب و تازه ها سايتامكان جستجوي ساده و پيشرفتهامكان تقسيم بندي و تگ سازي مطالب و اخبارامكان نمايش و پالايه آگاهي ها و مقالات بر بنياد تاريخ ، اهميت تازه ،موضوع تازه و …امكان نمايش تازه ها و مطالب مرتبط و كم و بيش به جستار اصلي خبرامكان امتياز و نظردهي كاربران براي آگاهي ها و مقالات سايت خبريامكان عضويت كاربران با سطوح دسترسي متفاوتامكان داشتن سيستم خبرنامه،فرم هاي تماس و ارتباطي و پوش نوتيفيكيشنامكان بارگزاري و نمايش انواع گوناگون خبر هاي متني ، تصاوير و ويديويي همراه با گالريامكان بهينه سازي و سئوي مطالب و تصاوير سايت خبريطراحي اختصاصي و استاندارد قالب خبري وردپرس متناسب با دربايستن و اهداف سايت (توجه : به هيج وجه از قالب حاضر خبري حتي رايگان استفاده نكنيد)سايت هاي خبري طراحي شده با وردپرس در  تمامي امكانات سايت هاي خبري را دارا بوده و حائز حمايت سالانه ، سئوي مقدماتي مي باشند.

https://avashtech.com/news-wordpress-website-design/
طراحي قالب و ظاهر سايت خبري چه اهميتي دارد؟ظاهر مناسب و كاربرد قالب كاربردي در سايت هاي خبري بسيار مهم است زيرا كاربران يا مخاطبين سايت به صورت سر راست با محيط آن كار خواهند كرد.
در صورتي كه طراحي سايت خبري با وردپرس به نوع اي باشد كه كاربر متعلق به راضي بوده و به راحتي اخبار و مطالب خود را پيدا و مطالعه كند و به تقسيم هاي گوناگون سايت دسترسي آسان داشته باشد مايه افزايش رضايتمندي مخاطبين سايت و افزايش كاربران وفادار شده و كاربران جديد را زودتر به كاربر وفادار تبديل خواهد كرد كه براي سايت هاي خبري زياد مهم است.
در سايت هاي خبري با توجه به تعداد بسيار مطالب و اخبار سايت كه ظاهري شلوع بوجود مي آورد ، استفاده از رنگ هاي متناسب و جذاب ، دسته بندي و جداسازي كاربردي آگاهي ها و مطالب سايت ، برپايي منو و دسترسي هاي مختلف و نمايش ظاهري قشنگ مايه مي شود كاربران درك بهتري از ساختار سايت داشته باشند و تجربه شغل با آن را به ياد داشته باشند.
طراحي ريسپانسيو يا واكنشگرا سايت خبري يكي ساير از نكات مهم مي باشد زيرا نما سايت را براي نمايش در دستگاه هاي گوناگون از جمله كامپيوتر خانگي ، لپ تاپ ها ، تبلت ها و موبايل به چهره اختصاصي متناسب خواهد شد و كار با سايت را براي كاربران آسان تر خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.