فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي

۶۴ بازديد

اين را خوب مي دانيم كه با پيشرفت و گسترش هر علمي نيازي به استفاده از ابزارهاي كهنه و كاركرده ساير دريافتن نمي شود و قابليت ها و امكانات جديد جايگزين آنها خواهد شد حال اين فرهنگ مربوط به علوم پايه و تجربي باشد يا علوم رايانه اي.
با اين پيشگفتار ي خواهيم به اين سوژه مهم اشاره نماييم كه با پروا به طراحي سيستم هاي جديد با قابليت ها بروز در دامنه اينترنت و كامپيوتر ديگر كسي به سراغ دست موزه هاي دشوار گذشته نخواهد رفت و بدنبال افزايش طراحي سايت شركتي با زبان هاي برنامه نويسي و اختصاصي تاثير و صرف جويي در وقت و هزينه خويش مي باشد، از اينرو مي خواهيم در اين مطلب شما را نسبت به فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي و سفارشي آشنا كنيم و مزاياي به كارگيري اين گونه قابليت آسان و پر استعمال را براي شما بيان كنيم، پس با ما همراه باشيد.

فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي
در اين خصوص به چند باره مهم از فوايد طراحي سايت با CMS نسبت به طراحي اختصاصي اشاره مي كنيم :
  صرفه جويي در موعد برپايي و بروزرساني وب سايتها : فرض كنيد مي خواهيد پس از مدت ها صاحب يك خانه شخصي شويد و در كوتاهترين سررسيد ممكن الي وقتي صاحبخانه به شما دستور ديتا وسايل خويش را به منزل جديد و شخصي در حال ساخت خويش ببريد، در چگونگي مهندس معمار خانه شما دو حالت رو به شما پيشنهاد مي دهد : رهنمود اول استفاده از روش سنتي و چيدن آ‍‍ژيانه و سفيد كاري داخلي ساختمان و رهنمود دوم اينكه از قطعات قبل ساخته كه از مصالح اوليه ساخته شده براي ساخت منزل تان استفاده شود.
خب برگزيدن شما براي صرفه جويي در وقت چيست؟ مطمئنا برگزيدن دوم مي باشد. حال مي خواهيم اهميت موضوع سيستم مديريت درونمايه را براي شما اين طور شرح دهيم كه براي پياده سازي وب سايت اينترنتي مطابق خواسته شما به شيوه طراحي اختصاصي شدني است ماهها وقت لازم باشد. ولي براي قرار دادن ساخت و راه اندازي تارنما شما با يك CMS بيش از گرد دو هفته به طول نيانجامد. يك CMS احتياج هاي مشتريان را قبل بيني كرده و مطابق با آن پيشنهاداتي براي درخواست مشتريان دارد كه شما به عنوان طراح و مجري سايت مي توانيد آنها را بر روي بستر اينترنت نمايش دهيد و بر اساس سليقه مشتري با وقت كمتر طراحي و اجرا كنيد.
  حمايت مطمئن تر : طراحاني كه براي سايت ساخت از طريق طراحي اختصاصي استفاده مي كنند اگر به هر دليلي همانند اتمام پيمان نامه نتوانند به پشتيباني سايت شما پيوستگي دهند شما با مشكل بزرگي مواجه خواهيد شد كه آن هم عدم اطلاع شما از نوع كدنويسي و طراحي سايتتان است كه دست شما را براي تغييرات بعدي خواهد بست و در صورت بيچارگي به تغيير بنيادي بايد هزينه ديگري را به فرد طراح بدهيد تا مطابق با خواسته شما سايت را تغيير و بازسازي كند.
اين درحالي است كه با استفاده از سيستم هاي مديريت درونمايه مي توانيد حمايت مطمئن تر و بهتري را توسط خودتان و در شرايط پيچيده تر توسط طراح اين سيستم ها اخذ نمائيد. كه اين مهم باعث عدم تحميل هزينه به شما خواهد شد.
  نرمش پذيري بيشتر : در موارد فوق به اندازه كافي درباره نرمش پذيري بالاي CMS ها صحبت كرديم و به همين خاطر از مستندات، تعليم ها و سادگي اكثريت برخوردار خواهند بود.
  امنيت بالاتر وب سايت : وقتي شما سايتي را كه با استفاده از CMS ها طراحي شده است خريداري مي كنيد دستاورد تلاش سازنده را به وضوح خواهيد رويت و سازنده نيز در سعي است لغايت در صورت لزوم قابليت ها را بالارفتن ديتا و امنيت را افزايش دهد. ولي وقتي شما تارنما اختصاصي خريداري مي نمائيد نمي توانيد به راحتي برآيند كوشش هاي سپريدن شده را ببينيد و اين سوال مطرح مي شود كه آيا پس از چندين ماه تلاش، اين همان محصول نهايي است كه شما تقاضا ديتا ايد يا خير؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.