طراحي وب سايت شركتي | همه چيز در مورد وب سايت هاي شركتي

۵۴ بازديد

وب سايت شركتي چيست و چرا تمام كمپاني ها بايد يك تارنما خوب داشته باشند ؟ 
سايت شركتي ، عنوان سايت هاي است كه براي سازمان ها و كمپاني ها يا برند ها استفاده ميشود كه بيشتر جنبه معرفي ، نمايش نمونه پيشه ها و خدمات و ... را دارد . اين سايت معمولا جنبه ي تبليغاتي و معرفي يك سازمان را در فضاي مجازي دارند . وانگهي راه ارتباطي مناسبي براي مشتريان با شما است .
طراحي سايت شركتي در تهرانطراحي سايت شركتي در تهران يگانه از خدمات اصلي و مهم آترياتك در تهران و ايران است . با هستي ترقي هاي پسين در مقوله ي IT  و اينترنت ، بيش از 90% كاربران براي بررسي ، سنجش يا آشنايي با بسياري از مواردي كه در روز با آن مواجه هستند به اينترنت و ويژه جستجو در گوگل ميپردازند . فرض كنيد شما فروشگاه عينك آفتابي داريد. و يوميه كاربران با جستجو در گوگل و ورود به سايت شما با برند شما آشنا شده و حتي محصولات شما را خريد كنند.
اين باورداشت زياد لذت بخش است . ذيل شما با كمترين خرج يك جايگاه مناسب در اينترنت و گوگل پيدا كرده ايد كه به چهره هميشگي و 24 ساعته براي شما بازديد كننده ارسال مي شود . اين مهم زماني پژوهشگر ميشود كه شما يك سايت پسنديده با طراحي قشنگ و كاربر پسند به به اتفاق پايين ساختي بهينه شده براي موتورهاي جستجو داشته باشيد و تمام محصولات و خدمات خويش را به خوبي در ان معرفي كرده باشيد . كمپاني آترياتك مفتخر است كه شما را از آغاز تا انتهاي اين راه با طراحي يك سايت حرفه اي و اختصاصي و بهينه ياري دهد . شما ميتوانيد مثال شغل هاي سايت هاي شركتي ما در اينجا نگريستن كنيد .
امكانات سايت شركتي سايت هاي شركتي معمولا حائز بخش هاي زير هستند : 
صفحه ي نخستدر اين صفحه ي نماي كلي از كمپاني ، شعار ، بهترين مثال كار ها ، خدمات و اطلاعات تماس پيمان ميگيريد .
صفحه ي نمونه كار هادر اين تقدير تمام مثال كار هاي آن سازمان بر اساس دسته بندي پيمان داده ميشوند و هر كدام از نمونه پيشه هاي حائز جزييات اغلب مي باشنند كه در آن شرح كامل از آن كار و جنبش به چشم ميخورد .
صفحه ي خدماتليست تمامي خدماتي كه شركت رائه ميدهد به چهره كامل شرح داده شده اند
صفحه ي كالريدر اين صفحه تصاوير مربوط به محصولات و خدمات كمپاني و يا استشهاد نامه ها و ... غير مي تواند هستي داشته باشد .
صفحه ي در ارتباط با مااين صفحه مي تواند داراي قسمت هاي گوناگون از دسته روشنگري در مورد سازمان ، تاريخ شروع كار و جنبش و ... مي باشد.
همچنين اين صفحه مي تواند حائزشركت آوش تكتقدير تيم ما باشد كه اعضاي آن سازمان را بر پاي بست، مرتبه در سازمان دسته بندي كرد .اين تقدير حائز لينك شبكه هاي اجتماعي و توضيح كم به همراه تصوير اعضا مي تواند باشد .

صفحه ي تماس با مااين صفحه حائز آدرس شعب مختلف شركت ، اطلاعت تماس ، اطلاعات شبكه هاي اجتماعي و فرم تماس باما  است كه كاربران ميتوانند از راه اين فرم نظرات و پيشنهادات خويش را براي مدير مجموعه ارسال كنند . در ضمن يك نقشه گوگل براي نمايش شعبه هاي گوناگون سازمان موجود است .

همانظور كه مشاهده كرديد يك سايت شركتي ميتواند تقسيم هاي مختلفي داشته باشد . سايت هاي شركتي كه شركت آترياتك طراحي مي كنند حائز تقدير هاي  بيشتري نسبت به موارد بيان شده است .همچنين قابل گسترش مي باشد . در صورتي كه متقاضي در خواست امكانات اضافه يا سيستم هاي وابستگي داشته باشد كمپاني ما مي تواند احتياج شما را به راحتي برطرف نمايد .همچنين امكانات اضافب كه در سايت هاي شركتي ما هستي دارند به شرح پايين است .

شركت هاي همكاردر اين قست مي تواند شركت هاي همكار يا شركاي بازرگاني خويش را تعريف كنيد. براي آن ها لگو قرار دهيد و لينك تارنما آن ها را پيمان دهيد
محصولاتشما ميتوانيد نسبت به فعاليتي كه در سازمان انجام ميدهيد و طبقه بندي كه در سازمان داريد ، محصولات خود را تعريف كنيد ، براي آن ها روشنگري كامل پيمان دهيد ، عكس هاي مختلف محسول را بارگذاري كنيد و حتي كاتالگ براي آن ها قرار دهيد .
پنل كارمندان و نمايش برگه حقوقيدر اين سرنوشت مدير سايت يا فردي كه دسترسي به مديريت سايت دارد ميتواند برگه حقوقي كارمندان را به صورت اكسل يا دستي بارگزاري كند . سپس كارمندان مي توانند با ورود به تقدير كاربران سايت و با وارد كردن عدد پرسنلي فيش حقوقي را نگريستن يا پرينت كنند .
بلاگاين سرنوشت براي پيمان دادن مقالات و آگاهي ها سازمان در سايت قرار دارد كه مدير سايت مي تواند مطالب خود را در بخش بندي هاي كه تعريف كرده است پيمان دهد و آن ها را انتشار دهد .
از ساير امكانات ديگر تارنما هاي شركتي آترياتك ميتوان به :
زير ساخت كاملا اختصاصي و سئوامكان تعريف مدير با دسترسي هاي متفاوت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.