با لغو نمايشگاه MWC 2020، گوشي‌هاي مورد انتظار چه زماني معرفي مي‌شوند؟

۵۳ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

نمايشگاه MWC 2020 به دليل نگراني‌هاي مربوط به شيوع ويروس كرونا لغو شد؛ اما با لغو بزرگ‌ترين نمايشگاه مربوط به گوشي‌هاي هوشمند، گجت‌هاي مورد انتظار كه قرار بود در اين رويداد معرفي شوند بايد در زمان ديگري چنين كاري را انجام دهند. از آنجايي كه ديگر قرار نيست در يك مكان و در عرض فقط چند روز تعداد زيادي گوشي معرفي شود، در اين مطلب قصد داريم به زمان معرفي گوشي‌هاي موردنظر بپردازيم كه البته بسياري از شركت‌ها هنوز تاريخ دقيق معرفي اين گوشي‌ها را اعلام نكرده‌اند.

 

سوني اكسپريا ۱.۱ و ۵ پلاس – ۲۴ فوريه (۵ اسفند)

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

جديدترين گوشي‌هاي ميان‌رده و پرچم‌دار سوني در همان تاريخ ۲۴ فوريه معرفي مي‌شوند ولي اين بار به جاي شهر بارسلون، از طريق ويديو زنده اين كار انجام خواهد شد. گفته مي‌شود اكسپريا ۱.۱ و اكسپريا ۵ پلاس از سنسور اصلي ۶۴ مگاپيكسلي و قابليت فيلم‌برداري با رزولوشن ۸K HDR بهره مي‌برند. در ضمن نبايد رزولوشن ۴K نمايشگر گوشي اكسپريا ۱.۱ را از قلم بيندازيم كه براي اكسپريا ۵ پلاس نبايد منتظر چنين رزولوشني باشيم. همچنين گفته مي‌شود اين دو محصول، اولين گوشي‌هاي ۵G سوني خواهند بود.

 

اوپو Find X2 – ماه مارس

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

اوپو مدتي قبل اعلام كرد كه در نمايشگاه MWC 2020 از گوشي Find X2 رونمايي مي‌كند كه از بين ويژگي‌هاي آن مي‌توانيم به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵، نمايشگر ۱۲۰ هرتز و سرعت شارژ ۶۵ وات اشاره كنيم. از آنجايي كه فناوري دوربين زير نمايشگر هنوز آماده نشده، دوربين سلفي اين گوشي هم در حفره نمايشگر تعبيه شده است. طبق جديدترين خبرهاي منتشر شده، معرفي اين گوشي به ماه مارس موكول شده است.

 

ريلمي X50 پرو – ۲۴ فوريه (۵ اسفند)

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

اين گوشي ريلمي قرار است به‌عنوان نسخه پرچم‌دار اولين گوشي ۵G اين شركت انجام وظيفه كند. كمپاني ريلمي به عرضه گوشي‌هاي مقرون به صرفه شهرت دارد و گوشي مذكور هم از نمايشگر ۹۰ هرتز و سرعت شارژ ۶۵ وات بهره مي‌برد. اين شركت هم مانند سوني در تاريخ ۲۴ فوريه از طريق پخش زنده اين گوشي را معرفي مي‌كند.

 

ال‌جي G9 و V60 – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

ال‌جي قصد داشت در نمايشگاه MWC 2020 از گوشي V60 رونمايي كند كه از فناوري ۵G پشتيباني مي‌كند و مانند نسل قبلي مي‌توان با استفاده از يك وسيله جانبي آن را به يك گجت دو نمايشگره تبديل كرد. اين شركت قصد دارد اين گوشي را به‌صورت گسترده در بازار آمريكا و غرب اروپا عرضه كند تا به‌لطف شبكه‌هاي ۵G بتواند سهم بازار خود را افزايش دهد. در اين ميان گوشي G9 هم قرار است در بازارهايي كه كاربرانشان قدرت خريد كمتري دارند، عرضه شود. ال‌جي اعلام كرده به‌زودي با برگزاري يك مراسم از اين گوشي‌ها رونمايي مي‌كند ولي تاريخ دقيق اين رويداد هنوز اعلام نشده است.

 

شيائومي مي ۱۰ – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

 

شيائومي چند روز قبل از گوشي‌هاي مي ۱۰ و مي ۱۰ پرو رونمايي كرد و قرار بود در نمايشگاه MWC 2020 اين گوشي‌ها براي بازارهاي جهاني رسما معرفي شوند. اين شركت هم به ناچار مراسم موردنظر را به تعويق انداخته و به‌زودي تاريخ اين رويداد را اعلام مي‌كند.

 

نوكيا – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

كمپاني HMD در تاريخ ۲۳ فوريه قصد داشت مراسمي برگزار كند كه در نهايت آن را لغو كرد. اين كمپاني به غير از معرفي تكنولوژي‌هاي مربوط به ۵G، قرار بود از گوشي‌هاي جديدي هم رونمايي كند. از آنجايي كه بر اساس گزارش‌هاي مختلف گوشي پرچم‌دار نوكيا ۹.۲ به اين زودي‌ها معرفي نمي‌شود، ولي در مورد نوكيا ۵.۲ با قاطعيت زيادي مي‌توانيم بگوييم كه آماده عرضه به بازار است.

 

ويوو Apex 2020 – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

كمپاني ويوو علاقه‌ي زيادي به ساخت گوشي‌هاي مفهومي دارد و قرار بود Apex 2020 در نمايشگاه MWC 2020 معرفي شود كه اين موضوع به تاريخ ديگري موكول شده است. در مورد اين گوشي اطلاعات چنداني منتشر نشده ولي مي‌توانيم به نسل قبلي اشاره كنيم كه بدون هيچ‌گونه منفذ و درگاهي معرفي شد.

 

ZTE Axon 10s Pro – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

گوشي ZTE Axon 10s Pro يك پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه است كه از اسنپ‌دراگون ۸۶۵، حافظه مبتني بر تكنولوژي UFS 3.0، رم LPDDR5 بهره مي‌برد و از فناوري ۵G هم پشتيباني مي‌كند. اين گوشي مدتي قبل در چين معرفي شد و اين شركت قصد داشت در نمايشگاه MWC براي كشورهاي مختلف از آن رسماً رونمايي كند. ZTE هم هنوز در مورد تاريخ جديد رونمايي از اين گوشي اطلاع‌رساني نكرده است.

 

هواوي ميت Xs – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

اين محصول جديدترين گوشي تاشو هواوي به شمار مي‌رود كه از تراشه كايرين ۹۹۰ بهره مي‌برد. ما انتظار داشتيم در اين نمايشگاه هواوي از اين گوشي تاشو در كنار ديگر گجت‌هاي تازه‌نفس خود رونمايي كند كه با لغو اين نمايشگاه، معلوم نيست چه زماني اين كار انجام مي‌شود.

 

TCL و آلكاتل – اعلام نشده

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي‌هاي هوشمند

 

كمپاني TCL مدت‌ها قبل اعلام كرد كه در اين نمايشگاه از جديدترين گوشي‌هاي مبتني بر برند خود رونمايي مي‌كند و به معرفي گوشي‌هاي آلكاتل هم اشاره شده بود. اين كمپاني هم هنوز برنامه‌ي خود را براي زمان معرفي اين گوشي‌ها اعلام نكرده است.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047406.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.