زمان رونمايي رسمي از IPHONE 12 مشخص شد

۳۰ بازديد

به نظر مي‌آيد ديگر زمان انتظار كاربران براي برخورداري از اطلاعات مربوط به گوشي iPhone 12 به اتمام رسيده است. شركت اپل به تازگي اظهار داشته زمان رونمايي رسمي از IPHONE 12 مشخص شدكه قرار است از محصول مورد انتظار خود در مراسم آينده اين شركت رونمايي كند.

 

اين رويداد كه در تاريخ ۱۳ اكتبر برگزار مي‌شود قرار است اطلاعاتي در رابطه با آيفون جديد، لپ تاپ‌هاي مك با تراشه پردازنده‌هاي نوين و همچنين موارد ديگر را در اختيار طرفداران شركت اپل قرار دهد. مراسم مذكور به صورت مجازي برگزار خواهد شد و محتواي آن از پيش ضبط شده است.

 

اگر شايعات درست باشند، گوشي آيفون ۱۲ با پشتيباني از فناوري 5G و تراشه A14 Bionic به نمايش گذاشته خواهد شد. همچنين انتظار مي‌رود شركت اپل مك‌بوك‌هايي را معرفي كند كه بيش از هر زمان قدرت مقابله با رقيب خود يعني شركت مايكروسافت را دارند.

بر اساس شايعات، پيش‌بيني مي‌شود شركت اپل از يك طراحي كليدي و شگفت‌آور بر روي آيفون ۱۲ رونمايي كند. كاربران معتقدند اين گوشي هوشمند بسيار نازك‌تر از آيفون‌هاي ديگر خواهد بود و صفحه نمايش يك دستي را به خريداران ارائه خواهد داد. آيفون ۱۲ تغييرات قابل توجه‌اي در اندازه نيز داشته، طبق اطلاعات منتشر شده آيفون ۱۲ ميني با اندازه ۵.۴ اينچ، آيفون ۱۲ و ۱۲ پرو با اندازه ۶.۱ اينچ و آيفون ۱۲ پرو مكس با اندازه ۶.۷ اينچ به بازار راه پيدا خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.