ويژگي هاي گلكسي اس ۲۱ فاش شد

۳۰ بازديد

مشخصات سري موبايل هاي گلكسي جديد سامسونگ به نام گلكسي اس ۲۱ فاش شد. 

به گزارش  مهر به نقل از انگجت، مشخصات سري موبايل جديد گلكسي S۲۱ سامسونگ به تازگي فاش شده و به نظر مي رسد مدل «اولترا» اين سري كانون توجهات خواهد بود. 

 

اندازه نمايشگر در نسخه هاي مختلف اين موبايل تغيير چنداني نخواهد داشت اما در مدل اولتراي ۶.۸ اينچي از يك نمايشگر LTPO با قابليت صرفه جويي در مصرف باتري و پشتيباني از قلم S استفاده مي شود. البته قلم همراه دستگاه عرضه نمي شود بلكه كاربر مي تواند آن را به طور جداگانه بخرد.

 

اين سري شامل S۲۱ با اندازه ۶.۲ اينچ و S۲۱+ با اندازه ۶.۷ اينچ است كه در برخي كشورها با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۵ و در برخي ديگر با اكسينوس۲۱۰۰ عرضه خواهد شد.

 

دوربين دستگاه ها در مدل هاي S۲۱ عادي تغيير چنداني نمي كند. در اين دستگاه يك دوربين ۱۲ مگاپيكسل، يك دوربين تله فوتو۶۴ مگاپيكسلي و يك دوربين ۱۲ مگاپيكسلي اولترا وايد وجود دارد. اما در نسخه اولترا يك دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي ، دوربين هاي تله فوتو ۳Xو ۱۰X به كار مي رود. 

 

 

تمام دستگاه هاي اين سري قابليت فيلمبرداري ۴K با ۶۰ فريم در ثانيه دارند. ديگر قابليت هاي جديد شامل واي فاي۶ در نسخه اولترا و حالتي براي ثبت ويديو از دوربين هاي جلو و پشت به طور همزمان است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110651907.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.