سيستم كند كننده ويدئو براي يادگيري مهارت هاي فيزيكي از راه رسيد

۳۰ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,سيستم كند كننده ويدئو
يادگيري مهارت‌هاي فيزيكي مانند جودو با مشاهده ويدئوهاي آموزشي ساده نيست. اما يك سيستم جديد كند كننده پخش اين ويدئوها آموزش از اين طريق را تسهيل مي‌كند. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، افرادي كه قصد دارند با مشاهده فايل‌هاي ويدئويي برخي ورزش‌ها يا مهارت‌ها را بياموزند به علت پخش سريع تصاوير نمي‌توانند پا به پاي استاد به پيش بروند. اما اگر سرعت پخش ويدئوها بر مبناي توانايي يادگيري كاربر كند شود، مي‌توان اميدوار بود كه بر اين چالش غلبه شود.

 

سيستمي كه بدين منظور طراحي شده پخش ويدئويي واكنشي نام گرفته و مي‌توان از طريق آن سرعت حركات آموزشي را بر مبناي نظر و درخواست كاربر كندتر كرد.

 

اين سيستم با همكاري دانشگاه‌هاي لنكستر و استنفورد انگليس ابداع شده و سخت افزار اصلي آن يك ماژول تعقيب كننده حركات ساخت مايكروسافت موسوم به كينكت است كه در كنسول‌هاي بازي نيز مورد استفاده است. نرم افزار سيستم مذكور با دريافت اطلاعات از اين سخت افزار وضعيت آرنج، زانو، دست‌ها، بازوها، لگن و پاها كاربر را كنترل مي‌كند و از اين داده‌ها براي تنظيم سرعت پخش حركات سريع ويدئو استفاده مي‌شود.

اين نرم افزار قبل از آغاز پخش ويدئوها و در ابتداي راه اندازي تحليلي كلي از وضعيت فيزيكي كاربر ارائه مي‌دهد و يك سرعت پخش آهسته پيش فرض را انتخاب مي‌كند كه به مرور زمان و در صورت تغيير توانايي‌هاي وي متحول مي‌شود. از اين فناوري مي‌توان براي دستكاري سرعت پخش ويدئوهاي عادي نيز استفاده كرد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066430.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.