بيو اينستاگرام

تكنولوژي روز

بيو اينستاگرام

۳۴ بازديد

در يك صفحه تجاري بيو چه نكاتي را بايد رعايت كنيم؟

معرفي فعاليت تجاري بيو اينستاگرام يا هدف شما به مخاطبينراه ارتباطي مخاطبين با شماكوتاه نويسي: گاهي اوقات برخي معتقدند كوتاه و مختصر نويسي ميتواند براي بيو مناسب باشد. البته در صورتي كه شركت شما يك شعار تبليغاتي خوب داشته باشد. بطور خلاصه از شعار تبليغاتي خود استفاده نماييد.بيو اينستاگرام كجاست ؟بيو اينستاگرامبيو اينستا كجاست ؟ اين سوالي است كه خيلي از كاربران آن را مطرح مي كنند. بيو اينستاگرام در صفحه پروفايل اينستاگرام تان جاي گرفته و از نام اكانت تا استوري هاي برگزيده و دكمه هاي تماس (در صورت بيزينسي كردن اينستاگرام)  را ميتوان بيو اينستاگرام در نظر گرفت همانطور كه در مطالب بالا گفتيم اين قسمت از اينستاگرام شخصيت و هدف اكانت شما را به نمايش در مي آورد و ديگران را از موضوع اكانت شما مطلع ميكند اين موضوع زماني اهميت دار ميشود كه اكانت شما فروشگاهي باشد يا در حال فروش محصولات خود باشيد. پس ميتوان گفت بيو اينستا يكي از مهم ترين بخش‌هاي اكانت اينستاگرام ميباشد كه در صورت توجه بيشتر قطعا نتيجه بهتري خواهيد گرفت. اما چه چيزهايي را ميتوان جزيي از بخش بيو اينستا در نظر گرفت؟
۱_ نام اكانتهمانطور كه در تصوير بالا مشاهده ميكنيد در بالاي هر اكانت اينساگرام اسم آن و يا همان يوزرنيم اكانت به چشم ميخورد و اين نام مختص به آن اكانت مربوطه بوده يا به قولي هر اسم اكانت (username) در اينستاگرام ميتواند در يك اكانت استفاده شود و كپي ديگري در اكانت ديگر ندارد پس اگر هنگام انتخاب نام اكانت خود با مشكل مواجهه شديد سعي كنيد نام اكانت مناسب و مربوط به موضع اكانت خود را انتخاب كنيد حال اين اسم ميتواند اسم خودتان باشد و يا شركت و…
۲_ عكس پروفايلعكس پروفايل نيز در بخش بيو اينستا قرار گرفته كه ما در مقاله هاي قبلي نحوه گذاشن عكس پروفايل اينستاگرام را برايتان آموزش داده ايم كه در پي آن ميتوانيد به راحتي براي اكانت خود عكس پروفايل مناسب و مربوط به اكانت تان را انتخاب كنيد.
۳_ بيو اينستاگرامشما با استفاده از اين بخش ميتوانيد تا ۱۵۰ كاراكتر را در بيو اينستاگرام خود جاي دهيد حال ميتواند اين كاراكتر هاي متن باشد يا ايموجي ها و يا هشتگ و تگ و يا تركيبي از همه ي اين ها كه در ادامه مقاله همه ي اين موارد را بررسي خواهيم كرد.
۴_ لينك سايت/كانالشايد براي شما هم پيش آمده كه بخواهيد لينك هاي متعددي را در بخش بيو اينستاگرام خود اضافه كنيد، اما همانگونه كه ميدانيد تنها امكان اضافه كردن يك لينك در بيو اينستاگرام امكانپذير هست. اين مشكل بيشتر براي شركت ها و يا حتي ادمين هاي كانال هاي تلگرامي كه ميخواهند لينك كانال هايشان را در بيو اينستاگرام خود جاي دهند رخ ميدهد، از اين رو تيم اينبو دست به يك خلاقيت و آبديت جديدي در اين باره داده كه ميتوانيد لينك هاي زياد را در بخش بيو اينستاگرامتان به نمايش در آوريد.
۵_ استوري هاي برگزيدهيكي از قابليت هاي جديد اينستاگرام بخش استوري آن ميباشد كه قبل ها در مورد اين بخش مطالبي را نوشته ايم اما يك قابليت ديگر براي نشان دادن بيشتر استوري ها وجود دارد و آن استوري هاي برگيزده ميباشد كه شما ميتوانيد هر استوري كه قبلا آن را انتشار داده ايد و يا قصد انتشار آن را داريد را در بيو اينستاگرام خود به صورت دائمي براي عموم به نمايش در آوريد.
۶_ ويژگي categoryشما با بيزينسي كردن اكانت خود ميتوانيد از ويژگي استفاده كنيد كه در پي آن دكمه هاي تماس جداگانه اي در بخش بيو اينستاگرام براي عموم به نمايش در مي آيد تا راه هاي ارتباطي شما با مشتري هايتان بيشتر و راحتر از قبل شود.
7- دكمه هاي تماس يا call to actionيكي ديگر از قابليت هاي اينستاگرام در كمك به كسب و كارها ايجاد فضايي جهت برقراري ارتباط كاربران با كسب و كارها در نظر گرفته شده است. اين قابليت باعث شده كه شما نيازي نداشته باشيد كه فضاي بيو خود (همان 150 كاراكتر) را به اين اطلاعات اختصاص دهيد و شما در واقع فضاي بيشتري براي بيو در اختياز خواهيد داشت.
ايميلبا تكميل اين قسمت در پروفايل، يك دكمه Email در زير عكس شما در پروفايل ظاهر ميشود . كاربران با كليك بر روي اين دكمه وارد اپليكيشن ايميل موجود در گوشي شان براي ارسال ايميل به شما ميشوند.
آدرسدر صورتي كه بخواهيد ميتوانيد آدرس كسب و كارتان را هم وارد نماييد تا مشتريان بتوانند بهتر با شما ارتباط برقرار كنند و يا اعتمادسازي بيشتري براي آنها انجام دهيد. زماني كه كاربران بر روي اين دكمه كه در زير عكس شما در پروفايل نشان داده ميشود، كليك كنند آدرس شما و شماره تلفن به آنها نشان داده خواهد شد.
تماس تلفنيگزينه ديگر تلفن است. كه زماني كه شما اين قسمت را تكميل نماييد. زمانيكه كاربر بر روي دكمه call كليك نمايد ميتواند از طريق شماره تلفن تان با شما تماس بگيرد.
چگونه يك بيو اينستاگرام بنويسيمو اما به مهم ترين بخش مقاله امروز مان رسيديم خب با توجه به توضيحات بالا و اشاره كردن به برخي از ويژگي و امكانت بخش بيو اينستاگرام حال وقت آن رسيده تا در مورد اين كه چگونه بيو اينستاگرام خود را آماده كنيم تا بهترين نتيجه را از آن بگيريم و اين كه چگونه ميتوان از ويژگي هاي اين بخش به نحو احسن استفاده كرد و در كنار راهنمايي ها و توصيه ها تعدادي از جملات مفهومي را كه ميتوان در بيو اينستا خود نوشت را خواهيم گفت.
نام و نام خانوادگيبه جز اسم اكانت يا همان يوزرنيم يك نام ديگر نيز وجود دارد كه در بيو اينستاگرام قابل مشاهده ميباشد خود اين نام نيز بسيار مهم است زيرا در صفحه جستجو اكسپلور اينستاگرام يكي از بخش هاي آن را جستجو با ” نام و نام خانوادگي ” تشكيل ميدهد كه انتخاب درست و مربوط به اكانت اين نام نيز ميتواند بسيار موثر باشد.
تيك آبيبه احتمال زياد شما نيز در برخي از پيچ هاي معروف در جلوي نام و نام خانوادگي يا همان full name تيك آبي رنگي را مشاهده كرده ايد كه در پيچ هاي معمولي و خودتان چنين علامتي را مشاهده نميكنيد. داشتن اين آيكون در بيو پيچ تان مستلزم داشتن ويژگي هايي از جمله معروف بودن بالا بودن فالور هاي پيچ تان و … ميباشد. هدف اصلي اينستاگرام از فعالسازي اين تيك در برخي از پيچ ها اين است كه فرد اصلي و يا به قولي ادمين واقعي آن پيچ را براي ديگر كاربران اينستاگرام كه علاقه به آن فرد و يا موضوع پيچ دارند را نشان دهد.
نوشتن صحيح بيو اينستاگرامحتما هنگامي كه خواسته ايد متني را در بخش بيو اينستاگرام خود بنويسيد با آن چيزي كه بعد از نوشتن مشاهده ميكنيد تفاوت زيادي دارد براي مثال هنگام نوشتن متن مد نظر در بخش بيو اينستاگرام يك اينتر و يك فاصله يا فاصله هاي زيادي را اعمال ميكنيد يا از كاراكتر ها در جا هاي مد نظر خود جا گذاري ميكنيد اما بعد از ذخيره كردن وقتي به صفحه پروفايل خود براي مشاهده نتيجه تايپ رجوع ميكنيد ميبينيد كه فاصله هاي مد نظر شما به صورت صحيح اعمال نشده براي حل كردن اين مشكل كافيست متن مورد نظر خود را در برنامه هاي ديگر نوشته يا برنامه يادداشت كه در هر سييستم چه گوشي و چه كامپيوتر موجود است، نوشته و سپس كپي و در بخش بيو خود جاگذاري كنيد.
استفاده از هشتگ و تگيكي از آپديت هاي جديد اينستاگرام كه امروزه نيز بيشتر به چشم ميخورد امكان اضافه كردن هشتگ و يا تگ كردن يك اكانت در بخش بيو اينستاگرام ميباشد به اين صورت كه شما ميتوانيد به راحتي كلماتي را هنگام نوشتن بيو اينستاگرام تان هشتگ كرده و يا اكانت هاي خاص و يا دوستان تان را تگ كنيد تا در بيو اينستاگرام تان به نمايش عموم در آيند.
اضافه كردن بيش از يك لينك در بيو اينستاگراميكي از آپديت هاي تيم برنامه نويسي اينبو قابليت لينك ساز بود كه در واقعه شما ميتوانيد با استفاده از اين ويژگي به جاي استفاده از يك لينك در بخش بيو اينستاگرام خود و دريافت ترافيك براي سايت و يا كانال خود از لينك هاي موجود ديگر خود نيز استفاده كنيد.
قابليت تغيير فونت بيو در اينستاگرامبا تغيير فونت متن هايي كه در بيو، كپشن و يا استوري مينويسيد ميتوانيد جلب توجه بيشتري كنيد. ما به شما پيشنهاد ميدهيم از سايت igfont استفاده نماييد. براي كار كردن با اين سايت وارد سايت شده در قسمت متن ، متن مورد نظر خود را تايپ نماييد. در زير آن ليستي از متن شما با فونت ها و قابليت هاي مختلف نشان داده ميشود. كافيست آن را كپي كرده و در بخشي كه دوست داريد قرار دارد.
سايت هاي ديگري براي همين منظور وجود دارند كه شما ميتوانيد از آنها هم استفاده نماييد تا جلوه زيبايي به متن هاي خود بدهيد كه البته كار كردن با همه آنها بسيار آسان است و شبيه توضيحات فوق است.instafonts , instagramfonts , instagram-fonts
تغيير فونت بيو ترفندي براي داشتن متن بيشتر بيو در اينستاگرامدر اينجا ترفندي را به شما آموزش ميدهيم كه در بخش بيو در اينستاگرام متن بيشتري بتوانيد وارد نماييد.همانطور كه در بالا هم اشاره شد بخشي بنام آدرس در پروفايل شما وجود دارد. ما براي نوشتن متن طولاني از اين قسمت ميخواهيم استفاده كنيم
با وارد شدن به اين قسمت مشاهده ميكنيد كه سه بخش وجود دارد. بخش سوم مربوط به Zipcode است كه در اين قسمت ما با آن كاري نداريم.. در بخش اوليه متن مورد نظر خود را كه ميخواهيد به بيو اضافه كنيد بنويسيد و در جاي متن دوم، اسم شهري كه در آن هستيد را به انگليسي وارد نماييد.
ترفندي براي ايجاد فاصله در بيو اينستاگرامهمانطور كه ميدانيد در بخش بيو اگر متن خود را تايپ نماييد فاصله ها ممكن است درج نشوند. بنابراين براي رفع اين مشكل مي توانيد از ويرايشگرهاي متني مختلفي كه در گوشي تان يا كامپيوترتان داريد استفاده نماييد.متن را تايپ نماييد و بعد آن را كپي كرده و در بخش بيو اينستاگرام قرار دهيد.
افزودن ايموجي به متن بيو در اينستاگرامبراي افزودن ايموجي هاي مختلف به متن بيو و يا كپشن اينستاگرام ميتوانيد از سايت messletter استفاده نماييد. ايموجي ها را در كادر متن قرار داده، كپي كنيد و در بخشي كه مد نظرتان است قرار دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.