با «ملك رادار»، موتور جستجوي املاك ايران آشنا شويد

۷۲ بازديد

پيدا كردن خانه ايد‌ه‌ال يكي از دغدغه‌هاي شهروندان است. سر زدن به مشاورين املاك يا روزنامه‌ها، ديگر پاسخگوي نياز بسياري از مردم نيست. به همين دليل سايت‌هاي بسياري هستند كه اين خدمات را در اختيار شهروندان قرار مي‌دهند. اما وب سايتي كه تمام اين اطلاعات را به صورت جامع و مفيد در اختيار كاربران قرار دهد، قطعاً جستجو را ساده‌تر مي‌كند. يكي از اين وب سايت‌ها، ملك‌رادار است.

ملك‌رادار به عنوان موتور جستجوي املاك ايران يكي از سايت‌هاي مفيد براي پيدا كردن خانه ايده‌ال هر شخصي به حساب مي‌آيد. اين وب سايت با داشتن رابط كاربري ساده، جستجو براي خانه و املاك تجاري يا اداري را بسيار ساده كرده است. كافي است به سايت ملك‌رادار برويد و شرايط خود را وارد كنيد.

براي مثال اگر به دنبال رهن خانه‌اي ۱۰۰ متري در منطقه ۳ تهران هستيد، مي‌توانيد به سادگي با وارد كردن اين اطلاعات و بودجه مورد نظر خود، با سرعت زيادي گزينه‌ها را بررسي كنيد. اگر هم وقت سر زدن همه روزه به اين سايت را نداريد، مي‌توانيد از ربات تلگرام ملك‌رادار استفاده كنيد. اين ربات با در نظر گرفتن شرايط شما، به صورت خودكار اقدام به جستجوي مسكن مي‌كند و نتيجه را گزارش مي‌دهد.

مشاورين املاك هم مي‌توانند از خدمات ملك‌رادار استفاده كنند و علاوه بر آن بخشي هم در اين سايت به بررسي و تحليل بازار ايران مي‌پردازد كه اطلاعات مفيدي را هم در اختيار كاربران و هم در اختيار مشاورين املاك مي‌گذارد. البته خدمات ملك‌رادار فعلا در سه استان تهران، البرز و خراسان ارائه مي‌شود كه در آينده استان‌هاي ديگري هم به اين ليست اضافه خواهد شد. در اين ويديو، نحوه كاركرد بخش‌هاي مختلف ملك رادار را بررسي كرده‌ايم.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/07/ملك‌رادار،-موتور-جستجوي-املاك-ايران/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.