خصوصيات وب سايت شركتي

۷۱ بازديد

يكي از گونه ها طراحي تارنما كه در چند سنه اخير پيروان زيادي را به دست آورده است، طراحي سايت شركتي است. تارنما ها ابزارهايي هستند كه فقط با پيوستگي به شبكه گستره جهاني تمام افراد را در تمام نقاط جهان به يكديگر متصل مي سازند. شبكه اي كه به واسطه آن افراد تنها با يك كليك در سرتاسر جهان از سوداگري يكديگر و نقاط ناتواني و قوت آن آگاه مي شوند.

طراحي سايت شركتي چيست؟


طراحي سايت شركتي رهسپار براي شناسايي كمپاني و خدمات آن در محدوده جغرافياييي وسيع تر است. با طراحي سايت شركتي افراد مي توانند در خرج و زمان خود صرفه جويي كنند. در واقع از طراحي سايت شركتي مي تاب به عنوان يك تبليغ طولاني ياد كرد. به روزرساني اطلاعات، محصولات، خدمات و سرويس ها در سايت شركتي به مراتب آسان تر ، ناچيز خرج تر و سريع تر از ديگر طريق هاي شناسايي فرآورده است.
براي تعريف طراحي سايت شركتي مي توان اينگونه گفت كه طراحي سايت شركتي در واقع يك پلت فرم در فضاي اينترنتي است كه شما به راحتي مي توانيد محصولات و خدمات خويش را در آن شناسايي كنيد، در مواردي اقدام به فروش آنها كنيد و  در ضمن به آساني  قادر باريكلا روز رساني اطلاعات مشتريان در مورد خدمات و محصولات خود خواهيد بود.
وب سايت شركتي براي چه كساني مفيد است؟طراحي سايت شركتي . تارنما شركتها تارنما هايي هستند كه به جهت اهداف بازرگاني و بازرگاني طراحي مي شوند. امروزه  نزديك  اكثر شركتهايي كه با عموم جامعه در تعامل هستند دربايستن به يك وب سايت را حس مي كنند و شركتهاي بزرگتربه وب سايتي بيچارگي دارند تا برند خود را مديريت كنند و يا با شركتهاي تابع خويش در تماس باشند.
وب سايتطراحي سايت شركتي چه كمكي به كسب وكار ما مي كند؟طراحي سايت شركتي نوعي طراحي سايت است كه منظور عمده آن شناسايي محصولات و خدمات يك كمپاني و يا موسسه است. سايت شركتي ، عنوان سايت هاي است كه براي سازمان ها و شركت ها يا برند ها كاربرد ميشود كه اغلب جنبه معرفي ، نمايش مثال كار ها و خدمات و … را دارد . اين سايت معمولا جنبه ي تبليغاتي و معرفي يك سازمان را در فضاي مجازي دارند . وانگهي راه ارتباطي مناسبي براي مشتريان با شما است.
در واقع اين پيشرفت تكنولوژي است كه نه تنها موجب به كارگيري تارنما ها در دنياي امروز شده است بلكه موجب خلق بسياري از كسب و كارهاي گوناگون و متنوع نيز شده است.از طرفي روند رو به رشد به كارگيري اينترنت از جانب كاربران نيز مزيد بر انگيزه شده است لغايت كسب و كارها بيش از پيش از طراحي تارنما شركتي به عنوان ابزاري براي معرفي خود بهره‌گيري كنند.
سايت هاي شركتي معمولا حائز المان هاي پايين هستند :1.صفحه ي نخست:در اين صفحه ي نماي كلي از شركت ، شعار ، بهترين مثال شغل ها ، خدمات و اطلاعات تماس پيمان ميگيريد .
2.صفحه ي نمونه كار ها:در اين تقدير تمام مثال پيشه هاي آن سازمان بر پاي بست، تقسيم بندي پيمان ديتا ميشوند و هر كدام از مثال پيشه هاي حائز جزييات بيشتر مي باشنند كه در آن شرح كامل از آن تكاپو به چشم ميخورد .
3.صفحه ي خدمات:ليست تمامي خدماتي كه كمپاني رائه ميدهد به چهره كامل شرح ديتا شده اند
4.صفحه ي گالري:در اين صفحه عكس ها مربوط به محصولات و خدمات كمپاني و يا گواهي نامه ها و … غير مي تواند هستي داشته باشد .
5.صفحه ي درباره ما:اين صفحه مي تواند حائز تقدير هاي مختلف از جمله روشنگري در باره سازمان ، تاريخ شروع فعاليت و … مي باشد.همچنين اين صفحه مي تواند حائز قسمت تيم ما باشد كه اعضاي آن سازمان را بر اساس مرتبه در سازمان دسته بندي كرد .اين تقدير داراي لينك شبكه هاي اجتماعي و روشنگري كم به همراه تصوير اعضا مي تواند باشد .
6.صفحه ي تماس با ما:اين صفحه حائز آدرس شعب گوناگون كمپاني ، اطلاعت تماس ، اطلاعات شبكه هاي اجتماعي و فرم تماس باما  است كه كاربران ميتوانند از طريق اين فرم نظرات و پيشنهادات خود را براي مدير مجموعه ارسال كنند . همچنين يك نقشه گوگل براي نمايش شعبه هاي مختلف سازمان موجود است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.