بازاريابي سئو چيست ؟

۶۲ بازديد

امروزه هر جايي صحبت از طراحي سايت باشد، بحث سئو هم قبل مي‌آيد. حتي اگر در زمينه سايت و يا موتور‌هاي جستجو آنقدر‌ها هم تخصص نداشته باشيد مي‌دانيد كه براي بالا رفتن بازدهي يك سايت بايد سئوي آن را بهينه سازي كنيد. همان‌طور كه براي طراحي سايت مي‌توانيد از متخصصان كمك بگيريد براي بهينه سازي سئوي سايت هم مي‌توانيد يك تيم متخصص، استخدام كنيد.براي اينكه بتوانيم در ارتباط با سئو و جزييات آن بحث را پيش ببريم لازم است كمي در ارتباط با ماهيت سئو بدانيم. به طور چكيده مي‌توانيم بگوييم سئو، دربرگيرنده فعاليت‌هايي است كه اتمام مي‌دهيم لغايت صفحه‌اي از وب سايت ما در رتبه‌هاي بالاي موتور جستجو قرار بگيرد. اين فعاليت‌ها مي‌تواند دربرگيرنده پيدا كردن كلمات كليدي محبوب و فرآوري محتوايي باشد كه اين كلمات كليدي را به بهترين شكل پوشش بدهند. از طرفي سئو تنها به اين فعاليت‌ها محدود نمي‌شود و ابعاد تخصص تري هم مي‌تواند داشته باشد. براي نمونه اگر در جستار فرآوري محتواي سودمند به انديشه كاربران هستيم، بايد فكري هم براي ربات‌هاي جستجو داشته باشيم و صفحات سايت را براي آن‌ها هم قابل فهم كنيم، بعد اين هم احد ساير از كار‌هاي مربوط به سئو است كه تا حدي تخصصي است. از ديگر موارد فني سئو مي‌توانيم به بهينه سازي متا ديتا‌ها اشاره كنيم.
خب لغايت به اينجاي مطلب يك منظره كلي و خلاصه از سئو شرح داديم كه بتوانيم از گوشه رويت مشتركي بحث را پيگيري كنيم. عنوان مطلب همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد بازار يابي سئو است. مي‌دانيم كه سئو درباره چيست حالا مي‌خواهيم در ارتباط با بازاريابي سئو گفتگو كنيم كه امروزه بيش از پيش اهميت پيدا كرده و به عنوان موضوعي تازه، جذاب و قابل بحث است. با اين مطلب به اتفاق شويد تا ابعاد جالبي از بازاريابي سئو بدانيم.
 
بازاريابي سئو چيست؟ 
بسياري بر اين باورند كه بازاريابي سئو همان بازاريابي محتوا است. به اين صورت كه براي اينكه بتوانيد بستري پسنديده براي بهينه سازي سئو فراهم كنيد بايد ابتدا، محتوايي پسنديده و قوي فرآوري كرده باشيد. دسته‌اي ديگر هم بازاريابي سئو را دقيقاً به ذات حرفه بازاريابي مرتبط مي‌دانند. عقيده شما در اين مورد چيست؟
 
آيا بازاريابي سئو همان بازاريابي درونمايه است؟ 
بر بنياد همين ايمان مي‌توان گفت كه سئو دربرگيرنده يافتن و يا ايجاد درخواست است و درونمايه اين درخواست را پذيرش مي‌دهد. پس بدون توليد محتوا،

بازاريابي سئو چيست

سئو هيچ معنايي نخواهد داشت و بديهيست كه بازدهي نداشته باشد. با استفاده از سئو است كه بهترين و محبوب‌ترين واژه ها كليدي، شناسايي شده و محتوا اين كلمات كليدي را به شغل مي‌گيرد.اگر با اين عقيده موافق باشيم بايد رسيدگي نماييم و ببينيم كه بازاريابي درونمايه چگونه خواهد بود. براي اينكه بتوانيم يك محتواي خوب فرآوري و عرضه نماييم بايد آغاز واژه ها كليدي مؤثر و دوست داشتني را بازيابي نماييم پس، مفتوح هم مي‌بينيم كه به صورت يك حلقه، فرآوري محتوا به سئو وابسته است و هر كدام از اين فعاليت‌ها به نوعي به هم وابسته هستند يا بهتر بگوييم مكمل يكديگر مي‌باشند. با اين حساب همپوشاني محتوا و سئو، غير قابل انكار است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.