۳۰هزار بار از كد تخفيف اسنپ ويژه معلولان استفاده شده است

۶۱ بازديد

شركت اسنپ در طرحي به نام «با شما در حركتيم» كه از ۱۲ آذرماه ۱۳۹۸ اجرا شده، تا پايان امسال تخفيفي براي افراد داراي كارت معلوليت بهزيستي ساكن تهران در نظر گرفت كه بر اساس آمار منتشده شده اين شركت، تاكنون ۳۰ هزار بار از اين كد استفاده شده است.

روابط عمومي اسنپ با اعلام آمار ۳۰ هزار بار استفاده از كد تخفيف ويژه معلولين اين تاكسي اينترنتي اعلام كرده كه هزينه كليه‌ي فعاليت‌هاي مسئوليت اجتماعي اسنپ از جمله طرح «با شما در حركتيم» از منابع مالي شركت اسنپ پرداخت مي‌شود و راننده به هيچ عنوان هيچ هزينه‌اي را متقبل نخواهد شد.

روابط عمومي اسنپ درباره تخصيص تخفيف سفر به معلولان مي‌گويد:

«اسنپ به واسطه مسئوليت اجتماعي خود تلاش مي‌كند تا در حضور پررنگ افراد داراي معلوليت در جامعه نقش داشته باشد. از همين رو همزمان با روز جهاني معلولان، تفاهم‌نامه‌اي را براي تخصيص كد تخفيف به افراد داراي معلوليت با شهرداري امضا كرديم. اسنپ اين تفاهم‌نامه را صرفا در راستاي مسئوليت اجتماعي خود امضا كرده و هيچ امتيازي بابت تخصيص اين كد تخفيف از هيچ سازماني دريافت نكرده ‌است.»

اين تخفيف از طريق يك كد اختصاصي روي شماره تلفن افراد داراي معلوليت قابل استفاده است. افراد داراي معلوليت در هر سفر بايد اين كد را در بخش «كد سفر» داخل اپليكيشن اسنپ وارد كنند تا ۲۰درصد از هزينه سفر آنها (تا سقف ۶هزار تومان) كم شود.

بر اساس اعلام روابط عمومي اسنپ، براي فعال‌سازي اين كد تخفيف تيم‌هاي مختلفي در اسنپ با همه توان بسيج شده‌اند تا بتوانند كار را به نحو احسنت به انجام رساند. شوراي شهر شماره تلفن افراد داراي معلوليت را در اختيار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال كردن كد تخفيف براي اطلاع‌رساني درباره اين تخفيف به افراد داراي معلوليت پيامك ارسال كرد.

روابط عمومي اسنپ در ادامه توضيح مي‌دهد:

«با توجه به اينكه شماره تلفن‌هايي كه در اختيار اسنپ قرار گرفته بود كامل نبود، براي ارائه تخفيف به معلولان ساز و كاري را با روابط عمومي بهزيستي در نظر گرفتيم. بر اساس اين ساز و كار، افراد داراي معلوليت عضو بهزيستي اطلاعات خود را (شامل كد ملي و شماره موبايل) جهت استعلام از طريق ارسال دايركت در شبكه‌هاي اجتماعي رسمي اسنپ، يا ارسال ايميل به pr@snapp.cab و يا تماس با پشتيباني در اختيار اسنپ قرار مي‌دهند. اين اطلاعات با سازمان بهزيستي چك مي‌شود و در صورت تاييد اين سازمان كد تخفيف به اين افراد تعلق مي‌گيرد.»

در حال حاضر بحث حمايت از معلولان به عنوان اصلي‌ترين مسئوليت اجتماعي شركت اسنپ تعريف شده است. از همين رو تسهيلات ويژه‌اي براي رانندگان داراي معلوليت نيز در نظر گرفته‌اند. مجموع رانندگان داراي معلوليت در ناوگان حمل‌ونقل اسنپ حدود ۱۰هزار نفر است كه تمام اين افراد از پرداخت كميسيون معاف شدند. بر اين اساس بايد گفت مجموع كميسيون افراد داراي معلوليت در يك ‌سال گذشته تا ابتداي تابستان ۹۸، مبلغ ۹۰‌ ميليارد ريال بوده كه اسنپ اين رقم را از اعتبار اين افراد كسر نكرده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/05/%db%b3%db%b0%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%af-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%84%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.