برنامه‌هاي ايرانسل در سومين نمايشگاه كار ايران تشريح شد

۵۸ بازديد

سومين نمايشگاه كار ايران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) در محل بوستان گفتگوي تهران آغاز به كار مي‌كند و در آن بسياري از شركت‌هاي بزرگ نظير همراه اول در آن حضور دارند. اپراتور همراه ايرانسل در اين نمايشگاه حضور پيدا كرده و در غرفه ۱۰ اين سالن قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، دانشجويان و كارجويان در دو غرفه مي‌توانند با مديران و كارشناسان ايرانسل درباره موقعيت‌هاي شغلي موجود، ديدار و گفت‌وگو كنند.

غرفه اصلي ايرانسل در سالن تهران، غرفه شماره ۱۰ واقع شده است و غرفه دوم، با عنوان غرفه كارآموزي، نيز در طبقه دوم سالن گلستان، پذيراي مراجعه كنندگان است.

ايرانسل علاوه بر حضور در اين نمايشگاه، سه كارگاه در روزهاي پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار خواهد كرد. در اين كارگاه‌ها مديران ارشد، مديران و كارشناسان ايرانسل درباره «مركز توسعه شغلي ايرانسل»، «سفر مهندسين كامپيوتر و فناوري اطلاعات در دنياي تلكام و استارت آپ» و «فرهنگ قدرداني در ايرانسل» موضوعاتي را طرح و بررسي مي‌كنند.

نمايشگاه كار، رويدادي است كه در آن سازمان‌ها با موقعيت‌هاي شغلي خود حاضر شده و فرصت پيدا مي‌كنند تا با تعداد زيادي از كارجويان ملاقات كرده و در يك فضاي رقابتي نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام كنند. همچنين كارجويان يا دانشجوياني كه در صدد تجربه فضاهاي كاري مختلف هستند، مي‌توانند با ظرفيت‌ها، شيوه‌هاي مديريتي و موقعيت‌هاي شغلي، به شكلي كاملاً عيني و عملي آشنا شوند تا مسير شغلي آينده خود را طراحي كنند.

امكان ملاقات حضوري و گفت و گو با مديران، آشنايي با فرهنگ سازماني و حضور در كارگاه‌هاي ياد شده، از ويژگي‌هاي اين غرفه نمايشگاهي اعلام شده است.

سومين نمايشگاه كار ايران، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ روزهاي پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه تا شنبه ۱۹ بهمن ماه، در بوستان گفت‌وگوي تهران واقع در خيابان چمران محل نمايشگاه دائمي بوستان گفت‌وگو برگزار مي‌شود. نمايشگاه كار براي برندهاي مطرح جامعه يك فرصت دوباره براي شناساندن خود در قالب يك كارفرما است. گفتنيست در نمايشگاه كار سال گذشته ۷۰ هزار رزومه در نمايشگاه سال گذشته رد و بدل شد و نزديك به ۱۲ هزار نفر بازديدكننده در آن حضور داشته‌اند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/05/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.