باشگاه مشتريان تپسي راه اندازي شد

۶۸ بازديد

تپسي از راه‌اندازي باشگاه مشتريان در آخرين نسخه اپليكيشن خود خبر داد. اين تاكسي اينترنتي كه به تازگي از رنگ و لوگوي جديدش رونمايي كرده بود، باشگاه مشتريان خود را با نام «سفينه تپسي» به عنوان يكي از قابليت‌هاي تازه‌اش معرفي كرد.

«سفينه تپسي» يا باشگاه مشتريان اين شركت، با هدف قدرداني از مسافران وفادار اين تاكسي اينترنتي و افزايش حس تعلق به برند تپسي طراحي شده است و تمامي كاربران تپسي مي‌توانند پس از بروزرساني اپليكيشن تپسي در آن ثبت نام كنند.

اعضاي باشگاه مشتريان يا سفينه تپسي به چهار سطح با عناوين زمين، ماه، خورشيد و كهكشان تقسيم مي‌شوند. اين تقسيم‌بندي بر اساس تعداد سفرهايي كه كاربران تپسي با اين تاكسي اينترنتي داشته‌اند صورت مي‌گيرد.

مسافران اين تاكسي اينترنتي با عضويت در سفينه تپسي، به نسبت قرار گرفتن در هر يك از سطوح تعيين شده، به ازاي مبلغي كه براي هزينه سفر در تپسي خرج مي‌كنند، امتياز مي‌گيرند. امتياز‌هاي ثبت شده اين قابليت را به هر يك از كاربران مي‌دهد تا از تخفيف‌ها و مزاياي تپسي و ساير كسب و كارهايي كه در اين پروژه با تپسي همكاري دارند، استفاده كنند.

در باشگاه مشتريان تپسي، برندهايي چون ديجي‌كالا، پارس آنلاين، تخفيفان، چيليوري، تيوال، سينما تيكت، گليتال و نوار، محصولات خود را به اعضاي اين باشگاه با تخفيف ارائه مي‌دهند.

باشگاه مشتريان، اولين قابليت تازه‌اي است كه در جديدترين نسخه تپسي از آن رونمايي شده است و بنا به اعلام اين شركت، قابليت‌هاي جديد ديگري نيز به زودي به كاربران آن ارائه خواهد شد.

تغيير هويت بصري از جمله رنگ و نشان برند، بهبود تجربه كاربري و معماري اپليكيشن و همچنين توسعه قابليت‌هاي پيشين، از جمله تغييراتي هستند كه تپسي در اپليكيشن اخير خود ارائه داده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/04/%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%be%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.