همراه اول با شعار «يك همكاري معتبر» در سومين رويداد نمايشگاه كار حضور دارد

۷۰ بازديد

سومين نمايشگاه كار ايران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) در محل بوستان گفتگوي تهران آغاز به كار مي‌كند و در آن بسياري از شركت‌هاي بزرگ نظير همراه اول در آن حضور دارند. اپراتور اول با شعار يك همكاري معتبر در اين نمايشگاه حضور پيدا كرده و در غرفه ۶ اين سالن قرار گرفته است.

نمايشگاه كار، رويدادي است كه در آن سازمان‌ها با موقعيت‌هاي شغلي خود حاضر شده و اين فرصت را پيدا مي‌كنند تا با كارجويان ملاقات كرده و در يك فضاي رقابتي نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام كنند. استخدام در معتبرترين سازمان‌هاي كشور، امكان ملاقات حضوري و گفتگو با مديران جذب و استخدام و آشنايي با فرهنگ سازماني شركت هاي معتبر از جمله ويژگي هاي برگزاري اين رويداد براي كارجويان عنوان شده است.

واحد منابع انساني همراه اول ضمن حضور در اين رويداد ملي، با برگزاري بيش از ۲۰ كارگاه تخصصي و تجربي در قالب اتاق يادگيري (Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه كاري نخستين و بزرگترين اپراتور تلفن همراه كشور مي پردازد.

 

در اين نمايشگاه سه روزه كارگاه هايي با عناوين «روندهاي جديد استخدام در ۲۰۲۰»، «چگونه در شركت هاي بزرگ استخدام شويم؟»، «مالي، شريك تجاري كسب و كار يك اپراتور»، «چگونه يك كمپين تبليغاتي طراحي كنيم؟»، «اقتصاد ديجيتال، دنياي جديدي كه در آنيم»، «طرح كسب و كار، چگونه كسب و كارمان را بازسازي كنيم»، «IOT، همه چيز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشي براي ساماندهي جنگل داده ها»، «بلاكچين، دنياي آينده تحت كنترل همه و هيچكس»، «نقشه راه و تكنولوژي هاي اينترنت اشياء»، «۵G، نسل پنجم شبكه هاي موبايل»، «هوش مصنوعي در شبكه هاي نسل آينده موبايل» برگزار مي شود.

گفتنيست حضور در اين كارگاه ها براي علاقه مندان آزاد و رايگان اعلام شده است. همراه اول با حضور در غرفه ۶ سالن تهران واقع در مجتمع نمايشگاهي بوستان گفتگو، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ ميزبان بازديدكنندگان و كارجويان است.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/04/%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%aa%d8%a8%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b3/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.