تمهيدات همكاران سيستم براي محافظت از كاركنان و مشتريان در برابر كرونا

۵۹ بازديد

اين روزها همه‌ي ما شرايط خاصي را تجربه مي‌كنيم كه در آن مراقبت از سلامتي خودمان و ديگران اهميت ويژ‌ه‌اي دارد. در اين ميان، كسب‌وكارها هم نقش پررنگي دارند و به فراخور موقعيت و نوع فعاليت‌شان اقداماتي را در اين مسير اجرايي مي‌كنند. در اين ميان روابط عمومي همكاران سيستم اعلام مي‌كند كه اين شركت با طراحي و اجراي مجموعه برنامه‌هايي در تلاش است تا ضمن كمك به حفظ سلامت اعضاء شركت، از گردش كسب‌وكار مشتريانش هم مراقبت كند.

كمك به كاهش حضور فيزيكي مشتريان

كاهش مراجعات فيزيكي و پيشبرد كارها از راه‌دور يكي از مهم‌ترين مزيت‌هايي است كه راهكارهاي نرم‌افزاري در اين شرايط مي‌توانند براي كسب‌وكارها به‌همراه داشته باشند. در اين راستا، امكان استفاده‌ي رايگان دو ماهه از سامانه ثبت سفارش فروشگاه‌ها براي شركت‌هاي پخش (با نام فرسان) براي همه شركت‌هاي پخش كه ازسيستم‌هاي راهكاران استفاده مي‌كنند، فراهم شده است.  با استفاده از فرسان، ضمن حفظ ارتباط تجاري بين اصناف و شركت هاي پخش، لزوم حضور فروشندگان براي دريافت سفارش ها به حداقل خواهد رسيد.

هم‌چنين مشتريان نرم‌افزار اتوماسيون اداري تحت وب همكاران سيستم مي‌توانند از نسخه‌ي موبايل اين محصول با پنج كاربر، تا پايان سال به‌شكل رايگان استفاده كنند. با استفاده از نسخه موبايل اتوماسيون اداري همكاران سيستم؛ مشتريان مي‌توانند با استفاده از تلفن همراه مكاتبات و فرايندهاي سازماني را مديريت كنند.

استفاده از امكان «ثبت تردد با استفاده از بلوتوث موبايل هاي هوشمند» در دستگاه حضوروغياب «پايوفاي» با هدف كاهش تماس افراد با دستگاه‌ها براي مشترياني كه با ۲۵ كاربر از دستگاه پايوفاي استفاده مي‌كنند نيز فراهم شده است. دستگاه تردد و كنترل ورود و خروج «پايوفاي» ساخت شركت فناوري‌هاي نوين پايوند از شركت‌هاي زيرمجموعه همكاران سيستم است كه به فناوري تشخيص چهره هم مجهز است.

مراقبت از سلامتي همكاراني‌ها

همكاران سيستم بيش از ۱۴۰۰ نفر سرمايه انساني دارد كه بخش بزرگي از آن‌ها به شكل مستقيم به مشتريان خدمت‌رساني مي‌كنند. در شرايط شيوع ويروس كرونا، با در نظر گرفتن دو موضوع ِحفظ سلامت همكاران و تداوم خدمت‌رساني به مشتريان؛ اين شركت امكاناتي را فراهم آورده تا اعضاء بخش‌هاي مختلف شركت بتوانند از منزل به رايانه‌هاي شخصي خود متصل شوند و از سيستم‌هاي ارتباطي داخلي و بيروني استفاده كنند. اين شركت در بيانيه خود در همين رابطه مي‌گويد:

«در اختيار دادن اين امكانات نيازمند برنامه‌ريزي و عزمي جدي بود كه با تلاش‌هاي تيم زيرساخت همكاران سيستم به نتيجه رسيد و حالا ارائه‌ي خدمات به مشتريان بي‌وقفه و با كيفيت در حال انجام است.»

همكاران سيستم همچنين اعلام مي‌كند كه اميدوار است با اين فعاليت‌ها بتواند آرامش خاطري براي مشتريان، مخاطبان و اعضاء شركت ايجاد كند و سهمي در بهبود وضعيت بهداشت و سلامت جامعه داشته باشد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/09/%d8%aa%d9%85%d9%87%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%da%a9/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.