نحوه استفاده از كلمات كليدي در سئو

۶۷ بازديد

نوع محتوياتي كه فرآوري مي‌كنيد به درد چه دسته جمعي از اشخاص مي‌خورد؟ حتي بهتر است براي معرفي بهتر آن‌ها موقعيت، كشور، سن و سنه و علايق آن‌ها را هم بدانيد تا بتوانيد محتويات مناسب‌تري را در راستاي سئو باره عقيده خودتان، براي آ‌ن‌ها تهيه كنيد.
به عنوان مثال؛ فرض كنيد آلت تعيين‌كننده‌ي كيورد شما پرتو بدهد

چگونه از كلمات كليدي در محتوا خود استفاده كنيم؟

كه كلمه‌ي اندرويد بيشترين شمار جستجو را داشته است. افرادي كه به پيگيري اين كلمه مي‌گردند مي‌توانند مشخصات ذيل را دارا باشند:
كاربران موبايل هستند كه به تعقيب كمك و راهبري هستند.علاقمندان رباتيك هستند كه به تعقيب اطلاعاتي درباره‌ي اندرويد مي‌گردند.بدون اينكه بيننده خويش را بشناسيد نمي‌توانيد چشمداشت داشته باشيد كه براي سئو خود محتواي مناسبي تهيه نماييد كه اين سوژه نه مي‌تواند براي شما خواننده‌ي محتوايي به دنبال داشته باشد و نه رتبه‌ي مناسبي در گوگل مي‌توانيد به دست بياوريد. با ساخت يك شخصيتي كه خريدار زياد داشته باشد، توانا خواهيد بود از موضوعاتي كه براي آن‌ها مهم است براي سئو خويش كاربرد كنيد و خواننده‌ي بيشتري را به سايت خود جذب نماييد لغايت مايه بالا رفتن بازديد سايت شما بشود.
بهينه سازي محتواي سايتبه جاي اينكه در فرآوري درونمايه تنها به دنبال بهينه سازي واژه ها كليدي باشيد سعي كنيد تمامي تقسيم هاي درونمايه و بخصوص تيتر ها را سازماندهي كنيد.
به عنوان مثال اگر شما يك سايت وردپرس راه‌اندازي نماييد احتمالاً با سه بخش از افراد مواجه هستيد:
وبلاگ نويسان پسين وارد كه گاه‌گاهي يك سايت وردپرسي را تاسيس مي‌كنند و قدم‌هاي نخست خود را در اين راه بر مي‌دارند.وردپرس كاران حرفه‌اي كه به دنبال ترفندها و كلك‌هاي وردپرسي هستند.كارفرماياني كه مي‌خواهند از وردپرس براي تشكيل تجارت خويش سهم ببرند.براي اينكه همه‌ي خواسته‌هاي مخاطبين خود را پوشش دهيد و يك سئو خوب داشته باشيد، بهتر است محتواي خود را با تخصيص پشت زمينه‌هاي مختلف به قسمت‌هاي متفاوت براي كاربران خود برگزيدن دهيد. به عنوان نمونه به شكل زير:
چگونه از وردپرس براي سوداگري بهره‌گيري كنيم؟چگونه وردپرس را بهينه سازي كنيم؟چگونه اولين سايت وردپرسي خويش را مسير انداي نماييم؟اينگونه پيشه كردن بهينه سازي سايت خيلي بيشتر كاربر پسند و خواننده محور است لغايت اينكه تمركز بر روي كلمات كليدي خاصي در سئو باشد. به اين شكل در ضمن مي تاب به بالا رفتن بازديد سايت كمك اكثريت كرد.
استفاده‌ي گاه و بيگاه از كلمات كليديفراموش نكنيد به كارگيري كيورد هم زمان اهميت خويش را خواهند داشت. چيدمان محتوا زياد مهم است اما اين اشتباه بزرگواري است كه جايگاه كلمات كليدي در سئو را ناديده بگيريم. استفاده از اين كلمات كليدي در جاهاي پسنديده و به شكل صحيح آدرس دهي نكوداشتن است براي جستجوگرهاي گوگل كه بتوانند به ماهيت متن و محتواي موجود در سايت شما شناخت پيدا كنند.
هنوز، جنبه‌ي كلمات كليدي در سئو به طور فزاينده‌اي بالا مي‌رود و گوگل ادوردز (Google Adwords) كه همان سيستم تبليغات در گوگل است ، به شكل سختگيرانه‌اي متعلق به هم‌چنان استفاده مي‌كند.
خوشبختانه شمار زيادي از ابزارها و ترفندها هستي دارد كه مي‌تواند براي كارآزمودگان سئو كمكي باشد الي بتوانند موضوعات و اطلاعات مورد بيچارگي براي سايت را پيدا كنند و به وسيله‌ي آن‌ها به بالا رفتن بازديد سايت شما كمك كنند. خويش گوگل بهترين مسير براي يافتن موضوعات و ايده‌هاي ناب است. كافيست عنوان «رستوران‌هاي تهران» را در گوگل جستجو كنيد لغايت تمامي تصاوير مرتبط و نام رستوران‌ها و… را در زير صفحه به شما نمايش دهد.
اين خود يك نكته‌ي زياد قدرتمند براي توسعه‌دهندگان مي‌باشد لغايت بتوانند از اين موضوعات در محتواي خويش استفاده كنند و يا عكس ها مرتبط را در محتواي خويش يكسان نمايند تا با استفاده از اين دست موزه سئو بتوانند به بالا رفتن بازديد سايت خود كمك نمايند.
در ادامه اين مقاله تعليم سئو برخي از ابزارهاي سئو و يافتن كلمات كليدي را با هم براي بالا رفتن بازديد سايت بازبيني مي‌كنيم:كلمات كليدي در Moz:سايت موز يك برنامه‌ي تخصصي جستجوگر مي‌باشد كه بي اندازه پوياست و همه‌ي جوانب يك جستجو را براي سئو سايت پوشش مي‌دهد. توسط جستجوگر مووز كارآزمودگان سئو مي‌توانند واژه ها كليدي را پيدا كنند، از آن‌ها ليستي تعبيه و آن را به محتواي خود اضافه نمايند. در اين برنامه شما مي‌توانيد به معيارهايي ساير هم‌چون تعداد كليك و تجزيه و تحليل هر كليد كلمه نيز بپردازيد. حتي شما مي‌توانيد از اين آلت به عنوان يك دست موزه جاسوسي در سئو استفاده كرده و ببينيد رقبا براي بالا بردن بازديد سايت خود از چه كلمات كليدي و ترفندهايي بهره‌گيري مي‌كنند.
همچنين با استفاده از سايت موز و ديگر افزار سئو :بك لينك هايي كه رقباي شما از طريق رپورتاژ آگهي دريافت كرده اند را پيدا كنيد و در همان سايت ها رپورتاژ منتشر كنيد و از اين طريق لينك بيلدينگ سايت خويش را به بهترين حالت تقويت كنيد .سم راش (SEMRush):يكي ديگر از ابزارهاي عالي براي موشكافي جستجوگرها براي كاربردهاي سئو مي‌باشد. زهر راش به شما فرمان مي‌دهد لغايت با قابليت هوش بازرگاني كه دارد به تجزيه و تحليل كلمات كليدي كه رقبا استفاده مي‌كنند، بپردازيد. در اين دست موزه شما نام سايت رقباي خويش را وارد مي‌كنيد و در عوض ليستي از كلمات كليدي و پركاربرد در سئو را گرفتن خواهيد كرد. به عنوان نمونه وقتي كلمه‌ي بوكس را وارد مي‌كنيد محبوب‌ترين برند فروشگاهي براي وسايل بوكس و كيك بوكسينگ را با ۶۰ الي ۵۰۰ نتيجه با عنوان بوكس را نمايش خواهد داد. هم‌چنين برندها و نام‌هاي ديگر مرتبط با بوكس را براي شما نمايش مي‌دهد. حال براي بالا بردن بازديد سايت خودتان مي‌توانيد واژه ها كليدي كه در اين سايت‌ها بهره‌گيري شده را استخراج كرده و در محتواي خود با منظور سئو بهره‌گيري نماييد.آموزش سئو
جالب است بدانيد زهر راش كاربر را قادر مي‌سازد تا از نقشه‌ي موقعيت يابي هم بهره‌گيري نمايد كه مي‌تواند همه ترافيك مصرفي سايت، كلمات كليدي و حجم اطلاعات را هم به شما نشان بدهد.
 
اهرف (Ahrefs)يك سايت زياد كارآمد براي متخصصين حوزه‌ي سئو مي‌باشد. اين سايت طيف وسيعي از بررسي‌كنندها (checkers)، بك لينك ها(backlink )، محققان محتوا و ترفند بازها (trackers) را به شما خواهد داد. ما به تعقيب به كارگيري واژه ها پر كابرد در سئو خودمان هستيم تا بتوانند افرادي كه به تعقيب موضوع ما هستند مطالب ما را پيدا كنند و به سايت ما سر بزنند و به بالا رفتن بازديد سايت ما ته شود. پس بايد واژه ها كليدي، ميزان كليك، ليست كلمات پيوسته كليدي و حجم مطالب را پيدا كنيم كه اين آلت همه‌ي اين موارد را در گزين كردن ما مي‌گذارد و كمك شاياني براي متخصصين سئو است.
وقتي به اين فكر مي‌كنيم كه از كدام واژه ها كليدي بهره‌گيري كنيم، به تعقيب چيزهايي بگرديد كه به شما اجازه مي‌دهند كه حجم زيادي از واژه ها كليدي را به به اتفاق پشت زمينه‌هاي پيوسته با آن بتواند در پسنديدن شما پيمان دهد. همچنين بهترين ابزار‌ها بايد قابليت اين را داشته باشند كه شما بتوانيد به رقباي خود ترفند بزنيد. از شركت‌هاي بزرگ گرفته تا شركت‌هاي كوچك و از محتواي آن‌ها بهره‌گيري نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.