مزاياي استفاده از بيزينس پروفايل اينستاگرام براي كسب‌وكارها

۵۲ بازديد

به ‌نظرمي‌رسد اين تغيير بيزينس پروفايل اينستاگرام يك تغيير اجتناب‌ناپذير باشد. مخصوصاً اكنون كه در حال حاضر كمپاني اينستاگرام متعلق به ‌شركت فيس بوك گرديده است. ديگر اكنون اينستاگرام به ‌طريق‌هاي مختلف به ‌عنوان يك فرمت از فيسبوك تبعيت مي‌كند و اغلب بر عناصر بصري تأكيد دارد كه اين ويژگي مي‌تواند به‌ شدت براي حساب‌هاي بيزينسي و تبليغاتي و تجارتي مفيد باشد. قبلا از اين مقاومت‌هاي زيادي در برابر اين دگرگوني ها هستي داشت. بيشتر شركت‌ها متوجه درصد زير قسمت آبي صفحه خويش در فيس‌بوك، در مقام سنجش با فيسبوك شخصي شده بودند. آنها نگران بودند كه اين اتفاق براي صفحه اينستاگرام آنها هم بيفتد. با كمي تحقيق و رسيدگي متوجه شدند كه ميزان پروا به صفحات بيزينس پروفايل اينستاگرام بسيار بيشتر از جاهاي ساير مي‌باشد.
البته اين سوژه به ‌اين معنا نيست كه شما بايد از صفحه فيسبوك خود در جهت تبليغات سوداگري و شركت‌تان دوري كنيد، چرا كه امروزه تبليغات بر روي صفحه فيس بوك مي‌تواند پايه و اساسي براي تبليغات و يا داشتن بيزينس پروفايل در اينستاگرام باشد.
در اثناء تغيير پروفايل خويش به‌يك بيزينس پروفايل اينستاگرام شما ممكن است دو ويژگي زير را از دست بدهيد:
۱. توانايي تبديل پست‌هاي خود به ‌پست‌هاي خصوصي
۲. توانايي برقراري بستگي با چندين پروفايل در فيس بوك – در برابر شما مي‌توانيد از راه بيزينس پروفايل اينستاگرام خويش به صفحه فيسبوك خويش و برآيند اينكه كسب و كار و شركت خود در آنجا وصل شويد.
در درستي بايد پروا داشت كه ويژگي‌هاي اشاره شده در بالا امكان دارد، براي يك حساب شخصي بيش‌تر ارزش داشته باشد، عموماً براي صفحه‌هاي بيزينسي دو خاصيت بالا اهميت چنداني نخواهد داشت.
دلايل تاسيس يك صفحه‌ي بيزينس پروفايل اينستاگراممعايب بيزينس پروفايل اينستاگرامبراي صاحبان كسب و كار و يا شركت‌ها زياد متفاوت از دلايلي است كه افراد معمولي اقدام به‌ اين كار مي كنند. دلايل آن‌ها حتي مي‌تواند از انگيزه ها يك كارآفرين هم متفاوت باشد. شما به‌عنوان يك فرد معمولي از صفحه اينستاگرام خويش كه به‌ صورت شخصي فعاليت مي‌كند، براي پرتو دادن جنبه‌هايي از حيات شخصي خود به رفقا و خانواده و اطرافيان‌تان كاربرد مي‌كنيد. در حالي كه  يك بيزينس پروفايل اينستاگرام براي صاحبان سوداگري و شركت‌ها عموماً براي ايجاد طيف وسيعي از مخاطبان و يا مشتريان ايجاد مي‌شود. به ‌شما رهنمود مي‌شود اگر به‌عنوان صاحب يك سوداگري و كمپاني كار و جنبش مي‌كنيد، حساب كاربري شخصي خود را از حساب بيزينس پروفايل اينستاگرام خويش جدا كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.