بيش از هشت ميليارد دقيقه مكالمه ايرانيان با تلفن همراه در زمستان 98

۵۶ بازديد

رسانه كليك – مجموع مكالمات ورودي اپراتورهاي تلفن همراه از سمت ساير اپراتورها، تا پايان سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۸ به بيش از هشت ميليارد و ۲۳۸ ميليون دقيقه مي‌رسد. 

با وجود شبكه‌هاي اجتماعي كه امروزه بخش اعظمي از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام مي‌شود، همچنان بسياري از مكالمات مردم از طريق تلفن‌هاي همراه صورت مي‌گيرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، هر يك از اپراتورها در سه ماهه‌ چهارم سال ۹۸، مكالمات ورودي و خروجي متفاوتي داشتند. مجموع ترافيك ورودي اپراتورها از سمت اپراتورهاي ديگر، به هشت ميليارد و ۲۳۸ ميليون و ۳۴۲ هزار و ۱۵۶ دقيقه مي‌رسد.

اپراتور همراه اول در مجموع چهار ميليارد و ۳۲۲ ميليون و ۶۲۹ دقيقه مكالمه‌ خروجي به ساير اپراتورهاي همراه و بيش از سه ميليارد و ۵۸۱ ميليون و ۲۵۶ هزار دقيقه مكالمه‌ ورودي از ساير اپراتورهاي همراه داشته است. همچنين ترافيك درون‌شبكه اين اپراتور، بيش از ۲۸ ميليارد و ۶۸۹ ميليون و ۸۶ هزار دقيقه بوده است. ميزان مكالمات ورودي و خروجي اپراتور همراه اول به تفكيك در جدول زير آمده است.

اپراتور ايرانسل در مجموع سه ميليارد و ۵۴۵ ميليون و ۷۵ دقيقه مكالمه‌ خروجي به ساير اپراتورهاي همراه و بيش از چهار ميليارد و ۲۳۷ ميليون و ۸۸۲ هزار دقيقه مكالمه‌ ورودي از ساير اپراتورهاي همراه داشته است. همچنين ترافيك درون‌شبكه اين اپراتور، بيش از ۱۱ ميليارد و ۹۹۱ ميليون و ۵۶۱ هزار دقيقه بوده است. ميزان مكالمات ورودي و خروجي اپراتور ايرانسل به تفكيك در جدول زير آمده است.

اپراتور رايتل در مجموع بيش از ۳۲۱ ميليون و ۳۸۷ هزار دقيقه مكالمه‌ خروجي به ساير اپراتورهاي همراه و بيش از ۴۱۹ ميليون و ۲۰۲ هزار دقيقه مكالمه‌ ورودي از ساير اپراتورهاي همراه داشته است. همچنين ترافيك درون‌شبكه اين اپراتور، بيش از ۲۱۷ ميليون و ۱۷۲ هزار دقيقه بوده است. ميزان مكالمات ورودي و خروجي اپراتور همراه اول به تفكيك در جدول زير آمده است.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/17/%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.